mauricius Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 U mnie na początku było podobnie - z tyłu cisza a z przodu piszczały ale po 200km ucichło.
Piti1978 Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 pisałem 3 strony wstecz Author ABS 3CC, u mnie sprawdzają się rewelacyjnie!
dovectra Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 bym sprawdził wersję 1.75 SS? ja ma i jeżdzę i żyję, nie szumią zbyt mi na asfalcie, są dosyć szybkie można powyżej 30 km/h sobie kręcic. w terenie trzeba zdjąć ciśnienia, do 2,0-2,5 i jadą.
Piehursson Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Tak jest, SS. Postawię jednak na wersję 1.6, przeczesuję właśnie internety co by jaką okazyję znaleźć
relyt Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Wracając do opon. Uzywam schwalbe land cruiser okolo 200km, wrazenia dobre. Na zakretach trzymają na pewno lepiej od stockowych. Przy hamowaniu tak samo lub gorzej. Predkosc troche spadła. Zalezalo mi na bocznym trzymaniu i to dostalem. 1.6 lub 1.75?
relyt Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 A możesz wrzucić parę zdjęc jak opona wygłąda na kole?
azjatramp Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Ups 1,6 mam, zamawiałem 1,75. Prawdopodobnie w sklepie sie pomylili cinek Ups 1,6 mam, zamawiałem 1,75. Prawdopodobnie w sklepie sie pomylili cinek cinek
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 i to lubie, rower nie dosc ze w mieszkaniu to nawet w sypialni . pohwa. traba z Decathlona ?
Piehursson Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 a ile się trzeba nawyginać przy tym zdjęciu.... panie. Chociaż z drugiej strony mam odwaloną część rozgrzewki przed dzisiejszym bieganiem
azjatramp Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Lepiej:-) ;-)? Rower w goscinnym na honorowym miejscu:-) Torba z allegro za ok 20 pln i sie sprawdza. Druga z ebuy za pare £ na ki. cinek
copone Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Dzwonek klakson zapięcie na linkach - minimalizm to jest sztuka
azjatramp Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Z locka sie nie smiac bo na codzien uzywam tego;-) male tylko jak mam rower na oku. A trabka wymiata..... Jak niema reakcji na dzwonek to hahaha reszte sami sie domyslcie:-) cinek
Bajkowy Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Zgodnie z obietnicą, wrzucam aktualne fotki mojego bajka, wersja z odwróconym w dół mostkiem
copone Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 (edytowane) Na 2 zdjęciu prezentuje się wyśmienicie, jak nie maestro trudno poznać , taki smukły - naprawdę fajnie wyglada Edytowane 8 Maja 2014 przez copone
Piehursson Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 @@Bajkowy, siodełko robi ten rower niby niewiele a jednak... ale kokpit do wymiany, źle to wygląda. Jeśli dasz inny mostek i prostą kierownicę to będzie miodzio. Znaczy nie mam nic ani do tej kierownicy ani mostka ale oba te elementy źle wyglądają w takim układzie jak u Ciebie i źle się sprawdzają
Bajkowy Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Od początku planowałem zrobić z niego szosowego crossa stąd wymiana opon z bieżnikiem o niskich oporach toczenia. No i teraz jeszcze odwrócony mostek, co nadaje mu dynamiczności, a jeśli chodzi o jazdę to wymusza pochyloną sylwetkę i daje lepszą kontrolę i wyczucie prowadzenia przedniego koła. Wersja 2012 wiec ma twardą wersję siodełka Vader, z tego co widzę 2013/2014 ma już miększe. Siodło ma jedna zaletę - jest trwałe, pomimo licznych upadków i częstego opierania o chropowatą ścianę, nie jest zniszczone, ma tylko ryski
Bajkowy Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 (edytowane) Schwalbe Road Cruiser 1,40., nabijane do 5 atm @@Bajkowy, siodełko robi ten rower niby niewiele a jednak... ale kokpit do wymiany, źle to wygląda. Jeśli dasz inny mostek i prostą kierownicę to będzie miodzio. Znaczy nie mam nic ani do tej kierownicy ani mostka ale oba te elementy źle wyglądają w takim układzie jak u Ciebie i źle się sprawdzają A jeżdziłeś może z tym seryjnym mostkiem i kiera w odwróconej pozycji? Jeśli tak to jakie odczucia? Może ktoś inny też sie wypowie jeśli testował taki układ? Edytowane 8 Maja 2014 przez Bajkowy
Rekomendowane odpowiedzi