Piehursson Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 w wersji odwróconej jeździłem i poza tym, że kompletnie mi się taki układ wizualnie nie podobał to jeszcze jeździło mi się na tym słabo, stąd szybka zmiana kokpitu
BikerLight Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Po takim odwróceniu kiery zamiast backsweepu mamy forwardsweep co jest nieergonomiczne i mocno obciążające rączki
Piehursson Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 to prawda, łapy na takim ustawieniu mi drętwiały
Bajkowy Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 (edytowane) Hmm.. w sumie jeżdze tak od tygodnia, na razie krótkie trasy (5 km, ok 15 minut) do pracy i stad może jeszcze nie odczułem nieergonomiczności tej pozycji. Jak zrobię w końcu dłuższa trasę 50-70 km to może wtedy zmienię zdanie A że nie planuje powrotu do starego ustawienia, skończy się to pewnie zmiana mostka i kiery, jak w Twoim przypadku. Przy okazji może w końcu wymienie siodło. Edytowane 8 Maja 2014 przez Bajkowy
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 1,4 cala i 5 bar... ja wbijam 4 bary w opony 26x2,40 i tylez samo w 29x2,25. pohwa.
Piehursson Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 @@Bajkowy, Mnie drętwienie dopadało na trasie dom-praca/praca-dom czyli 20km
kaeres Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 (edytowane) Powyrażam nieco swoich opinii. @bajkowy Wg. mnie taka pozycja jest dobra na Twoje dojazdy 5km. Zrób jedną traskę 50km, a zaraz wymienisz mostek i kierę na proste. To musi iść kilka cm do góry bo ręce ci odpadną, a kark będzie wymagał masażu. Wygląd również rzecz gustu i mnie się kompletnie nie podoba. Nawet wręcz śmiesznie to wygląda. PS. Nie masz za małej ramy pod swój wzrost ? Wydaje mi się, że sztyce podsiodłową masz wyciągniętą poza ogranicznik. @azjatramp - w kilku miejscach przerost formy nad treścią. Ktoś pytał o klocki. Author ABS 3CC są genialne. Edytowane 9 Maja 2014 przez kaeres
Piehursson Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Czy przy potencjalnej sprzedaży kompletu opon Smart Sam 29x2.10, które przejechały góra 150km na lazurze mej Żony byłby ktoś na nie chętny?
cepheus89 Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Ja się zastanawiam nad takim zestawem ponieważ potrzebuję opon które będą sobie lepiej radzić w terenie od CST. Tylko czy do tych opon muszę wymienić dętki na większe? I ile byś za nie chciał :-) bo mógłbym się skusić :-)
Piehursson Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 (edytowane) @@mauricius, teraz wyszedł temat (nie do końca pewny) więc i teraz pytam zawsze możesz kupić drugi komplet i wozić na plecach w zapasie jakby co bo wożenie samych dętek już jest niemodne @@cepheus89, no te opony w terenie to jest miód trochę gorzej na asfalcie chociaż jak na taki balon to i tak radzą sobie na nim świetnie. Dętki bym wymienił pod te opony, jeśli dojdzie do sprzedaży to dętki oczywiście też dorzucam. Cena? W tej chwili cieżko mi coś powiedzieć bo jak pisałem wyżej, sprzedaż na tą chwilę jest potencjalna ale nie pewna. Wszystko zalezy od mej Małżonki bo jak to z kobietami... sama nie wie czego chce Jeśli bym je jednak sprzedawał to myślę, że z potencjalnym kupcem dojdziemy do porozumienia tak aby obie strony były zadowolone... parę moich gratów już znalazło nowych właścicieli i chyba są/byli ukontentowani Ostatnio poszedł do jednego z użytkowników majstra mostek Truvativ, została jeszcze do wzięcia prosta kierownica, która jest na zdjęciach przed zmianą na biały kokpit. Edytowane 9 Maja 2014 przez Piehursson
cepheus89 Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Jakby się zdecydowała w maju lub początkiem czerwca to bym wziął, ponieważ potrzebuje takie opony na wypad weekendowy w góry, na razie CST dają rade.
Piehursson Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Spoko. Jeśli zapadnie decyzja o sprzedaży to w pierwszej kolejności wrzucę info do tego wątku.
Bmbl80 Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Czy Wy też macie w instrukcji by w miesiąc od zakupu zrobić przegląd? Zastosowaliście się? Gdzie takie coś w Wawie na prawobrzeżu zrobić?
Piehursson Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 (edytowane) w przypadku Maestro, którego kupowałem w maju ubiegłego roku był zapis, że zaleca się przegląd a nie, że jest on obligatoryjny dla zachowania gwarancji. Żeby to potwierdzić napisałem do sprzedawcy i potwierdził moje przypuszczenia - mogłem go zrobić ale nie musiałem. Jak dokładnie brzmi zapis w aktualnej gwarancji? Edytowane 9 Maja 2014 przez Piehursson
ma83 Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Czekam na dostawę Maestro 2014 i sprzedawca również powiedział że przegląd nie jest obligatoryjny.
asffaf Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Witam, chciałem się przywitać gdyż od soboty jestem posiadaczem maestro. W pierwszy dzień zrobiłem na nim 50 km i z każdym przejechanym było coraz lepiej tylko siedzonko trochę niewygodne. Teraz szykuje się do zamontowania licznika. Jaką należy wpisać wartość obwodu kola (kola fabryczne) i czy ma jakieś znaczenie wysokość magnesu licznika ? Wysłane z mojego ZTE V970 przy użyciu Tapatalka
Shiryu Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Wysokość nie ma znaczenia. Najdokładniej będzie, jeśli zmierzysz obwód koła i tą wartość (w mm) wpiszesz. Zresztą w instrukcji często są tabele z odpowiednimi wartościami dla różnych rozmiarów kół.
asffaf Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 W instrukcji licznika (kross as100) wartość dla 700x40 to 2200, maestro ma 700x40c i wg porad na forum poprawna wartość to 2224 którą wpisałem. Wysłane z mojego ZTE V970 przy użyciu Tapatalka
Bmbl80 Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Pkt. 1 mówi ze zaleca się, a pkt 4, że zobowiązany jest do wykonywania przeglądów i konserwacji Co do licznika to KELLY'S podaje też 2200 i widzę, że kłamie. Na 15 km - 100 m
rychu713 Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Ja mam licznik bezprzewodowy z Decathlonu - taki na mostek.Zgodnie z instrukcją tego licznika, dla rozmiarówki z koła należało wpisać 2224. I tak wpisałem. Czy przekłamuje - nie wiem.
Wojtas82 Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 Opona oponie nie równa, ciśnienie też ma swoje znaczenie.Zaznacz sobie kredą na oponie, wsiądź na rower, przejdz się tak aby przednie koło zrobiło 3 obroty, następnie zmierz odległość po śladach, które zostawiła kreda, podziel na 3 i masz wynik. No i jeszcze dodatkowo wspomniane słupki.
copone Napisano 9 Maja 2014 Napisano 9 Maja 2014 (edytowane) Wpisz ile chcesz odejmij milimetr na starcie opony i ciesz się licznikiem . - oczywiście żartuje tak jak pisałem ileś postów temu ja wpisuje średnicę podaną na oponie i nie martwię się o milimetry czyli 700*Pi =2198 i po problemie może ci od normalizacji miar i wag nie będą mnie ścigać Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Maja 2014 przez copone
Rekomendowane odpowiedzi