komtur88 Napisano 28 Czerwca 2013 Napisano 28 Czerwca 2013 Witam, Przy pompowaniu komory + i – na gwincie zaworów pojawiają się ślady oleju. Amor po serwisie. No i mam pytanie. Czy to jakaś pierdoła czy coś poważniejszego? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 29 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 29 Czerwca 2013 Na gwincie zaworków ?? i to ma być poblem ? ja jak pompuje negatywną, co robię nie chętnie bo bryzga olejem aż do sąsiadów Po pompowaniu wyczyść dokładnie gniazda zaworów. Jak ci nie spiernicza ciśnienie to bym sie nie przejmował. Cytuj
komtur88 Napisano 29 Czerwca 2013 Autor Napisano 29 Czerwca 2013 Jak ci nie spiernicza ciśnienie to bym sie nie przejmował. Krew mnie zalewa po tym serwisie. Wcześniej nie miałem takich niespodzianek z amorem. Czyli takie zachowanie można zbagatelizować czy przetrącić serwisanta? Cytuj
tobike Napisano 29 Czerwca 2013 Napisano 29 Czerwca 2013 Ja mam nie serwisowaną 2011 i mi też troszkę oleju się pojawia, widząc olej masz pewność że komory są smarowane bo często się zdarza że reby z fabryki wyjeżdżają z za małą ilością oleju lub w ogóle nie nasączonymi gąbkami między uszczelką kurzową a ślizgiem. Cytuj
c4r0 Napisano 29 Czerwca 2013 Napisano 29 Czerwca 2013 No właśnie, może przed serwisem nie było oleju i dlatego nie wyciekał przy pompowaniu U mnie jest podobnie w Rebie i w Marzoku 55. Zawsze trochę oleju pocieknie. Dolny zaworek chyba lepiej pompować po odwróceniu roweru do góry kołami i odczekaniu minuty żeby olej ściekł. Podobnie górnych zaworów nie otwierałbym od razu po postawieniu roweru na koła, tylko odczekałbym chwilę aż olej ścieknie. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 29 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 29 Czerwca 2013 Dokładnie przed serwisem mogło nie być oleju. Mógł być smar choć RS chyba tak nie składa swoich widelców. Mój Revel też był zbyt suchy. Od razu zalecę środek zapobiegawczy, kondonika z palca od rękawiczki na negatywna bo jak se kapnie na tarcze będzie problem. Cytuj
arroyo Napisano 29 Czerwca 2013 Napisano 29 Czerwca 2013 Starsze reby/tory wymagały trochę oleju w komorach powietrznych, do nowszych zaleca się zastąpienie go smarem judy butter. Olej pewnie zebrał się wokół zaworów podczas pompowania, nie powinieneś się tym przejmować. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.