Skocz do zawartości

[rower] Kross Level A6


Rekomendowane odpowiedzi

Tak się składa, że większość tych miejsc to stragany z tanimi rowerami, na których nawet A2 nie uświadczysz .... A jest jeszcze salon na woli - ten, którym sie chwalili, że otworzyli w tym roku ale pracownicy wyglądają na takich co się specjalizują w makrokeszach O_o A cena standartowo 2400.

 

naszczęście ten problem juz mnie nie dotyczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku na Dzielnej byli ludzie którzy znali się na rowerach

teraz sprzedają tam jacyś niezbyt kompetętni młodzieńcy :)

Możesz jeszcze kupić w Go Sporcie np. na Ursynowie lub Jankach

A-6 jest do kupienia w Pruszkowie przy Jerozolach . Goście co tam sprzedają też za wiele nie potrafią :) ale za to upusty u nich są dość spore :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, ze ja już zdążyłem A6 kupić i to po bardzo korzystnej cenie w salonie, którego nie ma na wyżej wymienionej liście.

 

A z gosportów też już niestety te rowerki znikają - ostatnio przerzucili się na kellysy i meridy. Krossy są ale te niższe modele. Do Pruszkowa za to trochę spora wycieczka :)

 

A tak swoją drogą, to gdzieś czytałem, że ty chyba z premedytacja kupiłeś ramę krossa bo byłes z niej zadowolony. Masz z nią jakieś problemy czy wszystko w porządku ??

Edytowane przez ZyGmUnT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak swoją drogą, to gdzieś czytałem, że ty chyba z premedytacja kupiłeś ramę krossa bo byłes z niej zadowolony. Masz z nią jakieś problemy czy wszystko w porządku ??

NIe mam żadnych problemów nadal ją ujeżdżam.

W tej cenie NIE MA ALTERNATYWY

Imho super rama za nieduże pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zauważyłem, że mój Kross ma małe wgniecenie na dolnej rurze ( na tej z napisem kross ). WGniecenie ma długość 3mm i szerokość 1mm. Głębokości praktycznie nie ma ( pewnikiem jest to wgniecenie od jakiegoś kamyka albo coś ). Wgniecenie znajduje się na górnej części dolnej rury w miejscu gdzie jest ona najwęższa jakieś 15cm od główki.

 

Pytanie - czy takie wgniecenie może jakoś negatywnie wpłynąć na trwałość roweru i czy to reklamować ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zauważyłem, że mój Kross ma małe wgniecenie na dolnej rurze ( na tej z napisem kross ). WGniecenie ma długość 3mm i szerokość 1mm. Głębokości praktycznie nie ma ( pewnikiem jest to wgniecenie od jakiegoś kamyka albo coś ). Wgniecenie znajduje się na górnej części dolnej rury w miejscu gdzie jest ona najwęższa jakieś 15cm od główki.

 

Pytanie - czy takie wgniecenie może jakoś negatywnie wpłynąć na trwałość roweru i czy to reklamować ??

 

nie przesadzaj nic mu nie bedzie :) a reklamowac co?? uszkodzenie mechaniczne, chyba zartujesz :P

 

pozdrawiam

 

michal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dobra - teraz trochę szajsfikszyn :D

 

na TEJ stronie znalazłem info, że kross a6 waży ( UWAGA !!! ) 11,65kg O_o. Co ciekawsze - w opisie znajduje się tylko jedna różnica - zamiast korby firex sl jest x-flow sl. Ale czy x-flowy są w wersji sl ( to te na kwadrat za 80zeta na allegro O_o ). Moim zdaniem w opisie jest błąd :)

 

Do tego mi się wydaje, że jednak kross waży przędzej coś koło 12,4kg niźli 11,65 :)

 

Tak się zastanawiam jak odchudzić mojego levelka a6. Producent nie zostawił niestety w tej materii wiele do zrobienia ( lekkie opony, lekkie manetki, lekkie przerzutki, lekkie obręcze )

 

Jedyne co mi przychodzi na myśl to :

- sztyca

- siodło

- mostek

- kiera

- kaseta ( żeby zauważyć różnice jakieś 200zeta trza by wydać )

- piasty ( tu trza się wykosztować min 150zeta na 1 piaste, żeby poczuć różnicę )

 

Ciekaw jestem jakie wy macie propozycje :)

Edytowane przez ZyGmUnT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się przejde poszukać dużej dechy na której mógłbym postawić krossa sztoby wkońcu go zważyć :)

 

A i jeszcze jedna rzecz - zacisk pod sztyce jest całkiem ciężki :P A jkaby wymienić wszystkie części które wymieniłem wcześniej to rower byłby lżejszy maksimum może o kilogram - moim zdaniem - nie warto się bawić w wydawanie dużej floty, chociarz myśle o wymianie sztycy, kiery i mostka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra - z góry prosze - nie bijcie :D

 

Poszedlem do piwnicy i znalazłem 5 kilogramową deche :P

Niestety waga jest stara i nie elektroniczna dlatego będę musiał powtórzyć test.

 

Wazyłem a6

+ grippy setlaza

+ licznik sigma 906

+ koszyk na bidon authora z takimi okrągłymi głowkami przy chwycie ( widać na fotkach które dawałem tutaj na forum )

+ cięzsze od oryginalnych pedały dartmoor bloody marry ( około 616 - 620 gram )

 

Decha - ważyła 5kg

rower z dechą ważył trochę minimalnie mniej niż 17kg ( niestety na wadze mam oznaczenia tylko co 0,5kg )

17 - 5 = 12 jak nie mniej ( z oryginalnymi pedałami, bez koszyka i licznika rower naprawdę moze ważyć 11,65 )

 

Oczywiście test TRZEBA powtórzyć na wadze elektronicznej żeby nie było przekłamań ( może jutro uda mi się taką skombinować :) )

 

waga1.jpg

waga2.jpg

Edytowane przez ZyGmUnT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma mówi tak:

A2 - 13,5 kg

A4 - 13,4 kg

A6 - 12 kg

 

tymczasem realnie A4 ze sklepu miał 13,85 kg.

 

Ja swój bik ważyłem na 2 wagach, łazienkowej i elektro.

 

Na łazienkowej waża ja sam 90 kg, a bik koło 102,5-90=12,5

 

Tymczasem na elekttro ja sam waże 89,5 kg a bik 102,3-89,5= 12,8 kg

 

A więc łazienkowa która mi niby dodaje wagi, samego bika pokazuje o dziwo mniej. Mniemam, że realna waga jest gdzieś po środku.

 

Wiec moj bik waży 12,7 kg (z rogami).

 

Wymieniłem nawet ten zacisk "cięzki" pod sztycą :P

 

Przy lżejszym amorku, a A6 ma lżejszy to jest relane te 12-12,5 kg dla modelu ze sklepu, który można dalej odchudzać, ale 11,65 to chyba bajka. Kurcze takie rowery ze sklepu kosztują 3-6 tys. zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...