Skocz do zawartości

[Lampka]Mactronic scream- różnice


ziomek4007

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Zamierzam kupić lampkę jak w temacie. Z tego co wyczytalem były wersje 170l i obecnie 243l. Interesuje mnie ta druga. Czy można w jakiś sposób je odróżnić żeby się nie dać oszukać??. Na jednym że portali aukcyjnych oczywiście wszystkie w opisie mają 243l.

Napisano

A czytałeś ten temat ?

 

 

tak teraz doczytalem, ze nie ma roznic.

 

Warto doplacac do Noise 300? jakies opinie? czy w tej cenie znajde cos lepszego.

Napisano

Cześć

Kolega ma od dłuższego czasu pierwszą, najsłabszą wersję. Różnica jest dostrzegalna już po zmroku, w całkowitej ciemności w lesie lepsza jest 247 - to w zasadzie przewidywalne. Ale nie robiliśmy bardziej zaawansowanych badań.. ten sam rodzaj i stan baterii itd.

Kupiłem dwie 247-ki i miałem ustawione je w taki sposób, że jedna rozproszona tuż przed rowerem, a druga bardziej skoncentrowana oświetlała dalszy odcinek. Pomimo tego np. do szybkiej jazdy z góry w lesie krętą drogą to średnio - trzeba zwalniać. Dokupiłem jedną 750-kę, która pełni rolę tej bardziej skupionej na dalszy odcinek. Już lepiej, ale brakuje lampki czołowej do doświetlania zakrętów. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. 750-ka ma tę zaletę, że oprócz ogniw 3A można używać załączonego do zestawu akumulatora 18650 z ładowarką 230V i samochodową. Jest także możliwość skonstruowania na własną rękę przedłużenia dla akumulatora 18650 dla pozostałych słabszych i krótszych wersji. Jak to zrobić, opisane zostało na forum.

  • 5 tygodni później...
Napisano

Cześć

Kolega ma od dłuższego czasu pierwszą, najsłabszą wersję. Różnica jest dostrzegalna już po zmroku, w całkowitej ciemności w lesie lepsza jest 247 - to w zasadzie przewidywalne. Ale nie robiliśmy bardziej zaawansowanych badań.. ten sam rodzaj i stan baterii itd.

Kupiłem dwie 247-ki i miałem ustawione je w taki sposób, że jedna rozproszona tuż przed rowerem, a druga bardziej skoncentrowana oświetlała dalszy odcinek. Pomimo tego np. do szybkiej jazdy z góry w lesie krętą drogą to średnio - trzeba zwalniać. Dokupiłem jedną 750-kę, która pełni rolę tej bardziej skupionej na dalszy odcinek. Już lepiej, ale brakuje lampki czołowej do doświetlania zakrętów. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. 750-ka ma tę zaletę, że oprócz ogniw 3A można używać załączonego do zestawu akumulatora 18650 z ładowarką 230V i samochodową. Jest także możliwość skonstruowania na własną rękę przedłużenia dla akumulatora 18650 dla pozostałych słabszych i krótszych wersji. Jak to zrobić, opisane zostało na forum.

Hej

 

Jak się ma 750 do standardowego modelu? Chodzi mi głównie o jazdę szosową przy prędkościach maksymalnych w granicach 30-35km/h. Przyznam, że wersja standardowa którą obecnie posiadam kiepsko sobie radzi przy takich prędkościach.

Napisano

Jakby to powiedzieć.. Różnica nie jest taka jak stosunek ilości lumenów (około 1:3), a bardziej jak stosunek ceny (1:2,5).

750-tka jest sporo lepsza, ale wyobrażenia miałem lepsze odnośnie mocy.

Napisano

A tak naprawdę to żadna z nich nie nadaje się zbytnio na rower. Albo są za słabe (243lm) albo wystarczająco mocne (750lm) ale barwa diody niewłaściwa (zimna biel). Poza tym zakres zooma jest taki, że albo widzisz po czym jedziesz ale nie widzisz gdzie albo na odwrót-widzisz gdzie jedziesz ale nie widzisz po czym.Jeśli coś mialbym ci polecić to np Solarforce l2p albo Ultrafire c2.

http://allegro.pl/latarka-solarforce-l2p-800lm-cree-xm-l-nowa-custom-i3406252604.html

http://allegro.pl/ultrafire-c2-mod-xm-l-u2-2-8a-950lm-nowa-i3416121601.html

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...