Piehursson Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 ewentualnie jak ją dobrze uszczelnisz i zapodasz dobre ciśnienie to mogą posłużyć jako balony wypornościowe i wtedy po małych modyfikacjach możesz przerobić rower na rower wodny lub ewentualnie mogą posłużyć jako tratwy ratunkowe gdyby Cię fala zmyła z plaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jur Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Tez kupilem sakwy crosso tylko do roweru MTB. Dziewczyna do lazaro MTB . Przejechalismy w ostatni weekend 140km po szosie ja oponki schwalbe maraton. Jechalo sie bardzo fajnie bagaz na 3dni + namiot. Sakw oczywiscie nie zaladowalismy do konca a staralismy sie nawymyslac, bo w te wakacje tez chcemy zrobic trase wzdluz morza. Z tego co czytam forum to chyba będzie tłoczno widze ze dorwales czarny bagażnik crosso. Ja nie moglem nigdzie takiego znalezc wiec wziąłem srebrne sakwy i srebrny bagaznik Mój Maestro otrzymał bagażnik i sakwy - foto Pierwszy przejazd po naszych pięknych drogach i jakieś 3-4km leśnymi ścieżkami zaliczył pozytywnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KarolKrns Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 (edytowane) no chłopaki dziś przejechałem z nimi 95km i nie żałuje wyboru, generalnie w czasie jazdy można zapomnieć, że taszczy się za sobą takie wory, a jeśli zajdzie potrzeba to praktycznie wszystko w nich pomieszczę ewentualnie jak ją dobrze uszczelnisz i zapodasz dobre ciśnienie to mogą posłużyć jako balony wypornościowe i wtedy po małych modyfikacjach możesz przerobić rower na rower wodny lub ewentualnie mogą posłużyć jako tratwy ratunkowe gdyby Cię fala zmyła z plaży tak, tak Bałtyk na nich przepłynę widze ze dorwales czarny bagażnik crosso. Ja nie moglem nigdzie takiego znalezc wiec wziąłem srebrne sakwy i srebrny bagaznik Jakoś od początku czerwca pojawiły się czarne, także udało mi się trafić, ale z tego co lookałem to ten srebrny, też ma taki matowy odcien i też wygląda bardzo fajnie Edytowane 13 Czerwca 2014 przez KarolKrns Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kacperix Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) hej , czy mógłby ktoś mi zrobić zdjęcie dokładne jak ma zamontowany tylny błotnik tez który przychodzi z rowerem? Już próbowałem różnymi sposobami i albo mi haczy o hamulec albo trze o oponę.. na razie nie chce używać opalarki i zmieniać jego krzywizn sztucznie Edytowane 14 Czerwca 2014 przez kacperix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bunio244 Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 takie pytanie: można przeczyścić ramę w niektórych miejscach benzyną ekstrakcyjną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) @@bunio244, można Od siebie do czyszczenia roweru ze smaru (używam także do czyszczenia napędu) polecam K2 Akra w spray. To jest środek do czyszczenia silników samochodowych ale w przypadku czyszczenia roweru sprawdza się znakomicie. Edytowane 14 Czerwca 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 takie pytanie: można przeczyścić ramę w niektórych miejscach benzyną ekstrakcyjną?przy tym lakierze bym nie zaryzykował lepiej jakimś środkiem do mycia szyb. Ja tak robię i bardzo dobrze się sprawdza Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 Mocna chemia może zmatowić lakier, ja używam płynu do mycia naczyń (roztwór) i spłukuję czystą wodą. Sól z detergentu też nie za zdrowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzesimir Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Naprawdę, bardzo chciałbym przeczytać wszystkie strony tego tematu, ale ich ilość mnie przerasta Tak więc, Panowie, jakie są Wasze refleksje na temat użytkowania tego sprzętu po przejechaniu większych przebiegów? Opłaca się? Jak z jazdą w "umiarkowanym" terenie? Jestem na etapie zakupu roweru do 1500zł i Kands jest na mojej liście. Mam wątpliwości co do zakupu przez internet i późniejszej realizacji gwarancji, dlatego staram się znaleźć informacje nt. jego (bez)awaryjności. Jak to z tym u Was jest? Mam możliwość dopłacenia do Krossa Levela A2 (wprawdzie jest to MTB) (opcją jest również Rockrider 500) i zastanawiam się, co będzie lepsze. Pozdrawiam Edytowane 14 Czerwca 2014 przez Krzesimir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Na szybko - na pewno się opłaca, rower jest solidny i wytrzymały. Bez problemu można jeździć w trasy 100+. Ogólne opinie są bardzo pozytywne. Mógłbym polecić unibike czy Authora bo korzystałem Ale bez zawahania polecam maestro. Mimo wszystko dobrze byłoby jednak trochę poczytać wątek Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Czerwca 2014 przez copone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 Porównujesz zupełnie inne typy rowerów i nie chodzi tylko o to że Majster to cross a pozostałe to MTB, lecz także że owe MTB są na kole 26". Majster lekki teren łyknie, na cięższy nie nadaje się z powodu amora i wąskich opon. Zresztą w cięższy teren nie wybrałbym się także na przedstawionych przez Ciebie MTB. Z awarii - przednie Alivio szybko łapie luzy przez co pogarsza się kultura pracy, słabe pedały w zestawie podobnie jak w dwóch pozostałych rowerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 moge wypowiedziec sie tylko w zakresie ramy, przerzutek, klamkomanetek, pancerzy i linek w nich biegnacych. jest ok, rower jest z poczatku 2011 roku. na liczniku, ktorego nie mam, byloby zapewne ponad 10 tysiecy km, jazda caly rok, bez wzgledu na aure. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzesimir Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Ok, a jak ze sztywnością ramy? Występują na tym polu jakieś niedociągnięcia? Miał już ktoś z Was okazję korzystania z naprawy gwarancyjnej i ma co do tego jakieś uwagi? Edytowane 14 Czerwca 2014 przez Krzesimir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Krzesimir, a jak poznac czy rama jest sztywna czy tez nie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Sam fakt, że to rama aluminiowa sprawia, że jest sztywna. Wystarczy przejechać na zablokowanym amorze po nierównościach - trzęsie jak niewiem. Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzesimir Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Zbyszku, chodzi mi o to, czy rama pod wpływem np. dłuższego ślizgu bokiem na zaciśniętym hamulcu nie postanowi przypadkiem się zgiąć. A skąd mi to przyszło do głowy? Występowało to w jednym z moich poprzednich rowerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Im dłużej czytam forum, tym bardziej dochodzę do wniosku, że do ramy Maestro najlepiej pasuje określenie "pancerna". Ludzie jeżdżą na nich już trochę, w tym przekraczając DMC i robiąc w sezonie przebiegi jakie ja robię samochodem, a dotychczas objawił się jeden jedyny przypadek pęknięcia. Lekka na pewno nie jest, ale o sztywność czy wytrzymałość martwić się nie ma powodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 A to nie Lazaro pykła? To, że pękają bardzo rzadko nie znaczy, że mają świetną sztywność przy większych przeciążeniach. Szczególnie, że to cross, a nie MTB. W crossach bardzo rzadko w testach widzę, by ten parametr był w ogóle brany pod uwagę, to nie są rowery stricte sportowe, więc tam najczęściej im droższe ramy tym bardziej filigranowe i lżejsze, a parametrami pod obciążeniem niewiele osób się zajmuje. Jak kolega wymaga sztywności klasy sportowej, to niech wyda na samą ramę 600zł w górę, a nie na cały rower tysiaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzej9000 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 czesc korzysta ktos w majstrze z platform? denerwuja mnie stockowe pedaly (strzelaja i sa srednio wygodne) i rozwazam zakup HT A100S ale przeraza mnie troche ich waga. moze ktos z was doradzi jakas alternatywe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bajkowy Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Krzesimir Rower wiadomo budżetowy, lecz rama wytrzymała i sztywna, osprzęt Alivio/Acera daje spokojnie rade na szosie, w mieście i lekkim terenie. W tej cenie naprawdę dobry stosunek cena/jakość. Jeśli już miałbym and nim pomarudzić, to jak dla mnie słabe strony to pedały opony i hamulce. Waga ok 14,5 kg. Model 2012, przejechane bez awarii 2 sezony i ok 3000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzesimir Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 wymaga Nie wymaga, lecz woli wiedzieć, co kupuje A jak z pozycją na tym rowerze? Preferuję raczej pozycję sportową, mocno pochyloną, jak jest w tym przypadku? Czy po wyjęciu kilku podkładek spod mostka będzie ok? Miał ktoś może porównanie do 29era? Znalazłem Krossa Levela B2 za niewielką dopłatą i też w sumie ciekawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 (edytowane) Jak położysz podkładki nad mostkiem i go obrócisz, to będzie sportowa, pewnie nawet za bardzo, bo mostek ma masakrycznie duży wznios. Przy tylu podkładkach bałbym się jednak, by nie zrobić sobie krzywdy takim kominem. Ale tak jak było pisane tysiąc razy na forum - chcesz rower z pozycją sportową, bierz Level A2 2013, albo Martes Black Edition 2 to są rowery od zera zaprojektowane pod pozycję ścigacką. I do tego bardzo korzystne cenowo. Dodatkowo w zagranicznym teście chwalona jest sztywność i przyszłościowość tych ram. Edycja: B2 są dużo gorsze osprzętowo od A2 2013. Są nieopłacalne, tourney tourneya pogania Edytowane 16 Czerwca 2014 przez Tadeus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Miał ktoś może porównanie do 29era Rama tego roweru to tak jakby dłuższy 29", powolutku zaczynam myśleć że z tą myślą był projektowany, ale coś nie wyszło. Dla ramy 21" efektywna długość górnej rury (TT) to około 640mm, rozstaw kół (WB) ok. 1117mm, długość tylnych wideł (CS) 460mm. Do pełni szczęścia brakuje wszystkich parametrów dla ramy 19" oraz kąta główki ramy i rury podsiodłowej. Może jest ktoś ambitny który jest w stanie owe kąty wymierzyć dokładnie w warunkach domowych? Tu dla jasności o jakie wymiary chodzi: http://www.kross.pl/pl/2014/mtb-xc-29quot/level-b7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzesimir Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 (edytowane) Rozumiem. Napisałem z ciekawości do jednego ze sprzedawców na allegro (bf_bike) z pytaniem o serwis. Okazało się, że rower jest wysyłany na koszt sprzedawcy do niego (i tu zapewne część uzytkowników o tym wie), ale też, że może być skierowany do serwisu, (mają w miastach pow. 50 tysięcy mieszkańców)- tu akurat pytałem o Warszawę lub okolice- jest na Nowowiejskiej 10 (to samo pytanie zadałem infinitibike, brak odpowiedzi). Sprzedawca twierdzi również, że należy wykonać pierwszy przegląd miesiąc po zakupie. Jak było z tym u Was? Napisałem również do Trans-roweru z zapytaniem, czy wysyłają Maestro do jakiegoś punktu dystrybucyjnego w Warszawie. Czekam na ich odpowiedź. Edytowane 16 Czerwca 2014 przez Krzesimir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
retaliato Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Ja do ramy w Maestro mam tylko jedno zastrzeżenie - źle pozakładane zostały niektóre nity, tzn. jedna z nitonakrętek do której mocowany jest bagażnik została krzywo zaciągnięta, przez co miałem problem z założeniem bagażnika, podobnie było z nitonakrętką do mocowania bidonu. Reszta jak na razie bez zastrzeżeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi