Wojtas82 Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 Kands Maestro 2013 zamówiony Zdam relację jak dojdzie. Dzięki wszystkim za mnogość informacji, która pomogła w wyborze tego roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyZuberek Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 Zdjęcia są tu. Maestro 21'' i Hamax Smiley. Przyrzalem sie tej calej konstrukcji, problemem może być nie wysokość (na zdjęciu - 9 cm do blotnika, ale fotelik mozna jeszcze podnieść, jeżeli zamontować mocowanie wyżej), a szerokość bagażnika, jak ona bedzie większa od odleglośći pomiędzy "nogami" fotelika (ok. 15cm). Widzę, że bez problemu puściłeś linkę przerzutki przy mocowaniu fotelika do ramy. Na zdjęciu nie widzę dokładnie - poszła "górę", czy w mocowaniu jest miejsce na przejście linki? Bagażnik to ewentualność, pierwszym zakupem na tył będzie - jeśli będzie - fotelik Dzięki za fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 kiera, ta stalowa , to raczej 580mm... pohwa. ps.ide na siłkę, co by giry wzmocnic. bawie sie gluwnie w trojboj silowy. tak od 23 lat juz jakos tak bedzie. glUwnie, zeby mentalosc-poziom pakera ze mnie wyszedl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 chcecie poprawic szybkosc ? 1. opony 25C, 2. mostek na minus, 3. wysokie cisnienie w oponach, 4. amor sztywny-najtaniej mosso, 4. wiele setek km wykreconych, by sile i wytrzymalosc zbudowac w ciele... . pohwa. pohwa pohwa Zbychu.... Ale z małym sprostowaniem...amor na sztywno....? czy sztywny widelec...chyba miałes na myśli sztywny widelec...o tym wcześniej już wspomniałem I pozycja 5...omyłkowo chyba powtórzona z numeracją 4 - czyli...setki km zrobionych dla wyrobienia siły.... PODSTAWA.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 kiera, ta stalowa , to raczej 580mm... kiera lazura i majstra 2013 ma 600mm, dla pewności przed chwilą zrobiłem pomiar na rowerze mojej Żony bo moja kiera to już zamierzchła przeszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwan89 Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 (edytowane) Po przemyśleniu i stwierdzeniu, że chyba zbyt bardzo bałbym się o opony 1,25 na krawężnikach, zdecydowałem się na droższe i nieco szersze Schwalbe Kojak. Jutro chcę je zamówić, ale pytanie jakie są wymiary opaski ochronnej na te obręcze? Oraz czy stockowe dętki wytrzymają 6,5 bara oraz czy pasują do opony 1,35(chyba powinny?). Coś takiego będzie ok? http://rowertour.com/schwalbe-opaska-ochronna-na-obrecz-28-x-20mm.html EDIT: Odkopałem info, że szerokość wewnętrzna felgi w Maestro to 20 mm, ale ktoś też pisał, że są chyba różne felgi w Maestro. Ja mam rocznik 2013.Pozdrawiam Edytowane 28 Marca 2014 przez Iwan89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
relyt Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 (edytowane) Widzę, że bez problemu puściłeś linkę przerzutki przy mocowaniu fotelika do ramy. Na zdjęciu nie widzę dokładnie - poszła "górę", czy w mocowaniu jest miejsce na przejście linki? Linka idzie nad mocowaniem, a samo mocowanie sklada się z 2 częśći, tak że jest miejsce na "prowadnice" linki, jezeli fotelik ma byc zamontowany akurat na takiej wysokośći. U mnie wlaśnie tak. Edytowane 28 Marca 2014 przez relyt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yurek55 Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 (edytowane) Coś mi trzeszczało przy każdym obrocie korby, ale tylko w czasie jazdy i to dopiero po przejechaniou ok. 20km. Po powrocie dziś wreszcie rozebrałem lewy pedał i znalazłem połówkę kulki od łożyska wprasowaną w plastik. Wydłubałem ją czubkiem noża, następnie dołożyłem towotu do miseczek i poukładałem pozostałe kuleczki pojedynczo obok siebie i ponownie skręciłem wszystko do kupy. Ta praca wymaga sporej uwagi i precyzji, bo kuleczki mają po ok. 1mm średnicy i zajęło mi to sporo czasu. Robiłem to po raz pierwszy, każdą umieszczałem na swoim miejscu przy pomocy zapałki umazanej w towocie i jakoś to się udało. Czy jest inny, prostszy sposób - nie wiem. Na sprawdzenie efektów tej naprawy już mi dziś zabrakło czasu, zobaczymy jutro jak jest. W każdym razie pedał się kręci:). A wy jak myślicie, czy kulka w tak nietypowym miejscu mogła być przyczyną tych dźwięków? A właściwie połówka kulki.? Edytowane 29 Marca 2014 przez yurek55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 @@yurek55 Te pedały to badziew, po paru takich zabiegach nie da się ich skontrować. Generalnie trzeszczeć mogło to zwalone łożysko, ponadto pedały mogły się wykręcić z ramienia korby, inną przyczyną trzasków w tej okolicy jest wykręcająca się korba z suportu... generalnie temat rzeka Pedały warto zmienić żeby oszczędzić sobie dalszych frustracji, Vp 196 są dobre i tanie z ramkowych, miałem używałem i chwaliłem sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rupa Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Rupa, co do bagażnika i sakw zerknij do garażu Piehurssona, tam ma zdjęcia swojego Majastra z interesującym Cię osprzętem. Dio13 tka wiem wiem, galerię Piehurssona ogarnąłem od razu jak tylko zobaczyłem piękne zdjęcie Kands'a Mój bagażnik to cuś takiego http://allegro.pl/bagaznik-rowerowy-26-28-sakwy-czarny-alu-i4091425979.html . Tanio i dobrze, mogę polecić. Co do sakw... hmmm. Raczej szukałbym czegoś innego. Co prawda dużo się w nich mieści i w trakcie codziennych dojazdów do pracy (20km w jedną stronę) dobrze się sprawdzają ale drugi raz bym ich nie kupił. Po pierwsze jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Nie były jakoś specjalnie męczone a szwy zaczęły puszczać w kilku miejscach. Rzepy mocujące do górnej części bagażnika są słabe i puszczają po krótkiej jeździe. Do tego jest raczej niewygodna. Dziś wybrałbym sakwy, które można szybko wyczepiać z bagażnika czyli dwie niezależne boczne np. crosso lub coś w ten deseń ale to już wiadomo znacznie wyższa cena. P.S. siodełko, sztyca i zacisk znalazły już nowego właściciela. Kokpit nadal do wzięcia. Bardzo dziękuję za odpowiedź chyba najbardziej aktywnego użytkownika w tym wątku! Bagażnik już zamówiony, a co do sakw to już sobie coś znajdę, wybór jest duży tak więc na pewno coś fajnego sobie dopasuję, prawdopodbnie będę celował w crosso, troszkę kosztują ale posłużą na pewno na długo: http://allegro.pl/sakwy-rowerowe-crosso-dry-big-2x30l-7-mix-lublin-i4071992721.html Z takich ciekawostek to oddałem swojego maestro do serwisu i ciągle czekam na wymianę suportu, troszke nic nie wyszło zbita bo pogoda ładna, no ale dobrze że to dopiero początek sezonu i będzie jeszcze czas na przetestowanie nowego suportu! Pozdrawiam i do następnego postu! Rupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Coś mi trzeszczało przy każdym obrocie korby, ale tylko w czasie jazdy i to dopiero po przejechaniou ok. 20km. Po powrocie dziś wreszcie rozebrałem lewy pedał i znalazłem połówkę kulki od łożyska wprasowaną w plastik. Wydłubałem ją czubkiem noża, następnie dołożyłem towotu do miseczek i poukładałem pozostałe kuleczki pojedynczo obok siebie i ponownie skręciłem wszystko do kupy. Ta praca wymaga sporej uwagi i precyzji, bo kuleczki mają po ok. 1mm średnicy i zajęło mi to sporo czasu. Robiłem to po raz pierwszy, każdą umieszczałem na swoim miejscu przy pomocy zapałki umazanej w towocie i jakoś to się udało. Czy jest inny, prostszy sposób - nie wiem. Na sprawdzenie efektów tej naprawy już mi dziś zabrakło czasu, zobaczymy jutro jak jest. W każdym razie pedał się kręci:). A wy jak myślicie, czy kulka w tak nietypowym miejscu mogła być przyczyną tych dźwięków? A właściwie połówka kulki.? Żeby wykonać tą operację musiałeś zużyć duużo energii, a to wiąże się z koniecznością uzupełnienie niedoboru, czyli musiałeś zjeść na obiad duuużego kotleta, zużyć prąd lub gaz do jego usmażenia i prąd do oświetlenia kuchni. Koszty te przekroczyły z pewnością koszt zakupu nowych pedałów. Jeśli w środku była rozpołowiona kulka to wg mnie jakość pedałów jest bardzo bardzo niska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldi333 Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Pytanie, czy ten klucz z linku pasuje do misek w naszych strzałach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Będzie pasować ale co on taki drogi jakiś? Za dziesięć zeta kupiłem w rowerowym takowy klucz z tym że "nieutwardzony" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrBubel Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 kurcze ja chyba zamówię lazaro 2014, z tym że w 21'' nie ma białego kolano już prawie doszło do siebie i teraz rowerek idealnie by je dopracował już nie mogę się doczekać kandsa 2014 i chyba wybór trafi na lazaro, co robic? Ja też miałem dość czekania na model Maestro 2014. W połowie tego miesiąca mówili, że będzie na koniec miesiąca, teraz że za dwa tygodnie... Pogoda za oknem całkiem dobra, że stwierdziłem, że szkoda czasu by jeszcze czekać, więc w weekend zamówiłem Lazaro (kojarzy się z Lazarusem z Diablo 1 także będzie budził większy respekt ). Dodatkowo dla mnie plusem było to że Lazaro jest dostępny z ramą 17'', a 19'' Maestro mógł być dla mnie minimalnie za duży. Chyba Maestro jest jednak bardziej sprawdzonym modelem także prawdopodobnie na twoim miejscu bym poczekał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yurek55 Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Żeby wykonać tą operację musiałeś zużyć duużo energii, a to wiąże się z koniecznością uzupełnienie niedoboru, czyli musiałeś zjeść na obiad duuużego kotleta, zużyć prąd lub gaz do jego usmażenia i prąd do oświetlenia kuchni. Koszty te przekroczyły z pewnością koszt zakupu nowych pedałów. Jeśli w środku była rozpołowiona kulka to wg mnie jakość pedałów jest bardzo bardzo niska. Zrobiłem to w ramach zdobywania nowych umiejętności i tzw. samokształcenia, oraz ćwiczeń manualnych A dziś pedał był już cicho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldasnn Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 (edytowane) Ja też miałem dość czekania na model Maestro 2014. W połowie tego miesiąca mówili, że będzie na koniec miesiąca, teraz że za dwa tygodnie... Pogoda za oknem całkiem dobra, że stwierdziłem, że szkoda czasu by jeszcze czekać, więc w weekend zamówiłem Lazaro (kojarzy się z Lazarusem z Diablo 1 także będzie budził większy respekt ). Dodatkowo dla mnie plusem było to że Lazaro jest dostępny z ramą 17'', a 19'' Maestro mógł być dla mnie minimalnie za duży. Chyba Maestro jest jednak bardziej sprawdzonym modelem także prawdopodobnie na twoim miejscu bym poczekał NOWY KANDS --->>> http://allegro.pl/krol-szos-kands-nirvana-28-sh-alivio-model-2014-i4087392078.html chyba się doczekałem Edytowane 30 Marca 2014 przez waldasnn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roxon Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 @waldasnn Już był poruszany temat tej Nirvany. Link umieszczam poniżej: http://www.forumrowerowe.org/topic/156711-rower-wybor-kandsow-ktory-lepszy/ Przed zakupem możesz poczytać małą lekturę Też zastanawiałem się nad tą nirvaną, ale informacja że ten model jest odpadem MTB jakoś mnie zniechęciła do kupna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldasnn Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 czyli sprzedawca wprowadza w błąd chyba zamówię lazaro, ta nirvana szału nie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas82 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Właśnie wjechał do mnie Kands Maestro. Nie mam jak złożyć do w robocie siedzę ale pierwsze spostrzeżenie to chyba źle założona opona bo biały pasek na oponie jest nierównoległy do obręczy. Jest na to jakiś patent? Gdzieś widziałem, żeby napompować do iluś tam i potem spuścić powietrze ale za Chiny nie mogę tego teraz znaleźć. Większą recenzję napiszę po złożeniu. Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 (edytowane) W ramach sprostowania. Nirvana to nie jest to samo, co ten MTB, ale: 1. Najpierw pojawił się dość słaby MTB na tarczach (trza przewinąć na dół): http://www.transrower.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=103&Itemid=95 2. Dwa tygodnie później pojawia się cross o tej samej nazwie (oczywiście bez tarcz), a na ramie nadal napisane jest DISC. Rama musi być jednak przynajmniej po części inna, żeby V-ki pasowały na inną wielkość koła. Edytowane 31 Marca 2014 przez Tadeus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbaepp11 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Właśnie wjechał do mnie Kands Maestro. Nie mam jak złożyć do w robocie siedzę ale pierwsze spostrzeżenie to chyba źle założona opona bo biały pasek na oponie jest nierównoległy do obręczy. Jest na to jakiś patent? Gdzieś widziałem, żeby napompować do iluś tam i potem spuścić powietrze ale za Chiny nie mogę tego teraz znaleźć. Większą recenzję napiszę po złożeniu. Z góry dzięki! Sprawdź śruby mocujące korby. U mnie miały zerwane gwinty. Założyłem nowe i wygląda że będzie ok. Dziwne że kontrola jakości tego nie wychwyciła podczas montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 ladniutka ta grafitowo-czarna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwan89 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Pytanie do osób które zmieniały opony CST 700x40C, pamięta ktoś jaki zakres mają dętki tam użyte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 (edytowane) u mnie siedziały 700x35-42 Edytowane 31 Marca 2014 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 W moim również bedą 700x40c. W którymś momencie producent zmienił z 38c na 40c. ten sam typ opony, ten sam bieżnik, ale rozmiar 40c. A z tego co mi wiadomo to zupełnie na początku wkładano 35c Pośmigam trochę na tych 40c. Jesli zauważę, że lepiej zmienić opony na szybsze - również tak zrobię. Jednak uważam, ze do tych kół najlepsze pod względem uzyskiwanych prędkości będą w rozmiarze 700x30c 28 moga być lekko za luźne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi