matti6661 Napisano 11 Maja 2006 Napisano 11 Maja 2006 witam serdecznie mam dylemat tego typu.stoje przed wyborem, roweru.to ma byc sprzet typowo rekreacyjny bez zadnych skokow itp.asfalt + szutry.postanowilem ze przeznacze 1200zl bo wiecej chyba nie ma sensu.a dokladnie chodzi mi o to zeby sie wygodnie jezdzilo i zeby pod wplywem dosc duzej wagi nie stzrelia cholera cos z osprzetu.bralem pod uwage unibike crosfire lub giant cypress wiec mozer ktos tutaj mi doradzi????moze inny model.
Blizzard Napisano 11 Maja 2006 Napisano 11 Maja 2006 Według mnie do 1200zł dobry by był giant sierra a do 1300zł mój unibike evolution
zordiak Napisano 11 Maja 2006 Napisano 11 Maja 2006 Według mnie do 1200zł dobry by był giant sierra a do 1300zł mój unibike evolution A do 1390 mój Maxim Excursion 500 Pozdrawiam
fryta Napisano 11 Maja 2006 Napisano 11 Maja 2006 matti6661 - Przeczytaj http://forumrowerowe.jgc.pl/Zasady-Pisania...atow-t9018.html
Rulez Napisano 11 Maja 2006 Napisano 11 Maja 2006 Najciekawszy będzie ten Kross: http://www.kross.pl/pl/rowery/rower_cross/...ikacja.php?id=2 lub Unibike Crossfire (trochę gorszy)
thetere Napisano 27 Kwietnia 2009 Napisano 27 Kwietnia 2009 Witam, od jakiegoś ta czasu śledzę te forum, i postanowiłem sformalizować ten związek rejestracją . Sezon rowerowy już się zaczął, a ja chciałbym już zmienić swój prawie 9 letni rower, a więc do rzeczy. Teren: 1. Nierówne szutrowe drugi ze sporymi wybojami, i dość sporymi kamieniami. 2. Piaskowe drogi, i czasem wydmy. 3. Rzadko małe pagórki, i zjazdy ( mam parę 20-30 metrowych górek z dość ostrym nachyleniem - ale nic strasznego. Mieszkam na równie, więc o górach nie ma mowy, co najwyżej te co w trzecim punkcie podałem. Chciałbym aby mój rower, nie rozwalił się po 2k km na takiej nawierzchni, choć w ponad pięćdziesięciu procentach będę jeździł po asfalcie - jednakże do tego asfaltu ( ulubione szosy ) trzeba dojechać ( przez las ) Priorytety: Przede wszystkim chcę aby nowy rower nie skrzypiał, obcierał, stukał. Żeby lekko się nim jeździło. Dlatego zrobiłem taką listę, dla mnie najważniejszych rzeczy: 1. Korba wraz z suportem - taka aby się nie scentrowała, dość sztywna, suport wytrzymał na depnięcia. 2. Przerzutki co najmniej altusy, optymalnie alivio. 3. Piasty, chciałbym wypróbować łożyska maszynowe, ale przede wszystkim nie chce mieć luzów - bo aktualne w moim rowerze doprowadzają mnie do szału. 4. Hamulce, Vki - w nowy rowerze nie muszą być za dobre. Gdy się zedrą klocki, wymienię na Avidy/XT ( nieuniknione, ale nowe Vki praktycznie każde dobrze blokują koła - kwestia wytrzymałości, i trwałości ). Sezon na tańszych można pojeździć Chyba to wszystko A i jeszcze co do stylu mojej jazdy. Mam taki kawałek drogi szutrowej, 7.45 km na którym trenuje - szybsza jazda ze średnią 27/28 km/h. Jest to spore obciążenie, a zarazem niezły test dla roweru, po tej strasznie nierównej nawierzchni, z strzelającymi kamieniami spod kół. To właśnie tu rozklekotałem swój aktualny rower ( centra korby, i luzy kolejnej piasty ). Potrzebuję rower górski do około 1200 zł - ale nie wykluczam opcji kupna tańszego, do którego od razu można by było dokupić, lub wymienić u sprzedawcy, jakieś komponenty. I żeby nie było, moja propozycja - standardowa, no ale cóż Kross A2 KLIK, u którego, nawiasem mówiąc, mimo promocji podwyższali dwa razy cenę ( z 1200 do 1220, i teraz 1250 ). Co do tego krossa, podobno trafić dobrą korbę i suport truvativ to loteria. Łańcuch też chyba na starcie, trzeba wymienić, bo kiepski. PS. Tochę się rozpisałem, ale lepiej tyle, niż nic.
mountainbiker Napisano 28 Kwietnia 2009 Napisano 28 Kwietnia 2009 Dobry wybór z tym krossem, pojeździj na tych komponentach co są w nim stawione - masz na nie gwarancję. W miarę jak będzie Ci się napęd zużywał, możesz zmienić łańcuch, korby na inne. Z takie pieniądze to solidny sprzęt, który powinien zdać egzamin Twoim oczekiwaniom.
damrac Napisano 13 Sierpnia 2009 Napisano 13 Sierpnia 2009 rower bedzie wykorzystywany do jazdy po miescie (głównie), czasem poza miastem (las itp), jakes krotkie wypady poza miasto ze znajomymi w wolnym czasie. nie znam sie na rowerach, ale wydaje mi sie ze cross bedzie do tego najlepszy. zastanawialem sie nad tymi trzema modelami http://www.rower.com.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=273114 http://www.rower.com.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=273111 http://www.rower.com.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=273106 i jeszcze jedno. jaka rame wybrac? 181 cm i 70 kg wagi. 19 cali?
Pichu Napisano 13 Sierpnia 2009 Napisano 13 Sierpnia 2009 Wziąłbym tego treka: http://www.rower.com.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=271975 lub tego kellysa: http://www.rower.com.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=273138 ze wskazaniem na kellysa, lepszy osprzęt i dość dobry amorek jak na tę cenę w dodatku o skoku 100mm. Rama 18 będzie w sam raz, mam tyle samo wzrostu i podobnie wagowo i jest ok.
afly Napisano 13 Sierpnia 2009 Napisano 13 Sierpnia 2009 A ja bym dołożył do Kellysa Quartza http://allegro.pl/item707092286_20_wyprzedaz_kellys_quartz_titanium_17_5_lublin.html albo wziął Krossa Levela A2 2009 http://rowerek.pl/index.php?products=product&prod_id=419
damrac Napisano 13 Sierpnia 2009 Napisano 13 Sierpnia 2009 dzieki za rady. z tych 3 ktore wczesniej podalem byłem zdecydowany na kellys saphix ale jednak kupie kellysa quartz pozdrawiam
rastatajm Napisano 13 Sierpnia 2009 Napisano 13 Sierpnia 2009 Tylko, że ten Kellys to MTB, a nie Cross. Moim zdaniem to jazdy głównie po mieście, czasem poza lepszy byłby Cross. Może taki Kross Preria: http://allegro.pl/item705448933_kross_crow_preria_hamulec_hydrauliczny_okazja.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.