Gazowany0 Napisano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 Witam, zastanawiam się czy taki amor http://allegro.pl/widelec-amortyzowany-m-wave-le-231-do-dh-downhill-i3352519280.html uda się do takiego przeciętnego dh? widać zę jest niezwykle duży więc przy wybojach czy dużych kamieniach by był idealny długi skok, mam swojego też zwykłego ale czasami już mi strzela na kamieniach. Jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 30 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 DANE TECHNICZNE: amortyzacja sprężynowa skok około 80mm piwoty pod v-ki oraz mocowanie hamulca tarczowego pod IS 27 cm - długość rury sterowej 69 cm - długość od osi piasty goleni górnych 1 i 1/8 cala - średnica rury sterowej 2400g - waga około Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gazowany0 Napisano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 jestem nowym uczniem jazdy powiedzmy dh zbudowałem rower i smiga ale nadal potrzebuje informacji, w dh mają podobną długość amorka chodzi mi oto ile wbija się rury w amorka, tutaj jest jej dużo bardzo dużo ale czy wchodzi tylko 8cm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcint96 Napisano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH Powiedz że to żart Jak może być amor do DH jeśli ma 80 cm mm skoku ? Nie masz nic pojęcia o DH, chciał bym zobaczyć twój rower, którym tak sobie śmigasz, zjazd z górki wiaduktu to nie jest DH. Powiedz jakiego masz dampera aktualnie, ile mm tarcze, jakie hample? opony ? ramę ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...