Skocz do zawartości

[Rower] Kands Maestro 2013 - test etapowany


Rekomendowane odpowiedzi

Żona mówi, że 2-6 jej wchodzi i nie obciera, więc chyba się da, 2-3 też podobno działa, więc w obie strony jest ok. Ale ustawienie tego to super precyzyjna upierdliwa robota z tym nowym wąskim wózkiem i potrzebowałem wielu dłuższych chwil :)

 

Mam nadzieję, że tylko gwinty tych pedałów wysmarowali :D

Edytowane przez Tadeus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że będę to robił śrubą baryłkową czy muszę przeprowadzić całą regulację od nowa tak jak w FAQ (niestety zdjęcie jest tam nieaktywne) ? Może w serwisie już nie mieli cierpliwości. Rozumiem że takie ocieranie prędzej wyrobi prowadnicę niż łańcuch?

Gwinty gwinty :P

 

Edytowane przez grom546
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wieczór Klubowiczom :)

 

Kupiłem Maestro zanim trafiłem na ten wątek, a po przekopaniu się przez wszystkie strony upewniłem się co do racjonalności wyboru.

 

Wbrew teorii nic nie musiałem doregulowywać, dozbroiłem błotnikami i hajda - póki co żadna korba nie stuka, nic nie ociera i tak trwa mać :)

Edytowane przez Pablo59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sklep który Ci sprzedał wyregulował, ten który mi sprzedał (polecany na forum) też powinien wyregulować ale widać nie zrobili tego. Akurat nie mam jakiejś pretensji, bo i tak poza allegro opuścili mi cenę i za to co opuścili mogłem oddać do serwisu i dobrze że oddałem bo mi powiedział że sam skręciłem za mocno stery i by się szybciej zużyły (klucza dyn. nie mam :)), nie dokręciłem też odpowiednio siodełka :). No i te nieszczęsne pedały.

Edytowane przez grom546
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta nakładka to Top Cap, i jest po to żeby skasować luz, głównie po to, oczywiście dodatkowe zabezpieczenie i takie tam :D

nie chodzi o tap cap tylko to co trzyma samą kierownicę i jest na 2 śruby na samej górze wspornika

 

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie było tam, aż tak mokro - jazda po mokrej trawie. I niestety na 8 rowerów, którymi jechaliśmy tylko Maestro popisał się piszczącymi, właściwie to wyjącymi hamulcami... :(

 

Witam wszystkich. Mój nowy nabytek KM ma ten sam problem... Czy i w jaki sposób mogę sobie z tym poradzić pomijając zakup nowych, lepszych klocków.

Przednie koło hamuje bezgłośnie, tylny hamulec wydaje dramatyczne dźwięki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. U mnie w Evolution standardowo piszczały niemiłosiernie. Ale zwykła regulacja ustawienia klocków je w 100% wyciszyła. I to nawet nie z kombinowaniem z tym, by początek klocka dotykał felgi pierwszy, tylko zupełnie równolegle najprostszym sposobem. W sumie byłem zdziwiony, bo wyglądały na równo ustawione już na początku.

Edytowane przez Tadeus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jeszcze popróbuję z ustawieniami.

Dodatkowo niestety muszę poprawnie osadzić oponę na feldze, bo jest lekkie bicie.

 

Poza tym póki co bez większych uwag.

 

Dla osób, które (podobnie jak ja) nie wiedzą jakiego rozmiaru ramę wybrać.

Mam ~182cm wzrostu.

Przymiarka do ramy 21 dała wnioski: o ile na wysokość rama ostatecznie byłaby w miarę ok, o tyle dla mnie długość tej ramy jest zbyt duża. Pozycja na niej jest jak dla mnie zbyt wyciągnięta i leżąca.

Przymiarka do ramy 19 cali pokazała, że rama jest jak dla mnie idealna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I to nawet nie z kombinowaniem z tym, by początek klocka dotykał felgi pierwszy, tylko zupełnie równolegle najprostszym sposobem.

Z tyłu równoległe prowadzenie klocków przejdzie, z przodu nie ma bata, będą obelżywie piszczeć ;) Na mokrym to już będzie orkiestra.

@@Somebody101

No nie wiem czy tak spokojnie, rama jest bardzo długa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...