Manias92 Napisano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 Witam to z nów ja Amortyzator nie chodził płynnie i piszczał/trzeszczał, postanowiłem go przeserwisować. Na tym etapie zakończyć i nasmarować tylko uszczelki goleni smarem do amortyzatorów? Nie wiem jak zdjąć górne pokrętła więc na wszelki wypadek jeszcze ich nie ruszałem. Jak i co nasmarować, żeby było tak jak powinno? Spodziewałem się sprężyn albo oleju a tu jakieś lagi... Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 30 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 A myślałeś ze co, sprężyna siła woli będzie wszystko do kupy trzymać? na tym etapie jest wsjo ok, wyczyść, nasmaruj uszczelki i ślizgi. Następnie to poskładaj i tytli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bukakewarior Napisano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 A myślałeś ze co, sprężyna siła woli będzie wszystko do kupy trzymać? W amorze z "Komara" tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 30 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 No jak już jesteśmy przy komarze ... to on cały sie trzyma siłą woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manias92 Napisano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 (edytowane) No jak już jesteśmy przy komarze ... to on cały sie trzyma siłą woli Dzięki za poradę. Ale czy ktoś wie jak te dwa pokrętła regulacyjne zdemontować z góry? Wrodzona ciekawość nie pozwoli mi nie rozkręcić wszystkiego co się da, ale nie chcę uszkodzić tych pokręteł np podważając nieumiejętnie... Edytowane 30 Czerwca 2013 przez Manias92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Terrqge Napisano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 (edytowane) Łapiesz kombinerkami, albo jakimś kluczem trochę niżej tych pokręteł za te okręgi z wypustkami (takie jakby ząbki), i na siłę je po prostu odkręcasz, potem już ręką da radę normalnie okręcić do końca, wtedy możesz np. wyjąć sprężynę, a z niej elastomer (kawałek gumy wewnąrz sprężyny, jego wyjęcie zwiększy to ciutkę skok, aczkolwiek dużej różnicy raczej w pracy nie będzie, mimo to nie zaszkodzi). http://www.forumrowerowe.org/topic/116200-rower-kross-level-a2-2012/page-52?do=findComment&comment=1288433 <- w tym poście masz instrukcję idioto-odporną, każdy sobie poradzi. Edytowane 30 Czerwca 2013 przez Terrqge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manias92 Napisano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 (edytowane) Łapiesz kombinerkami, albo jakimś kluczem trochę niżej tych pokręteł za te okręgi z wypustkami (takie jakby ząbki), i na siłę je po prostu odkręcasz, potem już ręką da radę normalnie okręcić do końca, wtedy możesz np. wyjąć sprężynę, a z niej elastomer (kawałek gumy wewnąrz sprężyny, jego wyjęcie zwiększy to ciutkę skok, aczkolwiek dużej różnicy raczej w pracy nie będzie, mimo to nie zaszkodzi). http://www.forumrowerowe.org/topic/116200-rower-kross-level-a2-2012/page-52?do=findComment&comment=1288433 <- w tym poście masz instrukcję idioto-odporną, każdy sobie poradzi. Dzięki, to już wiem jak sobie poradzić z lewą stroną. Z prawej natomiast niebieskie pokrętło uniemożliwi odkręcenie korka z "koronką", ale myślę, że wystarczy podważyć te niebieskie i zeskoczy jak kapsel z browarka Jutro sobie coś wyszperam i dopasuje żeby nie pokaleczyć korków. I wyjmę elastomer skoro to nie zaszkodzi a troszkę się skok zwiększy ^^ Edytowane 30 Czerwca 2013 przez Manias92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manias92 Napisano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 Dzięki, to już wiem jak sobie poradzić z lewą stroną. Z prawej natomiast niebieskie pokrętło uniemożliwi odkręcenie korka z "koronką", ale myślę, że wystarczy podważyć te niebieskie i zeskoczy jak kapsel z browarka Jutro sobie coś wyszperam i dopasuje żeby nie pokaleczyć korków. I wyjmę elastomer skoro to nie zaszkodzi a troszkę się skok zwiększy ^^ Dobrze, że nie bawiłem się z żabką - klucz suntour już do mnie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronina Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 Jedynym sensownym serwisem XCM-a aby nic nie piszczało i trzeszczało jest jego wymiana na np. Mosso. Jedynym sensownym działającym amorem za niedużą kwotę jest dopiero XCR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 1 Lipca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 A po co chcesz te korki wykręcać ?? nic ci to nie da, poza tym ze zobaczysz co tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manias92 Napisano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 A po co chcesz te korki wykręcać ?? nic ci to nie da, poza tym ze zobaczysz co tam jest. Ot ciekawość mnie zerzera jaki fabrycxzny smar jest w środku a może mam lepszy? ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 2 Lipca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Nawet żebyś miał turbo smar pracy to nie poprawi A jak zniszczysz korek który jest plastikowy to wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manias92 Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Nawet żebyś miał turbo smar pracy to nie poprawi A jak zniszczysz korek który jest plastikowy to wiesz Dla tego aby nie zniszczyć korka zamówiłem klucz do tych że korków ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.