Skocz do zawartości

[rower] Alternatywa dla Unibike Viper GTS

danielz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, to mój pierwszy post na forum.

Moje pytanie dotyczy alternatywy dla Unibike Viper GTS. Otóż czy jest coś sensownego w tym przedziale cenowym (ok. 2000zł) z takim bądź zbliżonym osprzętem? Przejrzałem mnóstwo tematów i bardzo pada ten Unibike. Niestety nie podoba mi się wizualnie.

Ważną dla mnie kwestią przy wyborze roweru jest to, aby przełożenia za szybko się nie kończyły chociaż nie wiem czy przy rowerach crossowych jest jakaś wieksza możliwość wyboru w tej właśnie kwestii (w końcu to nie rowery szosowe).

Jestem laikiem i opieram się tylko na sugestiach na forum.

Napisano

Kross Evado 3.0/4.0 mi przychodzi na myśl jak na razie...

Nad Evado 4.0 mógłbym się zastanowić ewentualnie, gdyby nie to, że cena robi dużą różnicę. No i te hamulce raczej niepotrzebne.

Coś z Meridy lub Kellys da się znaleźć? Czy w tym przydziale cenowym klapa w porównaniu z Viperem?

Napisano

Nad Evado 4.0 mógłbym się zastanowić ewentualnie, gdyby nie to, że cena robi dużą różnicę. No i te hamulce raczej niepotrzebne.

Coś z Meridy lub Kellys da się znaleźć? Czy w tym przydziale cenowym klapa w porównaniu z Viperem?

Klapa. 

Wystarczy spojrzeć na osprzęt tych rowerów za 2 tys w porównaniu do Vipera. 

Napisano

Klapa. 

Wystarczy spojrzeć na osprzęt tych rowerów za 2 tys w porównaniu do Vipera. 

Ok, a co bedzie 2gie w kolejnosci w tym przedziale 1800-2100zl max?

Przepraszam za brak polskich znakow.

Napisano

Mam taki sam problem jak Ty. Nie podoba mi się Viper. Drugi w kolejności to pewnie Crossfire(Unibike 1700 - też szary i bez wyglądu) lub rower z allegro Kand Maestro(Polecany na tym forum 1200-1300).