LukaK Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Jako że to mój pierwszy post Witam wszystkich Serdecznie, a teraz do rzeczy. Jako że nie mam takowej grupy z którą mógłbym się wybrać gdzieś dalej rowerem, poszukuje osób do których mógłbym się przyłączyć. Jako że nie miałem przyjemności jeździć rowerem poza granicami naszego kraju kierunek jest mi względnie obojętny.Jedynym ograniczeniem jest urlop(jak w temacie 14 dni sierpień). Z góry dziękuje za poświęcony czas na przeczytanie moich wypocin i z niecierpliwością czekam na wasze propozycje. Oczywiście z chęcią odpowiem na wasze pytania(jeśli takowe macie). Pozdrawiam
adhed Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 A masz jakieś doświadczenie w tego typu wyprawach? Np. ja jestem totalnym amatorem, jeszcze nigdy nie byłem na jakiejś rowerowej wycieczce pod namiotem. Inne pytania np.: 1) Co Ciebie bardziej interesuje - czy sama jazda czy zwiedzanie, bo wiadomo - niektórzy lubią zatrzymać się w jakimś miejscu na dobre kilka godzin, a np. mnie średnio takie coś interesuje (co innego jakiś wypoczynek a co innego podziwianie budynku itp ) 2) Twoje doświadczenie rowerowe - tempo jazdy itd 3) Preferujesz spanie na dziko czy jakieś agroturystyki albo campingi Ogólnie fajna sprawa, zawsze lepiej jechać z kimś wiadomo. Sam chce pojechać na wakacjach gdzieś dalej, niby jazda w pojedynke mi odpowiada, ale przez tyle dni to może być różnie, jak braknie sił czy coś takiego, zawsze lepiej z kimś pogadać.