Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

taka drobnostka ale mnie ciekawi... :P

dopiero po 2 m-ch zauważyłem ze obie opony w moim A6 są założone odwrotnie do kierunku jazdy :) Chyba dobrze rozumiem ze strzalka i napis front powinien wskazywać na przód roweru. Mieliście podobną sytuację?

ciekawe co jeszcze odwrotnie zamontowali w moim bike'u... :P

Napisano
taka drobnostka ale mnie ciekawi... :)

dopiero po 2 m-ch zauważyłem ze obie opony w moim A6 są założone odwrotnie do kierunku jazdy :P Chyba dobrze rozumiem ze strzalka i napis front powinien wskazywać na przód roweru. Mieliście podobną sytuację?

ciekawe co jeszcze odwrotnie zamontowali w moim bike'u... :)

 

 

Firma KROSS S.A. otrzymała wiele certyfikatów, nagród i wyróżnień w tym m.in.: ISO 2001, statuetkę Polski Prestiż, Medal Europejski BCC, nominację do godła Teraz Polska, wyróżnienie Marka Przyszłości Businessman Magazine oraz tytuł Gazeli Biznesu od dziennika Puls Biznesu. Za konsekwentną realizację wizji i strategii, która doprowadziła do zajęcia pozycji największego producenta rowerów w Polsce i jednego z wiodących w Europie oraz za zapał i determinację, które dają szansę na rozwój w przyszłości p. Zbigniew Sosnowski, Właściciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej, został uhonorowany zaszczytnym tytułem Przedsiębiorcy Roku 2004 w prestiżowym konkursie organizowanym przez firmę Ernst & Young.

 

 

2866e61904249d29m.jpg

 

Sprawdziłem u mnie jest OK.

 

Być może ich system ISO2001 zdecydował o zmianie sposobu montażu opon.

Proponuje cyknąć fotke i wysłać do producenta,może im się przydać przy corocznym audycie systemu ISO. :)

Podejrzewam że w swojej kolekcji mają jeszcze wiele takich rodzynków.

 

P.S.

 

Siodełko też mam w dobrym kierunku.

Napisano

chyba jedynym miernikiem do tych nagórd jest sprzedaż :)

 

bo jak na mój gust, to około 30% rowerków trzeba od razu coś podokrecać albo przestawić - mimo zapewnień, że gotowe do jazdy.

W sumie drobne rzeczy i na dobra sprawę, to w wielu firmach takie coś trzeba zrobić (np: ustawić róno klocki hamulca itp.).

 

Ale odkręcające sie korby to była plaga w 2006 :)

moje były ok na szczeście.

 

A co do opon, to tam chyba jest loteria, patrzyłem kiedyś w sklepie, strasznie namieszane tam było.

akurat na tylnej oponie jest to bez większej różnicy, bo w jednym ustawieniu może sobie lepiej w terenie radzić, a w przeciwnym na szosie.

Ale na przodzie powinno być zawsze ok, czyli dziubkami jak w traktorze.

Napisano
bo jak na mój gust, to około 30% rowerków trzeba od razu coś podokrecać albo przestawić - mimo zapewnień, że gotowe do jazdy.

Hmm nie zgodziłbym się z Tobą :P Bo jak odbierasz rower z produkcji nie jest on w pełni gotowy do jazdy :P Z tego co pamiętam to w gwarancji jest pole w którym serwis wpisuje, że przygotował posprawdzał wszystkie połączenia i wyregulował rower, aby użytkownik mógł nim się bezpiecznie poszurać. Także czy on jest gotowy do jazdy to nie jest kwesria kross`a tylko dystrybutora detalicznego.

Napisano

Swoj rower kupowalem poprzez allegro. Zakupilem go w krakowskim Mavericku. Przed dokonaniem transakcji poprosilem o porzadne wyregulowanie i sprawdzenie wszystkich komponentow. Jak rower do mnie przyszedl wszystko bylo porzadnie poustawiane. Takze wystawilem pozytywny komentarz za mila wspolprace, a sam moglem sie cieszyc bezstresowa jazda do czasu kiedy rozregulowala mi sie tylnia przerzutka - ale to juz wina rozciagania sie linek. Najlepiej wiec przed zakupem upewnic sie, ze sprzedawca wszystko sam dopilnuje, niz pozniej byc zaskoczony. Pzdr!

Napisano

Witam :P ,

 

Też mam problem z łańcuchem. Znalazłem kupca na stary /ojciec/ i zamierzam kupić nowy. Jaki model SRAMA bedzie najlepiej współpracował z mechanizmem w Levelu A6?? Cena jest ważna ale nie najważniejsza, rowerkowi raczej daje popalić.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Wiatm Was! Dziś zamówiłem Krossa A6, czarny z ramą 19. Wydaje mi się że dokonałem dobrego wyboru ;).Teraz pozostaje tylko czekać :021: . Mam nadzije że jeszcze ktoś jest w tym temacie :P ?!

 

Mam pytanie dotyczące głównie amora, miałem teraz kellysa quartza, zawsze kiedy jechałem po jakichś dołkach czy zjazdach nierównych cos ciągle stukao, pukało. Z tego co mi wiadomo w tych amorach GILA TNL (który mam w kellysie) skutają blokady w amorze (tak głucho) ze względu na klase amora. Czy w A6 także to występuje czy jeździ się cichutko po dołach ?

Napisano
Wydaje mi się że dokonałem dobrego wyboru ;).

 

No to niech Ci się nie wydaje, bo dokonałeś dobrego wyboru. Co do amora - zależy, jaki będziesz miał u siebie. Albo Axon'a albo Dart'a, ale na allegro widziałem tylko kilka razy model z Dartem. Dlatego można powiedzieć jedno - Axon a Gila to przepaść techniczna. Żadne stuki nie powinny występować. Nigdy w życiu .... Jeżdziłem już na XCR LO, który mosztuje ok. 200 zł i jakoś nie słyszałem żadnych stuków - kompletnie. Pozdrawiam !

Napisano

Zobacz wątek o Axonach, najlepiej ;)

Ale jeśli o mnie idzie, to S-RL zachowuje się bardzo cicho, nie ma żadnego stukania, tylko jak masz blokadę aktywną i wpdaniesz w dziurę, ale to raczej normalka, bo blokada nie jest do jeżdzenia po dziurach.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Witam wszystkich Krossowców.

 

Zainteresowało mnie to zdjęcie... nie chodzi mi o rogi, ale o te dziwne szare uchwyty "gąbki" ;) na kierownicy.

Gdzie cos takiego można nabyć? W moim krossie jest potwornie twarda guma i ręce mi drętwieją przy dłuższej jeździe...

 

sta60002resizedjj6.th.jpg .

Napisano
Witam wszystkich Krossowców.

 

Zainteresowało mnie to zdjęcie... nie chodzi mi o rogi, ale o te dziwne szare uchwyty "gąbki" rolleyes.gif na kierownicy.

Gdzie cos takiego można nabyć? W moim krossie jest potwornie twarda guma i ręce mi drętwieją przy dłuższej jeździe...

 

To moje chwyty :). http://moto.allegro.pl/item194922771_progr..._932.html#photo

 

Dokładnie tu są na sprzedaż, ja kupiłem je pół roku temu za 40 zł i męczyłęm się z nimi do teraz dopóki nie kupiłem sobie gripów wcs-a. Polecam najlepsze chwyty jakie mogą być. Wygodne, energonomiczny kształt, niedrogie, i co najwazniejsze lekkie :)

Napisano
To moje chwyty :). http://moto.allegro.pl/item194922771_progr..._932.html#photo

 

Dokładnie tu są na sprzedaż, ja kupiłem je pół roku temu za 40 zł i męczyłęm się z nimi do teraz dopóki nie kupiłem sobie gripów wcs-a. Polecam najlepsze chwyty jakie mogą być. Wygodne, energonomiczny kształt, niedrogie, i co najwazniejsze lekkie :)

Nie za bardzo zrozumiałem, napisałeś że męczyłeś się z nim przez pół roku, a potem kupiłeś wsc-a...

Z którymi chwytami męczyłeś się?

Napisano
Nie za bardzo zrozumiałem, napisałeś że męczyłeś się z nim przez pół roku, a potem kupiłeś wsc-a...

Z którymi chwytami męczyłeś się?

 

Jezdziłem przez pół roku na tych gumowych chwytach, ale stwierdziłęm że nie są zbyt wygodne i przede wszystkim lekkie, no i kupiłem sobie WCS-y które moim zdaniem są najlepszymi chwytami jakie można kupić za niewielkie pieniądze.Tak czy inaczej nie polecam tych gumowych chwytów (Progrip 932).

Napisano

ja mam zwykle pianki za 8zl. waga z kormaki- chyba 28gr ale jedna jest przyciega i 3/4cm. i jestem zadowolony z nich.

Napisano
z ciekawosci A6 ma dualcontrole i przerzutke z normalna sprezyna?

 

Tak ma DC LX i przerzutkę LX z normalną sprężyną (długi wózek) :(

Napisano
Tak ma DC LX i przerzutkę LX z normalną sprężyną (długi wózek) :)

 

Czasami zdarza się przerzutka XT. Mnie właśnie się taka trafiła.Najprawdopodobniej jest to wersja przeznaczona na eksport o czym świadczy karta gwarancyjna zredagowana chyba w pięciu językach i nie na w niej ani słowa po polsku.

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Witam.

Na swoim Krossie A6 przejechałem dotychczas 1800 km. Od kilku dni pomimo kilku regulacji, czyszczenia itp mam problem z tylną przerzutką. Problem pojawia się w momencie zmiany kierunku przełożeń np. z najmniejszej koronki zmieniam w stronę większych i wszystko jest ok do momentu gdy z powrotem zaczynam przełączać w stronę mniejszych koronek. Pierwszy ruch manetką prawie zupełny brak reakcji, przerzutka ledwo drgnie i dopiero drugi ruch w tym samym kierunku powoduje zmianę przełożenia. Najgorzej jest w środkowej częsci kasety. Brak zmiany przełożenia przy zmianie kierunku nadrabiany jest tym że w pewnym momencie następuje przeskok o dwa trybka.

W drugim kierunku jest dokładnie to samo. Poprzednią regulację wykonałem po przejechaniu ok 300 km korzystając z porad i instrukcji dostępnych na forum i wszystko działało jak trzeba. Obecnie nie bardzo wiem co z tym dalej robić. <_<

Wydaje mi się że możliwości związane z regulacjami i ustawieniami zostały wyczerpane. Czy to możliwe żeby już zużyły się pancerze lub linka??. W rowerze mam klamkomanetki Deore LX, przerzutka tył Deore XT.

Napisano

miałem ten sam problem jakieś 400 km wcześniej :) w moim przypadku rozwiązaniem problemu była wizyta w serwisie, bo wstawiali mi dwie nowe szprychy :sad: i przy okazji wyregulowali :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...