dede1991 Napisano 13 Czerwca 2013 Napisano 13 Czerwca 2013 Witam. Chciałbym poznać wasze opinie na temat tego roweru. Czy wart jest swojej ceny? Czy ma osprzęt adekwatny do ceny? Dlaczego bez problemu moge go kupić w cenie roweru z tamtego roku za 1899zł? Jeśli były juz takie tematy to proszę o linki bo nie mogę znaleźć. Jestem w tym zielony. Proszę nie usówać tematu Z góry dziękuję.
ktt9711 Napisano 13 Czerwca 2013 Napisano 13 Czerwca 2013 Rower jest w swojej cenie jednym z najlepszych. Akceptowalny osprzęt, dobra rama do rozbudowy i (subiektywnie) fajny design. W tej cenie cieżko jest znaleźć coś lepszego z mtb.
dede1991 Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Napisano 14 Czerwca 2013 Rower jest w swojej cenie jednym z najlepszych. Akceptowalny osprzęt, dobra rama do rozbudowy i (subiektywnie) fajny design. W tej cenie cieżko jest znaleźć coś lepszego z mtb. Rozumiem. No ale przeczytałem, że miałeś problemy z hamulcami. Jak jest teraz?
ktt9711 Napisano 14 Czerwca 2013 Napisano 14 Czerwca 2013 No z hamulcami jest ciężka sprawa, bo tył jest dobry i mi odpowiada, ale przód od początku był zły. Po raz drugi został wysłany do krossa i podobno teraz odeślą nowy, sprawny. W serwisie mówili, że jeszcze nikt do nich z podobnym problemem z tymi hamulcami nie przyszedł. Jednak z tego co wiem i czytałem to te hamulce są porównywalne z shimano m446.
Szymon90 Napisano 14 Czerwca 2013 Napisano 14 Czerwca 2013 Moim a3 z 2012 roku zrobiłem już około 5k km i złego słowa nie mogę powiedzieć na ten rower jest w nim kilka rzeczy które aż się proszą aby je wymienić czyli tandetne pedały które rozpadły mi się po 200km no i opony podczas jazdy po asfalcie kończą się bardzo szybko ( moje wytrzymały 1,5k km ). Ogólnie jak na taką cenę rower zdecydowanie na plus.
dede1991 Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Napisano 14 Czerwca 2013 Rozumiem. Czyli to wszystko wyjaśnia. A jeszcze jedno lepiej wziąć z tego roku rower czy 2012? bo zaproponowano mi rower z 2013 za taką sama cene co z 2012 1899zł
ktt9711 Napisano 14 Czerwca 2013 Napisano 14 Czerwca 2013 No jeśli bardziej podoba ci się 2013 lub chcesz czegoś "nowszego" to go bierz. Hamulce są porównywalne, a design prawie identyczny, więc różnice niewielkie. Ja mam 2013, bo się w sklepie skończyły 2012, więc dostałem 300 zł rabatu na 2013.
dede1991 Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Napisano 15 Czerwca 2013 A jak z wygodą siodełka? Jak amortyzator? Wystarczy do rekreacyjnej jazdy? Bo powiem szczerze że nie jeżdżę dużo może z 300km rocznie. No i oczywiście po asfalcie troszke leśne ściezki kamieniste
llancer Napisano 15 Czerwca 2013 Napisano 15 Czerwca 2013 na 300km rocznie nie oplaca sie tyle wydawac,ledwo z 4 wycieczki :/
dede1991 Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Napisano 15 Czerwca 2013 Opłaca i nie opłaca. Nie mam zamiaru kupować więcej rowerów. Chciałbym aby ten wystarczył mi juz na kilka ładnych lat.
ktt9711 Napisano 15 Czerwca 2013 Napisano 15 Czerwca 2013 Siodełko jest dosyć twarde. Mi odpowiada, ale nie wszystkim będzie. Amortyzator to xcm, szału nie ma, ale w tej cenie lepiej nie będzie.
Iskra14 Napisano 15 Czerwca 2013 Napisano 15 Czerwca 2013 A nie myślałeś ze swoim stylem jazdy nad crossem?
dede1991 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Napisano 16 Czerwca 2013 Myślałem, myślałem, ale górski jest bardziej uniwersalny niż crossowy. Jak mi się zachce jechać gdzies w dobry teren to krossowy moze się nie zabardzo nadawać
Iskra14 Napisano 16 Czerwca 2013 Napisano 16 Czerwca 2013 Twoja decyzja ale nie sądzę, żeby przy tych 300 km rocznie te góry to miałoby być coś z czym rower crossowy sobie nie poradzi. Jeżeli się mało jeździ to pojechanie w "dobry teren" nie jest takie proste Cross będzie jednak dużo lepszy do jazdy po mieście, ścieżkach, leśnych duktach. Miałeś okazję się przymierzyć do jakiś rowerów - może podejdź do sklepu i przejedź się na mtb/crossie ? Tak jak mówię - sam wiesz najlepiej jakiego roweru potrzebujesz i nie mam zamiaru Cię do niczego namawiać. Co do samego roweru, o który pytasz to nic tam szału nie robi, ale też szału nie potrzebujesz amortyzator jakoś tam będzie działać, siodełko kwestia czterech liter - jednym pasuje innym nie co do całej reszty - do rekreacyjnej jazdy spokojnie wystarczy. Swoją drogą byłeś obejrzeć rower w decathlonie, który polecali Ci w innym wątku? Miałam wrażenie, że bronisz się rękoma i nogami, żeby to nie był akurat rower stamtąd.
Mod Team Puklus Napisano 16 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 16 Czerwca 2013 Weźmy pod uwagę że nie daj boże ci sie spodoba i z 300km rocznie przejdziesz do 100 tygodniowo a wtedy można psioczyć ze sie kupiło nie to czego sie chciało.
dede1991 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Napisano 16 Czerwca 2013 Nie bronie się, ale w pobliżu nie mam decathlona i to jest ten ból. A co taki dobry ten rower? Do levela sie juz przymierzałem ale nic nie stoi na przeszkodzie aby przymierzyc się do jakiegoś crossowego
mklos1 Napisano 16 Czerwca 2013 Napisano 16 Czerwca 2013 Ból jest taki, że Level A3 to geometria XC - czyli sportowa. O ile do poruszania się po lesie jest bardzo dobra, to do robienia małych przebiegów rocznych moim zdaniem zupełnie się nie nadaje. Kross lubi stosować wąskie i dość twarde siodełka. Sama geometria wymusza dość duże pochylenie sylwetki więc może pojawić się dyskomfort w plecach. Do delikatnej jazdy rekreacyjnej odradzam XC. Lepiej spojrzeć na linię Hexagon lub wspomniany wcześniej rower crossowy. Istnieje oczywiście ryzyko, że z 300km rocznie zrobi się 300km tygodniowo. Ale jeżeli już dojdziesz do tego etapu, będziesz sam dobrze wiedział jakiego roweru potrzebujesz.
Iskra14 Napisano 16 Czerwca 2013 Napisano 16 Czerwca 2013 Jak widać wszystko zależy od tego czego się chce jak masz możliwość przymierzyć się do jakiegoś crossa to będziesz miał sam dla siebie porównanie
dede1991 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Napisano 16 Czerwca 2013 Ok przy nastepnej okazji zajdę do sklepu i przymierzę sie do roweru crossowego
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.