Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Selle Italia Shiver. Czy wygodne? Wszystko zależy od dupy użytkownika, czy mu przypasi czy nie. Polecanie siodełek jest bez sensu bo to chyba najbardziej zindywidualizowana kwestia jesli chodzi o rowery. Coś co dla mnie jest wygodne, nie musi być dla Ciebie i na odwrót. Więc nie powiem Ci czy wygodne. Powiem, że na pewno twardsze niż stockowe :)

Napisano (edytowane)

Witam,

ja właśnie jestem w trakcie przelatywania wątku.. choć nie powiem 116 stron robi wrażenie :whistling:

Zastanawiam się nad kupnem Maestro 2014 z tym, że czym więcej czytam wydaje mi się, że coraz mniej wiem.

Przedewszystkim zastanawiałem się nad hamulcami w tych kandsach. Na jednej z aukcji znalazłem z tarczówkami http://allegro.pl/potwor-a-nie-rower-kands-1300-dysk-na-alivio-i4187823516.html , z koleji u tego samego sprzedającego są też na v-brejkach http://allegro.pl/2014-kands-energy-1300-vb-wysoka-polka-mtb-alivio-i4204288473.html i nieco tańsze. Niektórzy wypowiadają się, że hamulce tarczowe jak nie są hydrauliczne to jest lepiej w to nie wchodzić.  Koła... 26? Czy lepiej poszukać tych modeli z kołami 28 calowymi? 

Edytowane przez maciekem
Napisano (edytowane)

Kolego piszesz o Maestro a wskazujesz linki do Energy, który jest zupełnie innym modelem - nie crossem a MTB. Zastanów się czego chcesz.

Ten temat jest poświęcony tylko i wyłącznie crossowemu modelowi Maestro

Edytowane przez Piehursson
Napisano

Faktycznie, przepraszam. Moje zamieszanie wzieło się stąd, że oglądałem te aukcje najpierw na allegro, a potem postanowiłem poszukać informacji o rowerach kands, co mnie sprowadziło tutaj na forum. Czytając każdy pisał o kołach 28calowych, a ja się po prostu zakręciłem jak słoik od ogórków i zacząłem porównywać specyfikacje z allegro.

Poszukuje roweru który większosći będzie poruszał się po asfalcie ale na pewno nie uniknę nim wjechać sobie na szlaki typowo leśne bo tych u nas nie brakuje. Myślę Piehursson -ie, że dzięki Twojemu postu mimo wszystko już się odkręciłem i wybór roweru jest już oczywisty :)

Napisano

zaczekaj ! jest juz KM NA ROK 2014-2015! NAJNOWSZY WYPUST! 

http://allegro.pl/kands-maestro-alivio-suntour-kolekcja-2014-2015-i4202430354.html  .

 

 

pohwa  :thumbsup: .


ps. fajna ,,promocja'' cenowa : 

KANDS  NIRVANA QUICK

 

28"

 

MODEL 2014 ROKU

 

SUPER OKAZJA !!! WERSJA LIMITOWANA

CENA PROMOCYJNA 1199,00 ZŁ ZAMIAST 1559,00 ZŁ  

  Rower renomowanej polskiej firmy Kands.

Napisano (edytowane)

Suport ,amor inny i lepszy łańcuch z tego co widze. Powiem szczerze że ta Nirwana bardzo mi się podoba :)

Edytowane przez copone
Napisano

Mam pytanie do osób które wymieniały amortyzatory w kandsach: da się wsadzić bez problemu amor o skoku 100 mm? Bo z tego co widzę te amory mają skoki mniej więcej 75 mm (chyba że źle patrzę).

Napisano

da sie wymienic. ale jest kilka ,,ale''. raz , ze jesli chcesz zachowac v brejki to musisz kupic amora pod kola 29 cali, najtaniej wychodzi RST Blaze. jesli chcesz lepszy, olejowy lub powietrzny, to bedziesz musial kolo przednie zmienic, na takie z mocowaniem tarcz na piascie. do tego czekalaby cie wymiana hamulca na tarczowy, po taniosci na mechaniczny pokroju tektro novela. lub na hydraulikę. przy hamulcu hydro kolejny wydatek to wymiana manetki od przedniej zmieniarki. koszt pod falki to okolo 220pln za widelec. z mechanicznym przednim hamulcem to, kolo okolo 200pln za kolo budzetowe plus hebel 100pln. przy hydraulice kolo 200pln + manetka 100pln + hebel 200pln. i amor np.XCR29er okolo 350pln. natomiast rama, jej glowka , wytrzyma nawet amor o skoku 120mm. mam taki, zmieniony z 63mm. i jest ok. 

 

 

pohwa. 

Napisano

WItam, przymierzam się  właśnie do zakupu KM 2014, zamierzam kupić od sprzedawcy rowerynajtaniej_pl  czy ktoś kto kupował od tego sprzedawcy mogłby podzielić się ze mną swoją opinią?  

Napisano

ale KE1300 to rower MTB. do jazdy po kamulcach, kóżeniah, wybojach. wiec te 100mm sa potrzebne, by bezpieczenstwo jazdy jak i jej konfort podnieść. natomiast zgodnie z przeznaczeniem KM  to rower na asfalt, szutry, DDR'y. male nierownosci, choc we Wrocławiu sa tylko DUZE, mozna spokojnie na amorze ze skokiem 50-75mm pokonywac. 

 

 

pohwa.

Napisano

WItam, przymierzam się właśnie do zakupu KM 2014, zamierzam kupić od sprzedawcy rowerynajtaniej_pl czy ktoś kto kupował od tego sprzedawcy mogłby podzielić się ze mną swoją opinią?

 

wszystko w porządku. Rower fajnie zabezpieczony. Gorzej było z regulacją, ale wiadomo, ze i tak zawsze sie poprawia po sprzedawcy.
Napisano

Jeszcze nie... czekam na Matki Boskiej Pieniężnej  :laugh:  No i nie ukrywam, że chciałabym się przymierzyć fizycznie do czegoś choć zbliżonego ramą do Maestro, bo nigdy nie miałam roweru na ramie damskiej i nawet nie wiem, w jakiej pozyci się na nim siedzi. Ale jak się nie uda to i tak kupię, bo potraficie przekonywac i żadnego innego nie chcę :thumbsup:

Jak tylko będzie mój, to się pochwalę, rzecz jasna :icon_cool:

Napisano

Marlenka,

dawaj do mnie , do Wroclawia. w bylym porcie rzecznym jest sklep z Kandsami. sobie przymiarke zrobisz, po okolicy sie pokrecisz. a i z noclegiem u mnie nie bedzie problemu, mam wolny pokoj, tylko na psa Bernenczyka,  o imieniu Toro, trzeba uwazac, lubi kobiety niesamowicie...

 

 

pohwa. 

ps. tani, polski karbon 

 

 

http://allegro.pl/polski-rower-dzieciecy-20-cars-racer-karbon-leczna-i4162058605.html

Napisano

Zbyszek, dzięki za info :thumbsup: Miejscówkę we Wrocku w razie czego mam :icon_cool:

 

Piehursson - serio? Jak na moje oko są całkiem podobne, a ponoć to kobiety bardziej czepiają się szczegółów :laugh: Tegoroczne Lazaro mają już blokadę amortyzatora, prawda?

Napisano

maja:

 

 

SPECYFIKACJA

Rama:

LAZARO aluminiowa AL.-6061 17” lub 19"

Amortyzator przód:

SR-SUNTOUR NEX amortyzowany z blokadą, aluminiowy z regulacją twardości 

Przerzutka tył:

SHIMANO ALIVIO RDM-430  

Przerzutka przód:

SHIMANO ALIVIO FD-M412  

Manetki:

SHIMANO ACERA ST-M360 3 x 8

Klamki hamulca:

SHIMANO ACERA aluminiowe

Kaseta:

SHIMANO ALIVIO HG-41  

Łańcuch:

SHIMANO ALIVIO HG-40  

Mechanizm korbowy:

SHIMANO FCM-311 ramiona 175mm tarcze 48/38/28

Suport:

DE ONE na łożyskach maszynowych

Hamulec przód:

TEKTRO V-brake aluminiowy

Hamulec tył:

TEKTRO V-brake aluminiowy

Obręcze:

KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowe

Piasty:

JOY TECH kasetowe aluminiowe na szybko-zamykacze

Siodło:

DDK EDEN T3 anatomiczne

Opony:

CST 28” 700 x 38C szosowo terenowe

Mostek:

KALLOY UNO aluminiowy typu a-head

Kierownica:

KALLOY UNO aluminiowa profilowana

Sztyca siodła:

KALLOY UNO aluminiowa

Pedały:

FP aluminiowe

Liczba biegów:

24 speed

Wyposażenie:

Podpórka, błotniki, koszyk bidonu

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...