Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ewentualnie jak ją dobrze uszczelnisz i zapodasz dobre ciśnienie to mogą posłużyć jako balony wypornościowe i wtedy po małych modyfikacjach możesz przerobić rower na rower wodny lub ewentualnie mogą posłużyć jako tratwy ratunkowe gdyby Cię fala zmyła z plaży ;)

Napisano

Tez kupilem sakwy crosso tylko do roweru MTB. Dziewczyna do lazaro MTB . Przejechalismy w ostatni weekend 140km po szosie ja oponki schwalbe maraton. Jechalo sie bardzo fajnie bagaz na 3dni + namiot. Sakw oczywiscie nie zaladowalismy do konca a staralismy sie nawymyslac, bo w te wakacje tez chcemy zrobic trase wzdluz morza. Z tego co czytam forum to chyba będzie tłoczno ;) widze ze dorwales czarny bagażnik crosso. Ja nie moglem nigdzie takiego znalezc wiec wziąłem srebrne sakwy i srebrny bagaznik ;)

 

Mój Maestro otrzymał bagażnik i sakwy - foto

 

Pierwszy przejazd po naszych pięknych drogach i jakieś 3-4km leśnymi ścieżkami zaliczył pozytywnie :)

Napisano (edytowane)

no chłopaki dziś przejechałem z nimi 95km i nie żałuje wyboru, generalnie w czasie jazdy można zapomnieć, że taszczy się za sobą takie wory, a jeśli zajdzie potrzeba to praktycznie wszystko w nich pomieszczę ;)

 

 

ewentualnie jak ją dobrze uszczelnisz i zapodasz dobre ciśnienie to mogą posłużyć jako balony wypornościowe i wtedy po małych modyfikacjach możesz przerobić rower na rower wodny lub ewentualnie mogą posłużyć jako tratwy ratunkowe gdyby Cię fala zmyła z plaży ;)

 

tak, tak :P Bałtyk na nich przepłynę :D

 

 

widze ze dorwales czarny bagażnik crosso. Ja nie moglem nigdzie takiego znalezc wiec wziąłem srebrne sakwy i srebrny bagaznik

 

Jakoś od początku czerwca pojawiły się czarne, także udało mi się trafić, ale z tego co lookałem to ten srebrny, też ma taki matowy odcien i też wygląda bardzo fajnie ;)

Edytowane przez KarolKrns
Napisano (edytowane)

hej , czy mógłby ktoś mi zrobić zdjęcie dokładne jak ma zamontowany tylny błotnik tez który przychodzi z rowerem?

Już próbowałem różnymi sposobami i albo mi haczy o hamulec albo trze o oponę.. na razie nie chce używać opalarki i zmieniać jego krzywizn sztucznie

Edytowane przez kacperix
Napisano (edytowane)

@@bunio244

można

 

Od siebie do czyszczenia roweru ze smaru (używam także do czyszczenia napędu) polecam K2 Akra w spray. To jest środek do czyszczenia silników samochodowych ale w przypadku czyszczenia roweru sprawdza się znakomicie.

Edytowane przez Piehursson
Napisano

takie pytanie: można przeczyścić ramę w niektórych miejscach benzyną ekstrakcyjną?

przy tym lakierze bym nie zaryzykował lepiej jakimś środkiem do mycia szyb. Ja tak robię i bardzo dobrze się sprawdza

 

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Napisano (edytowane)

Naprawdę, bardzo chciałbym przeczytać wszystkie strony tego tematu, ale ich ilość mnie przerasta :)

 

Tak więc, Panowie, jakie są Wasze refleksje na temat użytkowania tego sprzętu po przejechaniu większych przebiegów? Opłaca się? Jak z jazdą w "umiarkowanym" terenie? Jestem na etapie zakupu roweru do 1500zł i Kands jest na mojej liście. Mam wątpliwości co do zakupu przez internet i późniejszej realizacji gwarancji, dlatego staram się znaleźć informacje nt. jego (bez)awaryjności. Jak to z tym u Was jest? Mam możliwość dopłacenia do Krossa Levela A2 (wprawdzie jest to MTB) (opcją jest również Rockrider 500) i zastanawiam się, co będzie lepsze.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Krzesimir
Napisano (edytowane)

Na szybko - na pewno się opłaca, rower jest solidny i wytrzymały. Bez problemu można jeździć w trasy 100+. Ogólne opinie są bardzo pozytywne. Mógłbym polecić unibike czy Authora bo korzystałem Ale bez zawahania polecam maestro. Mimo wszystko dobrze byłoby jednak trochę poczytać wątek

 

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez copone
Napisano

Porównujesz zupełnie inne typy rowerów i nie chodzi tylko o to że Majster to cross a pozostałe to MTB, lecz także że owe MTB są na kole 26".

Majster lekki teren łyknie, na cięższy nie nadaje się z powodu amora i wąskich opon. Zresztą w cięższy teren nie wybrałbym się także na przedstawionych przez Ciebie MTB.

Z awarii - przednie Alivio szybko łapie luzy przez co pogarsza się kultura pracy, słabe pedały w zestawie podobnie jak w dwóch pozostałych rowerach.

 

Napisano (edytowane)

Ok, a jak ze sztywnością ramy? Występują na tym polu jakieś niedociągnięcia?

 

Miał już ktoś z Was okazję korzystania z naprawy gwarancyjnej i ma co do tego jakieś uwagi?

Edytowane przez Krzesimir
Napisano

Sam fakt, że to rama aluminiowa sprawia, że jest sztywna. Wystarczy przejechać na zablokowanym amorze po nierównościach - trzęsie jak niewiem.

 

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Napisano

Zbyszku, chodzi mi o to, czy rama pod wpływem np. dłuższego ślizgu bokiem na zaciśniętym hamulcu nie postanowi przypadkiem się zgiąć. A skąd mi to przyszło do głowy? Występowało to w jednym z moich poprzednich rowerów.

Napisano

Im dłużej czytam forum, tym bardziej dochodzę do wniosku, że do ramy Maestro najlepiej pasuje określenie "pancerna". Ludzie jeżdżą na nich już trochę, w tym przekraczając DMC i robiąc w sezonie przebiegi jakie ja robię samochodem, a dotychczas objawił się jeden jedyny przypadek pęknięcia. Lekka na pewno nie jest, ale o sztywność czy wytrzymałość martwić się nie ma powodu.

Napisano

A to nie Lazaro pykła? :)

 

To, że pękają bardzo rzadko nie znaczy, że mają świetną sztywność przy większych przeciążeniach. Szczególnie, że to cross, a nie MTB. W crossach bardzo rzadko w testach widzę, by ten parametr był w ogóle brany pod uwagę, to nie są rowery stricte sportowe, więc tam najczęściej im droższe ramy tym bardziej filigranowe i lżejsze, a parametrami pod obciążeniem niewiele osób się zajmuje.

 

Jak kolega wymaga sztywności klasy sportowej, to niech wyda na samą ramę 600zł w górę, a nie na cały rower tysiaka :)

Napisano

czesc

 

korzysta ktos w majstrze z platform? denerwuja mnie stockowe pedaly (strzelaja i sa srednio wygodne) i rozwazam zakup HT A100S ale przeraza mnie troche ich waga. moze ktos z was doradzi jakas alternatywe?

Napisano

Krzesimir 

 

Rower wiadomo budżetowy, lecz rama wytrzymała i sztywna, osprzęt Alivio/Acera daje spokojnie rade na szosie, w mieście i lekkim terenie. W tej cenie naprawdę dobry stosunek cena/jakość. Jeśli już miałbym and nim pomarudzić, to jak dla mnie słabe strony to pedały opony i hamulce. Waga ok 14,5 kg. Model 2012, przejechane bez awarii 2 sezony i ok 3000 km.

Napisano

 

 

wymaga

Nie wymaga, lecz woli wiedzieć, co kupuje :)

 

A jak z pozycją na tym rowerze? Preferuję raczej pozycję sportową, mocno pochyloną, jak jest w tym przypadku? Czy po wyjęciu kilku podkładek spod mostka będzie ok? Miał ktoś może porównanie do 29era? Znalazłem Krossa Levela B2 za niewielką dopłatą i też w sumie ciekawy.

Napisano (edytowane)

Jak położysz podkładki nad mostkiem i go obrócisz, to będzie sportowa, pewnie nawet za bardzo, bo mostek ma masakrycznie duży wznios. Przy tylu podkładkach bałbym się jednak, by nie zrobić sobie krzywdy takim kominem.

 

Ale tak jak było pisane tysiąc razy na forum - chcesz rower z pozycją sportową, bierz Level A2 2013, albo Martes Black Edition 2 to są rowery od zera zaprojektowane pod pozycję ścigacką. I do tego bardzo korzystne cenowo. Dodatkowo w zagranicznym teście chwalona jest sztywność i przyszłościowość tych ram.

 

Edycja: B2 są dużo gorsze osprzętowo od A2 2013. Są nieopłacalne, tourney tourneya pogania :)

Edytowane przez Tadeus
Napisano

Miał ktoś może porównanie do 29era

 

Rama tego roweru to tak jakby dłuższy 29", powolutku zaczynam myśleć że z tą myślą był projektowany, ale coś nie wyszło.

Dla ramy 21" efektywna długość górnej rury (TT) to około 640mm, rozstaw kół (WB) ok. 1117mm, długość tylnych wideł (CS) 460mm.

 

Do pełni szczęścia brakuje wszystkich parametrów dla ramy 19" oraz kąta główki ramy i rury podsiodłowej. Może jest ktoś ambitny który jest w stanie owe kąty wymierzyć dokładnie w warunkach domowych? ;)

Tu dla jasności o jakie wymiary chodzi:

http://www.kross.pl/pl/2014/mtb-xc-29quot/level-b7

Napisano (edytowane)

Rozumiem.

Napisałem z ciekawości do jednego ze sprzedawców na allegro (bf_bike) z pytaniem o serwis. Okazało się, że rower jest wysyłany na koszt sprzedawcy do niego (i tu zapewne część uzytkowników o tym wie), ale też, że może być skierowany do serwisu, (mają w miastach pow. 50 tysięcy mieszkańców)- tu akurat pytałem o Warszawę lub okolice- jest na Nowowiejskiej 10 (to samo pytanie zadałem infinitibike, brak odpowiedzi). Sprzedawca twierdzi również, że należy wykonać pierwszy przegląd miesiąc po zakupie. Jak było z tym u Was?

Napisałem również do Trans-roweru z zapytaniem, czy wysyłają Maestro do jakiegoś punktu dystrybucyjnego w Warszawie. Czekam na ich odpowiedź.

Edytowane przez Krzesimir
Napisano

Ja do ramy w Maestro mam tylko jedno zastrzeżenie - źle pozakładane zostały niektóre nity, tzn. jedna z nitonakrętek do której mocowany jest bagażnik została krzywo zaciągnięta, przez co miałem problem z założeniem bagażnika, podobnie było z nitonakrętką do mocowania bidonu. Reszta jak na razie bez zastrzeżeń :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...