qbaepp11 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Sprawdź śruby mocujące korby. U mnie miały zerwane gwinty. Założyłem nowe i wygląda że będzie ok. Dziwne że kontrola jakości tego nie wychwyciła podczas montażu. Okazało sie ,że po dokładnym sprawdzeniu niestety gwint w suporcie też jest walnięty. Przypuszczam że został uszkodzony podczas montażu korby kiedy śruba dociąga ją na kwadracie. Tutaj pochwała dla sprzedawcy za profesjonalne podejście do sprawy i dziś wyślą mi tak jak prosiłem nowy suport ze śrubami, który sobie sam wymienię. Całego roweru nie chciałem wysyłać, a potrzebny klucz i ściągacz mam na stanie. Dlatego podczas skręcania Waszych nowo kupionych maszyn polecam sprawdzić wszystko. Odbyłem też pierwszą krótką przejażdżkę i tu wielki banan na gębie. Rowerek chodzi jak szwajcarski zegarek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas82 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Wczoraj pierwszy raz sie przejechalem. Wszystko chodzi elegancko i cicho. Podokrecalem wszystko bez problemu, nie mialem zadnych zerwanych gwintow. Hamulce wyregulowalem jedynie na kierownicy, przy kole byly dobrze ustawione. Zyleta. Tylna przerzutka chyba do regulacji, kilka razy zadzialala jakby z opóźnieniem i bylo slychac zgrzyt jakby nie chciala wskoczyć ale w koncu wskakiwala. Rama 21 wzrost 197 lezy idealnie. Jedynym mankamentem są lekko zdeformowane opony ale dogadalem to juz ze sprzedawca i bez problemu dostanę nowe. Pozdrawiam Pana Adama Bieszczada. Aha i jak zdejmowalem opone to po wstępnym napompowanie detki jest ona większa od obreczy mimo ze napis na niej mowi 28 made in thailand.chyba tak nie powinno byc? Powiedzcie mi. :-) Mimo takich naprawdę drobnych niedogodności polecam trn rowerek. Aha, gripy po 20 min jeździe daly bol łap na 2 godz wiec do wymiany. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwan89 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Gripy to faktycznie beznadzieja. Ja miałem podobnie i po zakupie rękawiczek nie mam już tego problemu, choć z czasem też je wymienię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Taaa... Ciekawe ile osób wytrzymało z fabrycznymi Dobrze, że je zmienili w tegorocznych modelach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dio13 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 (edytowane) Ja przed kupnem roweru, wpadłem na ten temat i po lekturze poprosiłem sprzedawcę, żeby od razu wymienił gripy. Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez dio13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas82 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Według mnie gripy to trzeba przymierzyć w sklepie, dotknąć i pomacać. To już indywidualna sprawa. Ja bym w ciemno nie zamówił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dio13 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Ja kupiłem takie gripy: i jestem z nich zadowolniony. Tanie i wygodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 dio13,mam podobne i sa ok. natomiast na stockowych jezdzilem prawie 2 lata. da sie, tylko strasznie,,chude'' byly. w rekawiczkach to nie przeszkadzalo ale bez nich moim srednim lapka bylo niekonfortowo. pohwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbaepp11 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Gripy też mi nie podpasowały bo rzeczywiście są dla mnie za cienkie. Będę szukał jakiś grubszych i piankowych może ESI Chunky. Ma być wygodnie i komfortowo bo za plecami będę miał w Hamaxie mały balast Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas82 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Ja wczoraj też przyczepiłem Hamaxa Pasuje elegancko. I też szukam gripów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyZuberek Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Maestro ma oryginalnie łańcuch Shimano HG40? Planuję kupić drugi, zmieniać co 500-600 km, więc chciałbym nabyć identyczny model Wypadałoby wprowadzić rower do garażu, w weekend może cyknę jakąś fotkę, choć na razie to standard, jedynie błotniki mu dołożyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 nie kupuj hg-40, jest miękki jak masło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyZuberek Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 A pięćdziesiątka styknie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 (edytowane) w cenie hg-50 moim zdaniem lepiej kupić connexa 800 Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyZuberek Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Jak tak patrzę, to oba pojawiają się w wersjach 112,114 i 116 ogniw. Jeśli dobrze rozumiem, 112 ogniw da nieco większą prędkość i lepszą zmianę biegów, ale szybciej zużyje napęd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 bierz 116 ogniw, pozostałe dwa mogą być za krótkie. HG-40 montowany fabrycznie w majstrze ma 118 ogniw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Tu zrobię drobna korektę - fabrycznie HG40 dawany w majstrze miał 116 ogniw, co wydaje się optymalną długością. Na 114 też da się jeździć chyba że ktoś wpadnie na "genialny" pomysł i spróbuje kombinacji największa tarcza z przodu i największa z tyłu, wtedy będzie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 mój HG-40 miał 118 i został przez mnie skrócony do 116 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Mój 116 i skrócony do 114 Następnie badziewne KMC 114 a teraz Connex 808 114. Ten ostatni wczoraj założyłem, ależ on wygląda, aż się jeździć nie chce. Cud miód orzeszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dio13 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Ja też przed chwilą też założyłem Connex 808 114. Zobaczymy jak się będzie spisywał. U mnie była taka różnica pomiędzy Connexem a fabrycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Dla mnie ten łańcuch to takie rowerowe porno. Nie zamierzam więcej jeździć na rowerze by się nie pobrudził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 ten łańcuszek to dopiero wygląda jak "niejedźinopacz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 @ Tyz pikny Accent jak mniemam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 ta jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 (edytowane) kilka razy zadzialala jakby z opóźnieniem i bylo slychac zgrzyt jakby nie chciala wskoczyć ale w koncu wskakiwala wystarczy regulacja baryłką przy manetce - jak nie chce wchodzić na duże - zrób zmianę i lekko wykręć(aż będzie przeskakiwać chętnie - trzeba kilka prób, zeby nie wykręcić ani za mało ani za dużo - bo wtedy przedobrzysz ), jak nie chce spadać na mniejsz - wkręć po wstępnym napompowanie detki jest ona większa od obreczy mimo ze napis na niej mowi 28 made in thailand.chyba tak nie powinno byc? Powiedzcie mi. to zależy od tego jak mocno wstępnie pompujesz. - zasadniczo jest to normalne - jak dętka oprze się o oponę to będzie się rozszerzać w kierunku obręczy. @@dio13, jeżeli to są odpowiadające sobie sworznie to masakra Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez bartnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi