Gość gmx Napisano 1 Lipca 2013 Napisano 1 Lipca 2013 Czy mógłby mi ktoś doradzić które z w/w warto kupić. Moja waga to max 97 kg. Głównym kryterium jest dla mnie wytrzymałość na drugim miejscu waga, Z czego wynikają różnice pomiędzy tymi kołami?
s2power Napisano 2 Lipca 2013 Napisano 2 Lipca 2013 Poza cena roznic jest kilka. Jesli glownym kryterium jest dla Ciebie wytrzymalosc a nie waga to Crosstrial wydaje sie byc w sam raz. Te kola maja standardowe, stalowe szprychy. Crossmaxy maja szprychy z Zicralu (rodzaj aluminium), sa sztywniejszie i lzejsze, co nie oznacza, ze trwalsze. Zarowno jedne i drugie nadaja sie bezposrednio do montazu opon bezdetkowych UST. Tutaj co nieco o kolach Crosstrial: http://www.bikeradar.com/gear/category/components/wheel-sets/product/review-mavic-crosstrail-wheelset-11-44997 Crossmax ST: http://www.bikeradar.com/gear/category/components/wheel-sets/product/review-mavic-crossmax-st-45348
Gość gmx Napisano 2 Lipca 2013 Napisano 2 Lipca 2013 Nie wiem czy to moja nie uwaga ale nigdzie nie mogę znaleźć limitu wagi dla CROSSTRAIL. CROSSMAX ST posiada limit do 100 kg. Tak wiec te drugi raczej odpadają - sam ważę ok 92 , rower 10,5 kg, ciuchy pewnie też z 4 kg do tego bukłak 2l i już po limicie Poza cena roznic jest kilka. Jesli glownym kryterium jest dla Ciebie wytrzymalosc a nie waga to Crosstrial wydaje sie byc w sam raz. Te kola maja standardowe, stalowe szprychy. Crossmaxy maja szprychy z Zicralu (rodzaj aluminium), sa sztywniejszie i lzejsze, co nie oznacza, ze trwalsze. Zarowno jedne i drugie nadaja sie bezposrednio do montazu opon bezdetkowych UST. Tutaj co nieco o kolach Crosstrial: http://www.bikeradar.com/gear/category/components/wheel-sets/product/review-mavic-crosstrail-wheelset-11-44997 Crossmax ST: http://www.bikeradar.com/gear/category/components/wheel-sets/product/review-mavic-crossmax-st-45348
Nastar Napisano 11 Grudnia 2013 Napisano 11 Grudnia 2013 Delikatnie odświeżę ;-) Znalazłem taka ofertę niedaleko w sąsiednim mieście: http://lascruces.en.craigslist.org/bik/4230535739.html Nie jestem za bardzo obeznany z tematem kółek. Warto się tym interesować jeżeli faktycznie są nowe ? Carbonowe szprychy ? O co kaman ? Opon nie potrzebuję, tak samo jak tarcz... Ale reszta...;-)
Nastar Napisano 12 Grudnia 2013 Napisano 12 Grudnia 2013 Podpowie ktoś ? Szprychy raczej są z Zircalu :-) Ponadto jest jeszcze jedna kwestia: chciałbym je teraz używać z kasetą Sram 8-sp a po powrocie do Polski przełożyć swoją 10-sp Shimano. Jest to możliwe technicznie ?
Vidoq Napisano 12 Grudnia 2013 Napisano 12 Grudnia 2013 · Ukryte przez Puklus, 12 Grudnia 2013 - Brak powodu Ukryte przez Puklus, 12 Grudnia 2013 - Brak powodu s2power i MarcinM79 - Czy wy mieszkacie razem czy tylko uzgadniacie wypowiedzi?
tobo Napisano 12 Grudnia 2013 Napisano 12 Grudnia 2013 Szprychy są aluminiowe. Co do minusów tych kół - jak to w przypadku kół fabrycznych jesteś skazany na ich części zamienne - szprychy, nyple itd. Do centrowania potrzebny klucz, który normalnie jest sprzedawany w zestawie z kołami. Konstrukcja bębenka Mavica jest też nietypowa, choć to minus nie jest bo tak jak do wielu kół potrzebny jest dedykowany bębenek.
Mod Team michuuu Napisano 12 Grudnia 2013 Mod Team Napisano 12 Grudnia 2013 CROSSMAX ST posiada limit do 100 kg. Ale czy to jest nośność jednego koła czy zestawu?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.