wdooweq Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 A dają w ogóle? Ja w swoim nie mam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bunio244 Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 nie znam się na spinkach, ale wersja 2014 ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Piehursson, szczerze to wcale nie jezdzilem na oponach stockowych. gdy dostalem KM2011 to przerazilem sie chudoscia opon i z miejsca wymienilem je na szwaby 29x2,10. natomiast te cieniutkie opony trafily do roweru kolezanki, i ona nadal je ma. mozna sie pochwalic ? sliczny telefon sobie kupilem , kingzone k1 turbo. teraz pytanie jaki program do nawigacji rowerowej, dzialajacy offline, moge sobie sciagnac na niego ? plus jakie trzymadlo, kiera-telefon ? telefon 5,5 cala. pohwa. ps. nie byly to szwaby tylko gripstery od authora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Sygic jest spoko, działa offline. Ale to nie jest typowa nawigacja rowerowa. Spróbuj może wystarczy Z typowo rowerowych Locus jest chyba najczęściej używany, Od niedawna mapy google też działają offline. Edytowane 5 Czerwca 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 na androida zadziala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 (edytowane) wszystkie wymienione programy są na androida Edytowane 5 Czerwca 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas82 Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Kolego jak chcesz PRO nawigację rowerową to jedynie LOCUS Pro. Warto kupić, kosztuje 30 zł. Masa opcji. Jedna z funkcji to włączanie się ekranu chwilę przed manewrem. Nie wspomnę to o nagrywaniu śladu. U mnie na 80 km trasie zjadło baterię od 100% do 34 % przy czym cały czas nagrywałem ślad. A uwierz mi testowałem inne i stwierdzam, że ta spełnia wymagania. Można nawet wyświetlać mapy geoportalu. A co do offline to można do niego ściągnąć mapy z openandromaps i routing stricte rowery brouter. Działa świetnie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Open Street Maps wykorzystuje też OSMand. Można testować za darmo bez limito czasowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas82 Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Osmand spoko ale do fury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Panowie, ponieważ przednia alivka złapała potężne luzy i wraz z upływem czasu luzy owe jakoś się same nie chciały zmniejszyć a wręcz przeciwnie, rozpocząłem kilka tygodnie temu patrolowanie internetów w poszukiwaniu następcy nie będącego takim luzakiem Po zmarnowaniu kilku całkiem fajnych szans na highend w moje ręce wpadła Deore LX FD-m571 down swing top pull, używana ale w stanie bardzo dobrym zarówno wizualnym jak i technicznym. Pierwsze wrażenie - w porównaniu z masywnym pantografem Alivio top swing Deorka wygląda bardzo filigranowo i delikatnie, czego odzwierciedleniem jest waga - 140gr. Instalacja - zasadę "przerzutka ma przechodzić od 1 do 3mm nad blatem" można sobie wsadzić głęboko w ... Po kilku przekleństwach i odmóżdżonych uśmieszkach oraz konsultacją z technodockiem parę rzeczy stało się jasne i zmieniacz powędrował nieco wyżej. Rezultat końcowy regulacji to czysta praca bez obcierania na 3 - 4 do 1; 2 - od 7 do 2; 1 - 8 do 5. Uważam to za przyzwoity wynik bowiem kombinacji obcierających i tak nie używam, deorka zaś jest 9rzędowa a do tarcz 48 - 38 - 28 ma się jak pięść do nosa Zrzuca i wrzuca bez najmniejszych problemów, choć lubi zgrzytnąć łańcuchem przy wrzucaniu na trójkę. Pozwolę sobie na porównanie Deorki do Alivki, czyli retro kontra "nowoczesność" Masa: LX ok. 140gr Alivio ok. 200gr. Punkt dla deorki Sztywność wózka prowadzącego: Alivio ma wózek o wiele bardziej sztywny niż LX prawdopodobnie dlatego że można go rozkręcić. Punkt dla Alivio. Łatwość instalacji: LX problemowa, Alivio bezproblemowa do czasu złapaniu luzu rzecz jasna.. Punkt dla Alivio. Wygląd: Top swingi zasadniczo podobają mi się bardziej niż down swingi, ale LX filigranowa i jakaś taka elegancka. Niech będzie remis Luzy: Deore LX zero (0) luzów, Alivio to jeden wielki luzak Przyznaję za to deorce 100pkt , alivio zero Rezultat końcowy: Deore 102pkt, Alivio 3pkt. Reasumując - kiedyś to potrafili robić porządny sprzęt. I zdjątko czempiona: Dziękuję za uwagę Edytowane 5 Czerwca 2014 przez BikerLight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Hehe, też ze z przodu walnąłem starą deorkę. Dobry stuff i połysk full wypas:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Weź ją na najmniejszy blat jak możesz zrobić fotkę. ( dla mnie jeszcze jakby ciut za nisko) Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Hehe, też ze z przodu walnąłem starą deorkę. Dobry stuff i połysk full wypas:) No a jak @@copone Przerzutka jest ustawiona optymalnie, dalsze podniesienie zaburzyłoby delikatną homeostazę łańcuch - przerzutka - korba. Ponadto starożytna zasada głosi - jak działa to paluchów nie wsadzaj Lecz proszę oto focia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sottu Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Witam, Od jakiegoś czasu przeglądam to forum w poszukiwaniu drugiego roweru w życiu. Pierwszy dostałem z 20 lat temu i nie wiem co się z nim stało. Zdecydowałem się na rower Kandys Maestro po przeczytaniu sporej ilości postów powyżej. Nie mam możliwości "przymierzenia" roweru wiec proszę o pomoc. 1. Wzrost 172cm - Jaka rama będzie odpowiednia 17 czy 19 ? 2. Jakie koła 26 czy 28 ? (na stronach aukcyjnych chyba same 28 są) 3. No i na końcu od kogo z serwisu aukcyjnego kupić rower, poproszę o jakiś link? Z góry dziękuję Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chsklika Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Witam, Od jakiegoś czasu przeglądam to forum w poszukiwaniu drugiego roweru w życiu. Pierwszy dostałem z 20 lat temu i nie wiem co się z nim stało. Zdecydowałem się na rower Kandys Maestro po przeczytaniu sporej ilości postów powyżej. Nie mam możliwości "przymierzenia" roweru wiec proszę o pomoc. 1. Wzrost 172cm - Jaka rama będzie odpowiednia 17 czy 19 ? 2. Jakie koła 26 czy 28 ? (na stronach aukcyjnych chyba same 28 są) 3. No i na końcu od kogo z serwisu aukcyjnego kupić rower, poproszę o jakiś link? Z góry dziękuję Pozdrawiam Witaj, Kands Maestro 28" tylko! To dobry wybór. Ja na Twoim miejscu celowalbym w ramę 19" ale najlepiej iść i przymierzyć sie do ramy! Co do sprzedawcy- polecam: fhu_rower_pl z znanego portalu aukcyjnego. Pozdrawiam Tomek Edytowane 5 Czerwca 2014 przez chsklika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bajkowy Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Mam pytanie, ile waży osłona na korbę do Maestro? jest sens ja zdejmować? robiliście w swoich coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 @sottu maestro nie ma 17" a 19 będzie za duże - popatrz lazaro Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 Dokładnie. Rama 19" jest dobra dla ludzi ok 180 cm wzrostu. Jak masz nieco ponad 170 cm i nie jesteś kobietą (mają dłuższe nogi), to o 19" zapomnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igoor1983 Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 Ja mam 177cm i mam 19 i to z taka nadwyzka ze spkojnie ze 172cm pojezdzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 (edytowane) @@Igoor1983, zapominasz o istotnym elemencie jakim jest przekrok. Wzrost jest tylko jednym z czynników determinujących dobór ramy. Zresztą autor pytania nie podał swojego przekroku. Dla przykładu sam mam 177 cm i przekrok w butach spd 83-84 cm. I jestem na tzw. styk (3-4cm luzu). Osoba z mniejszym przekrokiem powinna startować do ramy w rozmiarze 17" I jakoś trudno mi uwierzyć w Twoją dużą nadwyżkę, chyba, że masz kobiece proporcje i przekrok w okolicach ~90cm. Edytowane 6 Czerwca 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 @@Bajkowy Osłona korby waży 101 gram. Sens zdejmowania jest taki że... rower jest lżejszy o 101 gram Minusy - można sobie spodnie upaprać jak się jeździ w cywilnym ubraniu a w razie mega dzwona i skrajnego absolutnego pecha zęby korby mogą przejechać po nodze. Co do dobierania rozmiaru ramy to przekrok jest ważny i odpowiednio duży pozwala utrzymać zdolności prokreacyjne na dotychczasowym poziomie , jest jednak jeszcze jeden istotny parametr czyli efektywna długość górnej rury. Sprzedawcy tego nie podają, producent też. Obmierzyłem swego czasu swego Majstra 21" i owa długość to 650mm przy błędzie pomiaru 10mm.... Może by się ktoś pokusił i zmierzył tę wartość dla ramy 19"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toomas Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 Ja mam ok 173, przekrok ok 76 i rama 19 jest na styk. Jeździ się komfortowo. Pewnie 17' rama byłaby lepsza ale niestety nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 (edytowane) @@BikerLight, pisząc o długości efektywnej masz na myśli długość mierzoną prostopadle równolegle do podłoża od środka osi sterówki do środka osi podsiodłówki? Jesli tak to z tego co pamiętam dla 19" jest to długość 610mm ale wtedy różnica aż 4cm między jednym rozmiarem byłaby aż nieprawdopodobna :/ Edytowane 6 Czerwca 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 @ Długość mierzona równolegle do podłoża, poza tym wszystko się zgadza A skąd taka wartość dla 19"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi