Yarpenn Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 Witam! Niedaleko mojej pracy sprzedają odzież m.in. firmy Brubeck. Cenowo mi pasuje (ok 190 PLn za spodenki z szelkami na rower), tylko nie znam się na jakości tego... czy to dobre ciuchy na rower? (takie warunki, jak teraz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawomir90 Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 A jaka wkładka w tych spodenkach ? zakładam ze krótkie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yarpenn Napisano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 Spodenki bez szelek: http://allegro.pl/brubeck-termo-meskie-spodenki-rowerowe-rozm-l-i3309126103.html I z szelkami: http://allegro.pl/brubeck-meskie-spodenki-rowerowe-na-szelkach-ro-xl-i3295596139.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 Oglądałem z bliska te spodenki i nie wywarły na mnie dobrego wrażenia - szukałbym czegoś innego. Poza tym spodenki z szelkami mają tak wysoki przód ,że trzeba się rozbieraćżeby się wysikać. Większość porządnych firm pomyślało o tym i robi robi niski przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawomir90 Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 Poza tym wkładka w tych Brubeckach jakaś podejrzana. Za tą cenę można wyrwać pewniejsze i bardziej sprawdzone modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...