Tadeus Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 (edytowane) Żona mówi, że 2-6 jej wchodzi i nie obciera, więc chyba się da, 2-3 też podobno działa, więc w obie strony jest ok. Ale ustawienie tego to super precyzyjna upierdliwa robota z tym nowym wąskim wózkiem i potrzebowałem wielu dłuższych chwil Mam nadzieję, że tylko gwinty tych pedałów wysmarowali Edytowane 20 Czerwca 2014 przez Tadeus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grom546 Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 (edytowane) Wystarczy że będę to robił śrubą baryłkową czy muszę przeprowadzić całą regulację od nowa tak jak w FAQ (niestety zdjęcie jest tam nieaktywne) ? Może w serwisie już nie mieli cierpliwości. Rozumiem że takie ocieranie prędzej wyrobi prowadnicę niż łańcuch?Gwinty gwinty Edytowane 20 Czerwca 2014 przez grom546 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
retaliato Napisano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 Tak z ciekawości - źle były wciśniete, źle nagwintowane? Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Nitonakrętki były (ciągle są) źle zaciśnięte - gwint jest krzywo ustawiony do otworu przez co śrubę trzeba wkręcać pod kątem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo59 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Dzień dobry wieczór Klubowiczom Kupiłem Maestro zanim trafiłem na ten wątek, a po przekopaniu się przez wszystkie strony upewniłem się co do racjonalności wyboru. Wbrew teorii nic nie musiałem doregulowywać, dozbroiłem błotnikami i hajda - póki co żadna korba nie stuka, nic nie ociera i tak trwa mać Edytowane 23 Czerwca 2014 przez Pablo59 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grom546 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Może sklep który Ci sprzedał wyregulował, ten który mi sprzedał (polecany na forum) też powinien wyregulować ale widać nie zrobili tego. Akurat nie mam jakiejś pretensji, bo i tak poza allegro opuścili mi cenę i za to co opuścili mogłem oddać do serwisu i dobrze że oddałem bo mi powiedział że sam skręciłem za mocno stery i by się szybciej zużyły (klucza dyn. nie mam ), nie dokręciłem też odpowiednio siodełka . No i te nieszczęsne pedały. Edytowane 23 Czerwca 2014 przez grom546 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shootee Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Sztyca by się szybciej zużyła? Toż to jest kawałek rurki Akurat to co trzeba zrobić z tym rowerem po kupnie praktycznie nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grom546 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Nie sztyca, stery. Poprawiłem ale widocznie za wolno . Może i nie ma dużo roboty, ale stwierdziłem że lepiej będzie jak mi to dokręcą odpowiednimi momentami dla bezpieczeństwa. Edytowane 23 Czerwca 2014 przez grom546 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalzi Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Musiałbyś mieć naprawdę dużo pary, żeby coś tam za mocno przykręcić (rozumiem, że chodzi o gwiazdkę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grom546 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Na sterach przykręcałem tylko 2 śruby na torx jak już ustawiłem kierownice. Ale to mało istotne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Musiałbyś mieć naprawdę dużo pary, żeby coś tam za mocno przykręcić (rozumiem, że chodzi o gwiazdkę).pewnie chodzi o kiere i tą nakładkę na wsporniku, Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shootee Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Ta nakładka to Top Cap, i jest po to żeby skasować luz, głównie po to, oczywiście dodatkowe zabezpieczenie i takie tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Ta nakładka to Top Cap, i jest po to żeby skasować luz, głównie po to, oczywiście dodatkowe zabezpieczenie i takie tam nie chodzi o tap cap tylko to co trzyma samą kierownicę i jest na 2 śruby na samej górze wspornika Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grom546 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 O tym mowa : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalzi Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 To nie są stery, tylko mostek kierownicy. Śruba sterów to ta u góry, połączona z gwiazdką rozporową (dlatego trudno przekręcić, idzie do oporu i już) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Czyli mostek Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 (edytowane) nie chodzi o tap cap tylko to co trzyma samą kierownicę i jest na 2 śruby na samej górze wspornika Czyżby chodziło o czoło mostka (faceplate)? Edytowane 23 Czerwca 2014 przez BikerLight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 Czyżby chodziło o czoło mostka (faceplate)? tak [emoji12] Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azure Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 No nie było tam, aż tak mokro - jazda po mokrej trawie. I niestety na 8 rowerów, którymi jechaliśmy tylko Maestro popisał się piszczącymi, właściwie to wyjącymi hamulcami... Witam wszystkich. Mój nowy nabytek KM ma ten sam problem... Czy i w jaki sposób mogę sobie z tym poradzić pomijając zakup nowych, lepszych klocków. Przednie koło hamuje bezgłośnie, tylny hamulec wydaje dramatyczne dźwięki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 Możesz spróbować wyczyścić obręcze i klocki. U niektórych klocki cichną same po odpowiednim przebiegu. U mnie poprawa nastąpiła po ok 200 km, ale i tak je w końcu mieniłem i mam święty spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bunio244 Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 Też miałem ten problem, po wyczyszczeniu obręczy i klocków było jeszcze gorzej, bo wszystko od nowa się docierało teraz mam 550km i raczej nie piszczy, ani nie trąbi, więc można przeczekać albo wymienić klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 Można też spróbować prawidłowo ustawić klocki, czyli pod niewielkim kątem w stosunku do obręczy. Jeśli rzecz jasna obręcze i klocki odtłuszczone a problem nadal występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 (edytowane) Nom. U mnie w Evolution standardowo piszczały niemiłosiernie. Ale zwykła regulacja ustawienia klocków je w 100% wyciszyła. I to nawet nie z kombinowaniem z tym, by początek klocka dotykał felgi pierwszy, tylko zupełnie równolegle najprostszym sposobem. W sumie byłem zdziwiony, bo wyglądały na równo ustawione już na początku. Edytowane 24 Czerwca 2014 przez Tadeus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azure Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 Dzisiaj jeszcze popróbuję z ustawieniami. Dodatkowo niestety muszę poprawnie osadzić oponę na feldze, bo jest lekkie bicie. Poza tym póki co bez większych uwag. Dla osób, które (podobnie jak ja) nie wiedzą jakiego rozmiaru ramę wybrać. Mam ~182cm wzrostu. Przymiarka do ramy 21 dała wnioski: o ile na wysokość rama ostatecznie byłaby w miarę ok, o tyle dla mnie długość tej ramy jest zbyt duża. Pozycja na niej jest jak dla mnie zbyt wyciągnięta i leżąca. Przymiarka do ramy 19 cali pokazała, że rama jest jak dla mnie idealna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Somebody101 Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 Pozycja to juz kwestia upodoban, niektorzy wola bardziej polozona sylwetke. Ogolnie przy wzroscie 182 spokojnie mozna w 21 cali celowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 I to nawet nie z kombinowaniem z tym, by początek klocka dotykał felgi pierwszy, tylko zupełnie równolegle najprostszym sposobem. Z tyłu równoległe prowadzenie klocków przejdzie, z przodu nie ma bata, będą obelżywie piszczeć Na mokrym to już będzie orkiestra. @@Somebody101 No nie wiem czy tak spokojnie, rama jest bardzo długa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi