DEVILEK Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 Witam, aktualnie pomykam na w mojej ocenie i przy mojej jeździe nie zniszczalnym kowadle, jakim jest XCR. Oprócz tego, że wiadomo jak działa i ile waży, nic do niego nie mam. Ale mam sposobność zakupić wymienionego w temacie SID'a Dual Air, rocznik 2000. Dzisiaj na szybko, go zobaczyłem i wiadomo dolne lagi nie będą po takim czasie wyglądać jak nowe, ale górne idealne. Według zapewnień obecnego posiadacza bez problemowo trzyma powietrze, na goleniach nie zauważyłem brudu, czy oleju. Waga w porównaniu do XCR'a powalająca ... pewnie około połowę lżejszy. Ważę jakieś 62kg, jeżdżę na v'kach i aktualnie zmiana na tarcze i jednoczesna wymiana amorka nie wchodzą w grę. Co Panowie sądzicie o takiej opcji zmiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Franiuu Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 Myślę, że ten model może być trochę sfatygowany. Z dostępem do części w razie awarii też może być problem. Ja bym osobiście nie zaryzykował, ale może są tu osoby, które mają inny pogląd na ten temat A tak przy okazji... za ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 Do środka nie zaglądałem, to fakt. Posiada go osoba, która nie jeździ tylko w niedzielę, ale też nie katuje sprzętu. Pytanie skierowane raczej do kogoś, kto miał do czynienia z takim amorkiem. Kwota to jakieś 300-350 zł. Z tego co udało mi się sprawdzić w google, będzie to model SID XC, skok by się zgadzał, oznakowanie w miarę także. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.