Bagins Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 Witam! Od dłuższego czasu jeżdżę przeważnie szosą swoim MTB. Taka jazda, szczególnie po zmianie na cieńsze opony, sprawia mi sporo przyjemności; dlatego też pomyślałem o zakupie swojej pierwszej szosówki. W grę wchodzą wyłącznie nowóki, nie chcę mieć nieprzyjemności ze względu na kupowanie używanego roweru w ciemno. W dziedzinie rowerów szosowych nie mam doświadczenia, dlatego też mam mętlik w głowie z powodu tak dużego wyboru szosówek. Dzisiaj przeszedłem się do w miarę ogarniętego sklepu rowerowego w moim mieście i moją uwagę zwrócił Giant TCR 1 za 4999zł http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tcr.1/14047/64113/#overview Zwróciłem na niego uwagę ze względu na osprzęt Shimano 105 (z tego co przejrzałem na forum jest polecany - mam rację?), 5 lat gwarancji na ramę (przeglądałem wcześniej Meridy, ale mają one tylko 2 lata gwarancji) oraz wygląd, który na pierwszy rzut oka przykuł moją uwagę. Dlatego mam prośbę: Co sądzicie o tym modelu? Czy wart jest swojej ceny? A może inne propozycje, które warto rozważyć? Z góry dziękuję za wszystkie opinie i sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...