Skocz do zawartości

[licznik] wybór dobrego licznika

oscare

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zastanawiam się nad kupnem licznika. W tej materii też jestem zielony. Spodobał mi się licznik SIGMA BC 16.12, tylko tu mam pare pytań, otóż będę chciał go podłączyć przewodowo, widziałem że jest też możliwośc kupna za 25zł przewodowego czujnika kadencji, i teraz pytanie do was jak to się podłącza do licznika w takim przypadku. Kolejna sprawa mam już pulsometr sigmy PC 15. Czy te dwa elementy nie będą ze sobą kolidować (ponieważ sygnał do opaski nie jest kodowany) i czy ten licznik jest dobrej jakości? a możę warto kupić coś tańszego np KROSS KRC 108. Ogólnie chodzi mi o to aby licznik był niezawodny:)

Napisano

BC16.12 przewodowy nie będzie raczej powodował żadnych zakłóceń sygnału bezprzewodowego z opaski.. ;-) Czujnik kadencji wpina się w podstawke jakby 'od góry', są otwory na te takie piny które później stykają się z licznikiem.

Wysyłane z mojego Live With Walkman za pomocą Tapatalk 2

Napisano

Pytam o to zakłócanie ponieważ na siłowni biegałem z tym pulsometrem, bieżnia łapała dane z opaski, ale nie tylko moja :) ta z prawej i lewej też, i co najciekawsze nawet jeśli ludzie kładli ręce na tą blaszkę do pomiaru, to pokazywało im nadal mój puls...

Napisano

przede wszyystkim zastanów się czy rozszerzysz kiedyś licznik o sensor kadencji, bo mi się wydaje że kadencja to już dla zawodowców zostaje a nam lepiej zmieniać przełożenia by jak najbardziej oszczędzać kolana. Jeśli już jednak się decydować na licznik to tylko SIGMA i tylko z kabelkiem. Ja miałem kiedyś sigmę 500 i do zeszłego roku od 1995 mi służyła. deszcz czy slońce-tylko baterie wymienialem. nawet raz ją wyprałem

Napisano

W sigmie 1609 kadencje podłączało się do podstawki kabelkami. Podejrzewam że tutaj jest podobnie.

W jaki sposób ma ci się gryźć bezprzewodowy pulsometr z przewodowym licznikiem ?

Sigma jest faktycznie pancerna. Sam czekam jak moja wyzionie ducha i kupie VDO.

Napisano