Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Myśle że nie panuje aż tak duża znieczulica społeczna i złodziej od tak nie będzie prowadził roweru z zablokowanym tylnim kołem po przecieciu ewentualnym linki..
złodziej to złodziej za parę złoty gówniarze zrobią wszystko
Napisano

 

 

Zabezpieczenie ma by wykorzystywane kiedy zostawie rower w biały dzień na godzine dwie przed sklepem/galeria etc.

 

Nie ma opcji. Nikt nawet takiej kradzieży nie zauważy. Ludzie olewają nawet jak ktoś tnie szlifierką kątową waląc iskrami i robiąc jazgot :)

 

Tego typu blokada nadaje się tylko pozostawienia roweru na parę minut przed małym sklepem - wtedy kiedy masz kontakt wzrokowy/słuchowy i możesz ewentualnie ścigać złodzieja, który nie będzie mógł odjechać. Zapewniam ci, że absolutnie żaden złodziej nie będzie miał problemu z dziarskim podejściem do takiego roweru i po prostu dźwignięciem go jakby był jego. A za rogiem przy ławeczce se podłubie na spokojnie jak przy swoim, albo wrzuci do samochodu.

 

A co do cykania:

 

http://www.rowerowe-porady.pl/cos-cyka-w-rowerze-jak-sobie-poradzic/

Napisano

Po nawinięciu na koła przeszło 250 kilometrów też słyszę delikatne cykanie. Nie wiem czy to przewrażliwienie, bo jestem dość wyczulony ale tak jak napisał BikerLight spróbuję dokręcić korby.

 

U mnie to był pedał; kuleczka z łożyska wprasowała się w plastik.

 

zp5e.jpg

Napisano

@

Najs :thumbsup: Zgrabnie bestyjka wygląda :)

I od razu mam dwa pytania:

1. Jakiej długości jest ten mostek Smica (bo się nad nim zastanawiam, można nabyć po taniości i lekki on :))

2. Jakim cudem ramiona korby wyglądają jak nówki :woot: Moje wyglądały już po miesiącu jakby stado słoni po nich przemaszerowało :laugh:

Napisano (edytowane)

@@BikerLight,

ad. 1 - 100mm

ad. 2 - jak głosi prasłowiańskie porzekadło: "Jak dbasz, tak masz" ;) A tak serio to nie jest tak cacy jakby się wydawało bo lewe ramię jest delikatnie poharatane przez bliskie spotkania trzeciego stopnia z podpórką niestety  

Edytowane przez Piehursson
Napisano

Gdyby kogoś interesowało to wrzuciłem go garażu garść zdjęć Maestra po jesienno-wiosennych modyfikacjach. Zdjęcia zrobione na chybcika więc nie powalają (szczególnie sylwetka całego roweru) ale da się oglądać.

http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/3460-kands-maestro/?tab=images

 

Nareszcie :) Wygląda świetnie :woot: co to za oponki w nim siedzą? i jak z ich wytrzymałością?

Poza tym możesz się pochwalić jakim aparatem robisz te fotki? :D

Napisano (edytowane)

@@BikerLight,

si 600mm

@@KarolKrns,

Wygląda lepiej niż na zdjęciach, niestety jak pisałem zdjęcia na chybcika robione więc nie udało mi się go zaprezentować tak jak bym chciał.

opony to Kenda Kwick Sport 700x28. Jak z ich wytrzymałością? Póki co mają się bardzo dobrze więc chyba całkiem nieźle ;)

Aparat to stary ale jak na dzisiejsze standardy nadal bardzo jary Nikon D90. Mam go od 6-ciu lat i dopóki się nie rozwali nie mam zamiaru się z nim rozstawać :) Fotki w garażu wyraźnie gorszej jakości są robione LG L9 - masakrycznie słaby aparat.

A wracając do roweru to mam w planach na ten sezon jeszcze jedną zmianę a mianowicie linki i pancerze bo fabryczne są już w dość słabym stanie. Więcej zmian nie planuję chyba, że z czasem części eksploatacyjne zaczną siadać - wtedy osprzęt będzie wymieniany na wyższy.

Edytowane przez Piehursson
Napisano

Podałem tylko prykład zabezpieczenia na tylnie koło , są też takie z linką, zapinam koło i dodatkowo linką rame.

Zabezpieczenie ma by wykorzystywane kiedy zostawie rower w biały dzień na godzine dwie przed sklepem/galeria etc.

Myśle że nie panuje aż tak duża znieczulica społeczna i złodziej od tak nie będzie prowadził roweru z zablokowanym tylnim kołem po przecieciu ewentualnym linki..

 

P.S. Jakie zabezpieczenia wybraliście dla swojego roweru?

Chyba żartujesz, ludzie nie zwrócą uwagi na cięcie szlifierką, a co dopiero niesienie roweru. Z takim zapięciem eliminujesz też reakcję tych którzy ewentualnie by zereagowali na przecinanie zapięcia, a niesienia roweru w ogóle nie skojarzą z kradzieżą, bo nie wiedzą o istnieniu blokad kół (społeczeństwo nadal nierowerowe).

 

Ja mam Kryptonite Evolution Series 4 Ls i imo wystarczy do tej klasy roweru. Jak kiedyś zmienie koła i siodełko to pomyśle dodatkowo o tym:

http://allegro.pl/zabezpieczenie-pinhead-security-pack-4-z-249-zl-i4199948399.html

Napisano

Muszę jednak niestety wymienić hak przerzutki i przerzutkę tylną. Pomimo wyprostowania, wizualnie jest ok, wszystko prosto i przerzutnik wrzuca wszystkie biegi, ale przy większych zębatkach nie robi tego płynnie. Czuje się jak na jakimś starym rowerze z źle wyregulowaną przerzutką(oczywiście jest wyregulowana jak trzeba, ale tak pokrzywiona, że lepiej już nie będzie). Tak czy inaczej, dwie kwestie:

 

- Czy ten hak będzie pasował, bo wygląda identycznie, ale wole się upewnić http://www.bikestacja.pl/pl/hak-accent-do-ram-el-ni-241-o-tormenta.html

- Czy kupić taki sam przerzutnik, czy lepszym krokiem w kierunku uszosowienia będzie wymiana kasety i przerzutki na Sore?

Napisano

Zaraz po kupnie maestro miałem małe problemy z hamulcami, tzn. przy pierwszej jezdzie strasznie głośno piszczały, na szczęście przy kolejnych jazdach problem ten już praktycznie nie występował.

Teraz jednak korzystając z weekendu majowego zrobiłem sobie dłuższą wycieczkę rowerową i zauważyłem, że jeśli koła mam mokre to przeraźliwe piszczenie dalej występuje. Czy ktoś z Was również miał taki problem? Nie wiem czy nie musiałbym czasem wymienić klocków, te które wsadzili do modelu 2014 są w ogóle takie krótkie (w porównaniu z innymi rowerami z vbrake).

A drugie pytanie jaki łańcuch (w rozsądnej cenie) zakupić na wymiany? Planuje zastosować metodę 3 łańcuchów, o której czytałem w tym wątku. Bo kilometry już lecą i niedługo przyjdzie czas na zmianę ;)

Aaa, widziałem jeszcze, że użytkownik Wojtas82 miał zamontowany w ciekawy sposób Ulocka (zdjęcie tutaj: http://i90.photobucket.com/albums/k252/Wojtas7/Rower%201/DSC_0901_zps9ef8d7d5.jpg ) chciałbym się dowiedzieć czy te rzepy były dokładane do zestawu z zapięciem czy można takie coś osobno dokupić? Przydało by mi się, żeby mojego ulocka przymocować do bagażnika.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Prawdą jest ze v-ki piszczą gdy poczują wilgoć ale obstawiam nie same klocki a obręcze bardzo sztywne ten sam efekt co w rowerach szosowych i tu może być problem z odebraniem innych lepszych niepiszczących

Napisano

No nie było tam, aż tak mokro - jazda po mokrej trawie. I niestety na 8 rowerów, którymi jechaliśmy tylko Maestro popisał się piszczącymi, właściwie to wyjącymi hamulcami... :(

Napisano

Wystarczy im mgła albo wysoka wilgotność powietrza nie musi padać - ja na tą dolegliwość żeby trochę zmniejszyć skowyt bardzo dokładnie wycieram obręcz w miejscu hamowania i czyszczę rowek odprowadzajacy wodę bo zbiera się tam brud czy to pomaga tak mi się wydaje chyba że to tylko zbieg okoliczności :D

Napisano

 

 

eraz jednak korzystając z weekendu majowego zrobiłem sobie dłuższą wycieczkę rowerową i zauważyłem, że jeśli koła mam mokre to przeraźliwe piszczenie dalej występuje. Czy ktoś z Was również miał taki problem? Nie wiem czy nie musiałbym czasem wymienić klocków, te które wsadzili do modelu 2014 są w ogóle takie krótkie (w porównaniu z innymi rowerami z vbrake).

 

Stockowe klocki do kandsa to nieporozumienie, miałem dokładnie taki sam problem i polecam wymianę, np. Author ABS-3CC - na tych pojeździsz w ciszy.

 

Napisano

dokładnie nie odpowiem, ale piszą, że po 2k zużycie minimalne. Ja przejechałem jakieś 0,5k i naprawdę dają radę, dobra modulacja i siła, zużycia nie widać.

Napisano

nie wiem ile przejechałeś, ale jeśli łańcuch nadaje się do wymiany to ja bym brał Connexa 808 (w komplecie spinka). W porównaniu do HG40, który u mnie rozciągnął się jak guma, connex to zupełnie inna klasa, przede wszystkim chodzi ciszej.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...