Skocz do zawartości

[Tylne koło] Bardzo mocne dla bardzo ciężkiego.

MrZigrin

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam rower Kross hexagon v3. Dzisiaj podczas wjazdu pod górę skrzywiłem tylną oś.

Szukam jak w temacie wytrzymałego i najlepiej w przyzwoitej cenie koła (mam prawie 130 kg).

Przeglądając internet zauważyłem że problem z osią w tym modelu nie jest rzadki i doradzano zmianę koła na koło z kastą, lub przerobienie na kastę. Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o części i o rowery więc proszę o radę. Z góry dziękuję.

Napisano

jaki budżet?

Nie chciał bym przekroczyć 200 zł ale jak widzę i 300 zł może być mało. Zaproponuj coś jak będzie za drogo kupię oś i będę jeździł ostrożnie aż nie uzbieram kasy. I tak będę musiał zmienić więc wole zbierać ze dwa miesiące i kupić coś porządnego niż mieć co chwilę problem.

Napisano

Masz wolnobieg czy kasetę?

Mój bratanek waży też coś koło 125-130 kilogramów, a koło ma raczej tanie.

Piasta Shimano fh-m529 (nie wiem czym się różni od podobnej deore fh-m525, ale tą ostatnią widziałem w lokalnym sklepie za 69 PLN), stalowe szprychy DT Swiss 2.0 po zylu sztuka i obręcz accent pathfinder. I co chyba najważniejsze - całość dobrze zapleciona. Roweru nie oszczędza, koło ma się dobrze. Przy dobrym wietrze można się zmieścić w 200 PLN.

Napisano

Masz wolnobieg czy kasetę?

Mój bratanek waży też coś koło 125-130 kilogramów, a koło ma raczej tanie.

Piasta Shimano fh-m529 (nie wiem czym się różni od podobnej deore fh-m525, ale tą ostatnią widziałem w lokalnym sklepie za 69 PLN), stalowe szprychy DT Swiss 2.0 po zylu sztuka i obręcz accent pathfinder. I co chyba najważniejsze - całość dobrze zapleciona. Roweru nie oszczędza, koło ma się dobrze. Przy dobrym wietrze można się zmieścić w 200 PLN.