Gość mtb amator Napisano 2 Lipca 2013 Napisano 2 Lipca 2013 Witam. Mam rower Kelly's Scarpe z 2009 roku. coraz więcej jeżdżę ale nadal jestem amatorem. Myślę nad zmianami w rowerze by jeździło się lepiej i przyjemniej. Do wydania mam 300-400zł. Co warto wymienić, zmienić? Preferowałby, nowe części ale pewnie niektóre i używane dadzą radę. Liczę na Wasze sugestie i podpowiedzi. Poniżej specyfikacja Kelly's Scarpe: Rama (materiał): ALUTEC alloy triple butted Amortyzacja: Widelec: SR SUNTOUR XCM V2-HLO, 100mm, sprężynowy z blokadąTłumik: Napęd: Przerzutka przednia: SHIMANO Altus M311 Przerzutka tylna: SHIMANO Alivio M410 Korba: SHIMANO M191 (42X34X24T) Środek suportu: VP cartridge Kaseta: SHIMANO CS-HG30-8 (11-32T) Lańcuch: KMC Z-7 (108L) Pedały: plastikowe Koła: Piasta przednia: alloy Piasta tylna: SHIMANO RM30 Obręcze: KELLYS Draft Opony: KELLYS 2.0 Cobra skinwall Kontrola: Manetki: SHIMANO ST-EF50 EZ-fire Plus Dźwignie hamulca: SHIMANO ST-EF50 EZ-fire Plus Hamulec przedni: APSE Hamulec tylny: APSE Kierownica: stalowa Mostek: KALLOY Stery: RITCHEY Logic Zero zintegrowane Siodełko: SELLE ROYAL Mach Sztyca: KALLOY
Pytanie
Gość mtb amator
Witam.
Mam rower Kelly's Scarpe z 2009 roku. coraz więcej jeżdżę ale nadal jestem amatorem.
Myślę nad zmianami w rowerze by jeździło się lepiej i przyjemniej. Do wydania mam 300-400zł.
Co warto wymienić, zmienić? Preferowałby, nowe części ale pewnie niektóre i używane dadzą radę. Liczę na Wasze sugestie i podpowiedzi.
Poniżej specyfikacja Kelly's Scarpe:
Rama (materiał): ALUTEC alloy triple butted
Amortyzacja:
Widelec: SR SUNTOUR XCM V2-HLO, 100mm, sprężynowy z blokadąTłumik:
Napęd:
Przerzutka przednia: SHIMANO Altus M311
Przerzutka tylna: SHIMANO Alivio M410
Korba: SHIMANO M191 (42X34X24T)
Środek suportu: VP cartridge
Kaseta: SHIMANO CS-HG30-8 (11-32T)
Lańcuch: KMC Z-7 (108L)
Pedały: plastikowe
Koła:
Piasta przednia: alloy
Piasta tylna: SHIMANO RM30
Obręcze: KELLYS Draft
Opony: KELLYS 2.0 Cobra skinwall
Kontrola: