Skocz do zawartości
  • 0

rower na 130 kg

Gość Roger

Pytanie

Napisano

Witam,

Jestem totalnym laikiem w sprawach rowerowych.

Chcę kupić sobie rower, ale boję się, że kupię bubla, którego rozwalę po drugiej przejażdżce. Jestem dość duży, bo ważę 130 kg i głównym kryterium wyboru jest dla mnie wytrzymałość roweru. 

Rower ma mi służyć głównie do zbicia wagi, nie zamierzam go forsować, na początek na pewno jazda po asfalcie i trasach rowerowych.

Na zakup chcę przeznaczyć maks. 2 000 zł, choć mogę dorzucić kilka stów, jeśli okazało by się, że droższy model będzie dla mnie lepszy.

Zupełnie nie znam się na firmach, wiem tylko, żeby omijać Scotty z uwagi na wysoką cenę. Sporo pozytywnych opinii czytałem o rowerach Merida i Cube, więc może coś z tych firm. W sumie wszystko jedno, byle by posłużył jak najdłużej.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bogdan
Napisano

Witam,

Chcę kupić sobie rower, ale boję się, że kupię bubla, którego rozwalę po drugiej przejażdżce. Jestem dość duży, bo ważę 130 kg i głównym kryterium wyboru jest dla mnie wytrzymałość roweru. 

Rower ma mi służyć głównie do zbicia wagi, nie zamierzam go forsować, na początek na pewno jazda po asfalcie i trasach rowerowych.

Na zakup chcę przeznaczyć maks. 2 000 zł, choć mogę dorzucić kilka stów, jeśli okazało by się, że droższy model będzie dla mnie lepszy.

Zupełnie nie znam się na firmach, wiem tylko, żeby omijać Scotty z uwagi na wysoką cenę. Sporo pozytywnych opinii czytałem o rowerach Merida i Cube, więc może coś z tych firm. W sumie wszystko jedno, byle by posłużył jak najdłużej.

Witam!