Piehursson Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Oj tego nie był bym taki pewien Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrekplock Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Panowie chcałbym kupić KANDSA przegladam alledrogo i zastanawiam sie co wybrac na pewno rok 2014 ale np widzę ze są drobne różnice w osprzecie i cenie z tych dwóch co polecacie? 1. http://allegro.pl/show_item.php?item=4133741291&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 2. http://allegro.pl/2014-wypasiony-pogromca-szosy-kands-maestro-alivio-i4130748283.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 kupiłem drugiego Maestro dla kobiety i mam problem z dobraniem bidonu. Bardzo mało miejsca jest między rurkami, wszystkie moje koszyki (trzy rodzaje) nie pasują z butelką po oshee (taa, używam jej także od dawna ), a ona jakaś duża nie jest. Poratujecie jakimś linkiem lub nazwą smukłego koszyczka? niałem ten sam problem i w rowerze użyłem takiego uchwytu/adaptera SKS umożliwiającego mocowanie koszyka w niemal dowlonym miejscu, ja zamocowałem na mostku jest też taki adapter bez ramienia w decathlonie LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) Piehursson popieram zresztą nikt chyba nie wpadnie na pomysł wyczynowego uprawiania downhill'u tym rowerem nawet poz mianie opon ;D Trochę uciekamy z wątkiem o oponach. Ale to tak jak uterenownienie samochodu poprzez wstawnienie napedu 4x4, podwyższenie zawiasu i wstawienie nieco innego ogumienia. Fiat Panda 4x4, renault Kangoo 4x4 i inne. To dalej będzie auto osobowe, nie mające konstrukcji auta terenowego, czyli auta osadzonego na ramie. Przecież nikt nie zamierza chyba wyczynowo zmieniac Kandsa na DH, albo XC... Chociaż jakby się uparł jest to możliwe. Rower jest zaprojektowany do jazdy szosowej. Tym samym cały watek o wstawieniu opon 29'er należy również ocenić w kategoriach fantazji wizjonerkiej, bo nie jest to rower do takich zastrosowań. Panowie chcałbym kupić KANDSA przegladam alledrogo i zastanawiam sie co wybrac na pewno rok 2014 ale np widzę ze są drobne różnice w osprzecie i cenie z tych dwóch co polecacie? Polecamy przeczytać temat dokładnie i nie tworzyć kolejnych zapytań. A dlaczego na pewno rok 2014? Zresztą wklejony pierwszy link jest do modelu 2013? (ktos dla zabawy napisał chyba 2014) Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez PiotrowskiGD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) Panowie chcałbym kupić KANDSA przegladam alledrogo i zastanawiam sie co wybrac na pewno rok 2014 ale np widzę ze są drobne różnice w osprzecie i cenie z tych dwóch co polecacie? 1. http://allegro.pl/show_item.php?item=4133741291&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 2. http://allegro.pl/2014-wypasiony-pogromca-szosy-kands-maestro-alivio-i4130748283.html ten z pierwszego linku to model 2013 a nie 2014 Tym samym cały watek o wstawieniu opon 29'er należy również ocenić w kategoriach fantazji wizjonerkiej, bo nie jest to rower do takich zastrosowań. Oczywiście, że jest. Konstrukcyjnie rama i obręcze pozwalają zamontować takie opony. Zamontowanie takich opon ma na celu nie zmianę charakterystyki roweru jako takiego a jedynie ułatwić pokonywanie takim rowerem trudniejszego terenu, Przecież w samochodzie osobowym na tą samą felgę możesz wsadzić oponę szerszą lub węższą, wyższą lub niższą. Jesteś ograniczony tylko szerokością owej felgi i miejscem w nadkolu. Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 @ piehursson Eh Piechu....sam juz sie pogubiłem w Towim toku myślenia. Raz uważasz, ze sie nadaje, innym razem że nie... Zauważ ilu użytkowników 29-era poprzez zmiane opon przybliża go do Crossa. Sam miałem taka propozycję w jednym ze sklepów, zaproponowano mi właśnie zmiane opon na szosowe. Wówczas 29'er jest rowerem na kołach identycznych z crossem. Oba rowery mają obrecze pod 28. Nazwa 29 wzięła się z przekątnej liczonej po zewnętrznej. Koła masz takiego samego rozmiaru jak w cross. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Jeżeli Maestro ma dużo jeździć poszutrze/piachu/kocich_łbach to wstawienie opon 2.0-2.1 jest jak najbardziej sensowną moodyfikacją. Czy robi to z niego 29er - nie robi - on już jest 29er-em tylko crossowym . Nazwa 29er to tylko marketing . I cross, i 29er ma obręcz 700 . 29er to nie jest nazwa zastrzeżona dla XC/MTB wyłącznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) @, Pisząc, że jest to rower do takich zatosowań miałem na myśli, że można w nim dowoli stosować opony 29" i poruszanie tej kwestii w tym wątku jest jak najbardziej trafne. Nie zmienisz jednak oponami charakterystyki tego roweru ani jego geometrii i przeznaczenia. Tyle @@bartnik, Masz rację ale jednocześnie wprowadzasz niepotrzebny zamęt Marketingowo czy nie przyjeło się rozgarniczać rowery na 29'er, cross itp. Równie dobrze można by 29'erem w takim wypadku nazywać szosówkę bo też przecież kula sięna obręczach 700. Zatem zostawmy ten umowny podział w spokoju. Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Witam na forum. Troszeczkę wetnę się w rozmowy, ale jako nowy użytkownik majstra czuję się w obowiązku podzielić swoimi odczuciami co do zakupu rowerku między innymi dlatego, że dzięki temu forum padł na niego wybór. Zaczęło się od tego, że we wrześniu skradziono mi authora classica model 2008 . Wiedziałem już jakiego roweru potrzebuję- musi być crossowy , 28" koła , rama w przedziale 20-21" . Oczywiście optymalnie tanio . No i po pół roku studiowania , czytania przeglądania padł właśnie wybór na Kands Maestro. Wspaniały rower mam przejechane dopiero 200 km ale spełnia wszystkie kryteria - jest wygodny , szybki dobrze wygląda i dobrze się prowadzi. Kilka mankamentów w modelu 2013 to stopka i pedały (pedały już wymienione) gripy takie sobie, też wymienione . Dzięki WAM mam naprawde dobry rower w super cenie. Na koniec link do mojego roweru http://www.mojalbum.com.pl/Album=AOM8JWBR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 wrzuć fotkę na jakiś serwer, co nie domaga się rejestracji, kiedy chcę fote powiekszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gavron04 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Witam. Mógłby ktoś mi zmierzyć średnicę rury przy przedniej przerzutce w Maestro 2014 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) @@BikerLight, Kurde, muszę wrócić do naszej rozmowy nt. długości łańcuchów. Dziś zmieniałem właśnie łańcuch i z ciekawości przeliczyłem ogniwa i kurcze jest 114 a nie 116 Nie wiem skąd mi się ubzdurało, że skracałem ze 118 na 116 Także ten... przepraszam za wprowadzenie w błąd Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdabro Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 kupiłem drugiego Maestro dla kobiety i mam problem z dobraniem bidonu. Bardzo mało miejsca jest między rurkami, wszystkie moje koszyki (trzy rodzaje) nie pasują z butelką po oshee (taa, używam jej także od dawna ), a ona jakaś duża nie jest. Poratujecie jakimś linkiem lub nazwą smukłego koszyczka? Cześć, ja sobie poradziłem w ten sposób, że przykręciłem przedni otwór z bidonu do tylnego otworu w ramie, a z tyłu bidonu przymocowałem do ramy paskiem. Działa :-) Pozdrawiam, Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 wrzuć fotkę na jakiś serwer, co nie domaga się rejestracji, kiedy chcę fote powiekszyć ok spróbujmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dio13 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Co to za błotniki? Ja kupiłem do górala i niekoniecznie pasował, więc musiałem go podtuningować nad palnikiem i niespecjalnie wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) Trójmiasto dzisiaj zupełnie nie na rower. Od rana deszczowo....potem małe przejaśnienia... wyszło trochę słońca. Więc i Kands Maestro wyszedł się przewietrzyc... Na pograniczu Sopotu i Gdyni Orłowa mała przerwa....cykam sobie fotkę a tu..... ...użytkownik Lazaro AD 2014 mi mignął. Szybko zagadałem. Biker zawrócił...oto spotkany na ścieżkach rowerowych trójmiejski Lazaro Integral v3 AD 2014: Z bliska pzyjrzałem sie nowej kierownicy, mostkowi, gripom, nóżce. Rower bardzo ładnie się prezentuje. Z pewnościa nóżka masywniejsza może byc stabilniejsza, natomiast mostek zupełnie porównywalny, a gripy ładniejsze względem AD 2013 - ale w dotyku takie same jak AD 2013. Przy okazji pozdrawiam kolegę, jeśli to czyta. Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez PiotrowskiGD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Co to za błotniki? Ja kupiłem do górala i niekoniecznie pasował, więc musiałem go podtuningować nad palnikiem i niespecjalnie wygląda... Jakieś "next" za 19 zł ale nie polecam kupiłem w ciemno ale muszę poszukać czegoś lepszego - mocowanie na skraju wsuwki w błotnik , żeby miało to ręce i nogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dio13 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) Też muszę czegoś poszukać. W tym lazaro co dodał PiotrowskiGD są chyba takie same błotniki jak w jego majstrze, ale inaczej zamontowane. Chociaż wyglądają jakby ocierały. Może ktoś coś poleci, ale nie blaszaki na drutach. Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez dio13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 W tym lazaro co dodał PiotrowskiGD są chyba takie same błotniki jak w jego majstrze, ale inaczej zamontowane. Chociaż wyglądają jakby ocierały. Może ktoś coś poleci, ale nie blaszaki na drutach. To wyłącznie złudzenie optyczne. Nie ociera nawet przez chwilę. Oczywiście można jeszcze je inaczej pozapinać. Mi zależało na maxymalnym wychyleniu do tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dio13 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 A co to za błotniki? Jakaś nazwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) spróbujmy od razu lepiej rogi masz odwrotnie - prawo/lewo te śruby powinny być pod spodem a rogi lekko do góry a nie w dół zagięte (wtedy pozycja dłoni przy trzymaniu za końce jest bardziej naturalna). To wyłącznie złudzenie optyczne. Nie ociera nawet przez chwilę. Oczywiście można jeszcze je inaczej pozapinać. Mi zależało na maxymalnym wychyleniu do tyłu wydaje mi się, ze są to błotniki bardzie pod MTB, gdzie tylne widełki zwykle są krótsze. Tu rura podsiodłowa jest bardziej od koła odsunięta, co powoduje zbliżenie końcówki do opony. Chyba , że niechcący kupiłeś błotnik na 26'', a nie ociera o oponę tylko dlatego, że cienka jest? (bo jakiś taki po małym łuku jest) Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez bartnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
retaliato Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Czy ktoś może z forumowiczów kupował rower u allegrowicza o nicku: tomkari13? Nie miał nikt z nim problemów (z gwarancją, czy rower przyszedł wyregulowany, itp.)? Niestety ale chyba jako jedyny został, który posiada model z 2013 roku w ramie 19 cali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) Czy ktoś może z forumowiczów kupował rower u allegrowicza o nicku: tomkari13? Nie miał nikt z nim problemów (z gwarancją, czy rower przyszedł wyregulowany, itp.)? Niestety ale chyba jako jedyny został, który posiada model z 2013 roku w ramie 19 cali... Ja akurat zakupiłem u innego dystrybutora. Ale z tym tomkari13 też rozmawiałem. Wydawał się w porządku, a jeżeli jest to jedyny który ma jeszcze 19'calowego Maestro 2013 to bierz. I tak każdy jest do samodzielnej lekkiej regulacji... wydaje mi się, ze są to błotniki bardzie pod MTB, gdzie tylne widełki zwykle są krótsze. Tu rura podsiodłowa jest bardziej od koła odsunięta, co powoduje zbliżenie końcówki do opony. Chyba , że niechcący kupiłeś błotnik na 26'', a nie ociera o oponę tylko dlatego, że cienka jest? (bo jakiś taki po małym łuku jest) ... Kurcze.... sam już nie wiem, czy nie są od MTB. Zakupiłem je razem z rowerem u tego samego dystrtybutora.... Muszę to sprawdzić. Wprawdzie nie ocieraja o kolo, ae faktycznie lekko nie grają z linią koła 700x Szczególnie jak patrzę na rowery innych kolegów, choćby z zamieszczonych na tej stronie zdjeć. Ja kupowałem sporo narzędzi Topexa i niestety jest to badziew. Imbusy potrafiły się ukręcić, inne narzędzia też lichej jakości. Choć do roweru powinny wystarczyć. Z doświadczenia polecam troche droższe NEO. Przecież NEO to jest marka TOPEX, nic a nic z nie zrozumiałem z Twojej wypowiedzi... czyli narzędzia TOPEX uznajesz za badziew ale do roweru są OK..?? Chyba późna pora...muszę to przemysleć... Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez PiotrowskiGD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwan89 Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 Nie wiem ile ważą te stockowe opony w Kands Maestro 2013, ale po wymianie opon rower jest odczuwalnie lżejszy. Zastanawiam się który z elementów roweru jest jeszcze stosunkowo ciężki i w dalszej przyszłości wart wymiany, pod kątem odchudzenia roweru. Orientuje się ktoś jak wypada wagowo rama tego roweru oraz amortyzator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dio13 Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 Zastanawiam się który z elementów roweru jest jeszcze stosunkowo ciężki i w dalszej przyszłości wart wymiany, pod kątem odchudzenia roweru. Orientuje się ktoś jak wypada wagowo rama tego roweru oraz amortyzator? Stosunkowo, to każdy element możesz wymienić w celu odchudzenia roweru. Nie lepiej było złożyć sobie rower z lekkich podzespołów? Tak płacisz dwa razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi