Rambozo Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Sprawa dotyczy amora w rowerze Scott Spark 950 rocznik 2013. Mam przełącznik na kierownicy do przełączania trbów pracy obu amortyzatorów na raz. Teoretycznie za pomocą manetki mogę amortyzację wyłączyć całkiem oraz ustawić płytszy lub głębszy skok. W tylnym amortyzatorze to działa natomiast nie widzę różnicy w pracy widelca. Niezależnie od położenia manetki widelec ciągle pracuje tak samo i nie da się go całkowicie wylączyć. Coś z tym chyba nie tak... Albo coś nie ustawione jest jak trzeba albo widelec jest popsuty. Co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.