Skocz do zawartości

[rower] Kross Level A6


Rekomendowane odpowiedzi

taka drobnostka ale mnie ciekawi... :P

dopiero po 2 m-ch zauważyłem ze obie opony w moim A6 są założone odwrotnie do kierunku jazdy :) Chyba dobrze rozumiem ze strzalka i napis front powinien wskazywać na przód roweru. Mieliście podobną sytuację?

ciekawe co jeszcze odwrotnie zamontowali w moim bike'u... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka drobnostka ale mnie ciekawi... :)

dopiero po 2 m-ch zauważyłem ze obie opony w moim A6 są założone odwrotnie do kierunku jazdy :P Chyba dobrze rozumiem ze strzalka i napis front powinien wskazywać na przód roweru. Mieliście podobną sytuację?

ciekawe co jeszcze odwrotnie zamontowali w moim bike'u... :)

 

 

Firma KROSS S.A. otrzymała wiele certyfikatów, nagród i wyróżnień w tym m.in.: ISO 2001, statuetkę Polski Prestiż, Medal Europejski BCC, nominację do godła Teraz Polska, wyróżnienie Marka Przyszłości Businessman Magazine oraz tytuł Gazeli Biznesu od dziennika Puls Biznesu. Za konsekwentną realizację wizji i strategii, która doprowadziła do zajęcia pozycji największego producenta rowerów w Polsce i jednego z wiodących w Europie oraz za zapał i determinację, które dają szansę na rozwój w przyszłości p. Zbigniew Sosnowski, Właściciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej, został uhonorowany zaszczytnym tytułem Przedsiębiorcy Roku 2004 w prestiżowym konkursie organizowanym przez firmę Ernst & Young.

 

 

2866e61904249d29m.jpg

 

Sprawdziłem u mnie jest OK.

 

Być może ich system ISO2001 zdecydował o zmianie sposobu montażu opon.

Proponuje cyknąć fotke i wysłać do producenta,może im się przydać przy corocznym audycie systemu ISO. :)

Podejrzewam że w swojej kolekcji mają jeszcze wiele takich rodzynków.

 

P.S.

 

Siodełko też mam w dobrym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jedynym miernikiem do tych nagórd jest sprzedaż :)

 

bo jak na mój gust, to około 30% rowerków trzeba od razu coś podokrecać albo przestawić - mimo zapewnień, że gotowe do jazdy.

W sumie drobne rzeczy i na dobra sprawę, to w wielu firmach takie coś trzeba zrobić (np: ustawić róno klocki hamulca itp.).

 

Ale odkręcające sie korby to była plaga w 2006 :)

moje były ok na szczeście.

 

A co do opon, to tam chyba jest loteria, patrzyłem kiedyś w sklepie, strasznie namieszane tam było.

akurat na tylnej oponie jest to bez większej różnicy, bo w jednym ustawieniu może sobie lepiej w terenie radzić, a w przeciwnym na szosie.

Ale na przodzie powinno być zawsze ok, czyli dziubkami jak w traktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak na mój gust, to około 30% rowerków trzeba od razu coś podokrecać albo przestawić - mimo zapewnień, że gotowe do jazdy.

Hmm nie zgodziłbym się z Tobą :P Bo jak odbierasz rower z produkcji nie jest on w pełni gotowy do jazdy :P Z tego co pamiętam to w gwarancji jest pole w którym serwis wpisuje, że przygotował posprawdzał wszystkie połączenia i wyregulował rower, aby użytkownik mógł nim się bezpiecznie poszurać. Także czy on jest gotowy do jazdy to nie jest kwesria kross`a tylko dystrybutora detalicznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoj rower kupowalem poprzez allegro. Zakupilem go w krakowskim Mavericku. Przed dokonaniem transakcji poprosilem o porzadne wyregulowanie i sprawdzenie wszystkich komponentow. Jak rower do mnie przyszedl wszystko bylo porzadnie poustawiane. Takze wystawilem pozytywny komentarz za mila wspolprace, a sam moglem sie cieszyc bezstresowa jazda do czasu kiedy rozregulowala mi sie tylnia przerzutka - ale to juz wina rozciagania sie linek. Najlepiej wiec przed zakupem upewnic sie, ze sprzedawca wszystko sam dopilnuje, niz pozniej byc zaskoczony. Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :P ,

 

Też mam problem z łańcuchem. Znalazłem kupca na stary /ojciec/ i zamierzam kupić nowy. Jaki model SRAMA bedzie najlepiej współpracował z mechanizmem w Levelu A6?? Cena jest ważna ale nie najważniejsza, rowerkowi raczej daje popalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiatm Was! Dziś zamówiłem Krossa A6, czarny z ramą 19. Wydaje mi się że dokonałem dobrego wyboru ;).Teraz pozostaje tylko czekać :021: . Mam nadzije że jeszcze ktoś jest w tym temacie :P ?!

 

Mam pytanie dotyczące głównie amora, miałem teraz kellysa quartza, zawsze kiedy jechałem po jakichś dołkach czy zjazdach nierównych cos ciągle stukao, pukało. Z tego co mi wiadomo w tych amorach GILA TNL (który mam w kellysie) skutają blokady w amorze (tak głucho) ze względu na klase amora. Czy w A6 także to występuje czy jeździ się cichutko po dołach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że dokonałem dobrego wyboru ;).

 

No to niech Ci się nie wydaje, bo dokonałeś dobrego wyboru. Co do amora - zależy, jaki będziesz miał u siebie. Albo Axon'a albo Dart'a, ale na allegro widziałem tylko kilka razy model z Dartem. Dlatego można powiedzieć jedno - Axon a Gila to przepaść techniczna. Żadne stuki nie powinny występować. Nigdy w życiu .... Jeżdziłem już na XCR LO, który mosztuje ok. 200 zł i jakoś nie słyszałem żadnych stuków - kompletnie. Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz wątek o Axonach, najlepiej ;)

Ale jeśli o mnie idzie, to S-RL zachowuje się bardzo cicho, nie ma żadnego stukania, tylko jak masz blokadę aktywną i wpdaniesz w dziurę, ale to raczej normalka, bo blokada nie jest do jeżdzenia po dziurach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich Krossowców.

 

Zainteresowało mnie to zdjęcie... nie chodzi mi o rogi, ale o te dziwne szare uchwyty "gąbki" ;) na kierownicy.

Gdzie cos takiego można nabyć? W moim krossie jest potwornie twarda guma i ręce mi drętwieją przy dłuższej jeździe...

 

sta60002resizedjj6.th.jpg .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Krossowców.

 

Zainteresowało mnie to zdjęcie... nie chodzi mi o rogi, ale o te dziwne szare uchwyty "gąbki" rolleyes.gif na kierownicy.

Gdzie cos takiego można nabyć? W moim krossie jest potwornie twarda guma i ręce mi drętwieją przy dłuższej jeździe...

 

To moje chwyty :). http://moto.allegro.pl/item194922771_progr..._932.html#photo

 

Dokładnie tu są na sprzedaż, ja kupiłem je pół roku temu za 40 zł i męczyłęm się z nimi do teraz dopóki nie kupiłem sobie gripów wcs-a. Polecam najlepsze chwyty jakie mogą być. Wygodne, energonomiczny kształt, niedrogie, i co najwazniejsze lekkie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moje chwyty :). http://moto.allegro.pl/item194922771_progr..._932.html#photo

 

Dokładnie tu są na sprzedaż, ja kupiłem je pół roku temu za 40 zł i męczyłęm się z nimi do teraz dopóki nie kupiłem sobie gripów wcs-a. Polecam najlepsze chwyty jakie mogą być. Wygodne, energonomiczny kształt, niedrogie, i co najwazniejsze lekkie :)

Nie za bardzo zrozumiałem, napisałeś że męczyłeś się z nim przez pół roku, a potem kupiłeś wsc-a...

Z którymi chwytami męczyłeś się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo zrozumiałem, napisałeś że męczyłeś się z nim przez pół roku, a potem kupiłeś wsc-a...

Z którymi chwytami męczyłeś się?

 

Jezdziłem przez pół roku na tych gumowych chwytach, ale stwierdziłęm że nie są zbyt wygodne i przede wszystkim lekkie, no i kupiłem sobie WCS-y które moim zdaniem są najlepszymi chwytami jakie można kupić za niewielkie pieniądze.Tak czy inaczej nie polecam tych gumowych chwytów (Progrip 932).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdziłem przez pół roku na tych gumowych chwytach, ale stwierdziłęm że nie są zbyt wygodne i przede wszystkim lekkie, no i kupiłem sobie WCS-y które moim zdaniem są najlepszymi chwytami jakie można kupić za niewielkie pieniądze.Tak czy inaczej nie polecam tych gumowych chwytów (Progrip 932).

 

masz namysli te?

http://www.allegro.pl/item198641583_lekkie...umrowerowe.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma DC LX i przerzutkę LX z normalną sprężyną (długi wózek) :)

 

Czasami zdarza się przerzutka XT. Mnie właśnie się taka trafiła.Najprawdopodobniej jest to wersja przeznaczona na eksport o czym świadczy karta gwarancyjna zredagowana chyba w pięciu językach i nie na w niej ani słowa po polsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

Na swoim Krossie A6 przejechałem dotychczas 1800 km. Od kilku dni pomimo kilku regulacji, czyszczenia itp mam problem z tylną przerzutką. Problem pojawia się w momencie zmiany kierunku przełożeń np. z najmniejszej koronki zmieniam w stronę większych i wszystko jest ok do momentu gdy z powrotem zaczynam przełączać w stronę mniejszych koronek. Pierwszy ruch manetką prawie zupełny brak reakcji, przerzutka ledwo drgnie i dopiero drugi ruch w tym samym kierunku powoduje zmianę przełożenia. Najgorzej jest w środkowej częsci kasety. Brak zmiany przełożenia przy zmianie kierunku nadrabiany jest tym że w pewnym momencie następuje przeskok o dwa trybka.

W drugim kierunku jest dokładnie to samo. Poprzednią regulację wykonałem po przejechaniu ok 300 km korzystając z porad i instrukcji dostępnych na forum i wszystko działało jak trzeba. Obecnie nie bardzo wiem co z tym dalej robić. <_<

Wydaje mi się że możliwości związane z regulacjami i ustawieniami zostały wyczerpane. Czy to możliwe żeby już zużyły się pancerze lub linka??. W rowerze mam klamkomanetki Deore LX, przerzutka tył Deore XT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...