Michael1991 Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Witam, Czy jest jakiś sposób na podgłośnienie pracy bębenka? Chodzi o tyrkanie zapadek. Jest wogóle sens podgłaśniania jego pracy czy wiążę się z tym krótsza żywotność piasty? Z góry dziękuję i pozdrawiam M.
zoomek Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Nie bardzo rozumiem sens takiego "podgłaśniania" pracy bębenka... Niby zawsze można wozic ze sobą jakiś zestaw ala Samoobrona, czyli mikrofon + nagłośnienie. Pytanie tylko, w jakim celu? Jak chcesz być lepiej słyszalny na drodze to może nie smaruj łańcucha.
adiozzz Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Bedziesz musiał rozkręcić bębenek i usunąć smar z zapadek.
seraph Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Dokładnie. Im bardziej sucho tym głośniej, no ale ten smar po coś tam jest, więc bębenek się zużyje szybciej i będzie się obracał z lekko większym oporem...
Michael1991 Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Napisano 10 Czerwca 2013 Słyszałem coś o zmienieniu sprężyny na twardszą. Co o tym myślicie ?
Punkxtr Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Zacznijmy od tego, jaką masz piastę. Budowa wewnętrzna jest różna i sprężyna sprężynie nie równa.
Roonin Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Wiesz taka moda wywodząca się od chłopców w czapkach z parapetem zamiast daszka. Tylko żeby jeszcze jeden z drugim czymś to uzasadnił. Maatko jak ja bym chciał swoją wyciszyć. A tak na poważnie to zależy raczej od wykonania samego drivera i bardzo się tu nic nie da zrobić.
tobo Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Wiesz taka moda wywodząca się od chłopców w czapkach z parapetem zamiast daszka. Tylko żeby jeszcze jeden z drugim czymś to uzasadnił. Maatko jak ja bym chciał swoją wyciszyć. A tak na poważnie to zależy raczej od wykonania samego drivera i bardzo się tu nic nie da zrobić. Ale ja też lubię głośno tykające piasty. Jeden lubi jak mu sapie amor, inny jak mu konkretnie trykają manetki, trzeci coś jeszcze innego. Ta piasta ma typową sprężynę w kształcie pierścienia. Można próbować wymienić ją na inną, np grubszą albo o mniejszej trochę średnicy, do tego usunać całkowicie smar z zapadek. I nie rozmiem pytań "po co" jeśli ktoś nie pyta o zasadność swoich działań tylko sposób jak coś zrobić. Po co jeździć na rowerze skoro można tramwajem.
Cox Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 wyczyścić z oryginalnego smaru i wlać coś wodopodobne
panmarcepan Napisano 12 Czerwca 2013 Napisano 12 Czerwca 2013 Pamiętam z dzieciństwa, że montowało się kawałek plastiku do tylnego trójkąta, który stukał o szprychy Może takie coś Ci wystarczy jeśli chcesz zwracać uwagę wkoło
MichaelD Napisano 12 Czerwca 2013 Napisano 12 Czerwca 2013 Może koraliki na szprychy. Nie można zapomnieć o pomponach przy kierownicy, ładnie szumią podczas jazdy
KILuPL Napisano 12 Czerwca 2013 Napisano 12 Czerwca 2013 Rohloff masakrycznie głośno terkocze (a na przełożeniach 1-7 dodatkowo szumi), może więc zmiana piasty? Ach, jak ja bym chciał wyciszyć moje Speedhuby... Głośny i dla odmiany bardzo przyjemny, dźwięczny odgłos wydaje terkotka Shimano M-77x. Może warto rozważyć zmianę bębenka?
Airsofter Napisano 14 Czerwca 2013 Napisano 14 Czerwca 2013 U mnie kumpel w D042 zamiast smaru zrobił mieszankę olejowo-smarową i dał grubszą sprężynę Efekt ? Moją seryjną bije na głowę Jeszcze co do ładnie cykających piast można dodać chyba wszystkie tylne Hope.
tobo Napisano 14 Czerwca 2013 Napisano 14 Czerwca 2013 Po to że fajnie brzmi. To nie jest wystarczający powód?
szybkilopez Napisano 14 Czerwca 2013 Napisano 14 Czerwca 2013 Może też zastępować dzwonek takie głośne cykanie dodam, że bębenki fulcruma też ładnie cykają.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.