Iwan89 Napisano 17 Marca 2014 Napisano 17 Marca 2014 To moje pierwsze twarde siodełko i zastanawiam się czy ono jest ok? Raz po przejechaniu 60 km w terenie miałem nieźle obity tyłek, ale na szczęście to był wyjątek i raczej jeżdżę na szosie. Mimo wszystko czy realne jest 100 km na szosie z tym siodełkiem i brakiem bólu tyłka? Bo coś mi się wydaje, że spodenki z wkładką będą niezbędne, albo zmiana siodełka.
mizuu Napisano 17 Marca 2014 Napisano 17 Marca 2014 @Iwan89 jeżdżę trasy 150km-200km na tym siodełku bez wkładki w spodenkach, i nie odczuwam żadnych bólów. Wydaje mi się że jest to kwestia przyzwyczajenia.
krism4a1 Napisano 17 Marca 2014 Napisano 17 Marca 2014 Raczej zmian siodełka. Siedzenie musi być dobrane do rozmiaru kości, pozostaje dobry sklep rowerowy ze specjalnym "przymiarem".
BikerLight Napisano 17 Marca 2014 Napisano 17 Marca 2014 Taki przymiar czyli żelowy taborecik można od biedy wykonać w domu. Siadamy na kawałku tektury falistej, wiercimy zadkiem, następnie obmierzamy odcisk tyłka i z tabeli producenta wybieramy odpowiedni model
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 18 Marca 2014 Napisano 18 Marca 2014 a propos siodelek. mozna po miescie sie przejechac, odkrecic kilka roznych siodelek z rowerow stojacych tamze i dobrac sobie odpowiednie. pohwa.
ma83 Napisano 18 Marca 2014 Napisano 18 Marca 2014 Jest już ten nowy model 2014? Bo znalazłem na aledrogo http://allegro.pl/kands-maestro-full-alivio-suntour-2014-gratisy-i4057091892.html ale wydaje mi się że to po prostu błąd.
ma83 Napisano 19 Marca 2014 Napisano 19 Marca 2014 Ten sam który był w ubiegłym roku. Tak właśnie myślałem. Orientuje się ktoś czy jakiś sklep stacjonarny w woj, mazowieckim albo warmińsko-mazurskim ma rowery kandsa na stanie? Napisałem do producenta ale mi nie odpisał jeszcze.
yurek55 Napisano 19 Marca 2014 Napisano 19 Marca 2014 Orientuje się ktoś czy jakiś sklep stacjonarny w woj, mazowieckim W mazowieckim nie ma sklepu ani serwisu gwarancyjnego
ma83 Napisano 19 Marca 2014 Napisano 19 Marca 2014 Dostałem informację od producenta, że rowery bywają w Piasecznie w woj. mazowieckim.
misieksdz Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Na dworze nieźle wieje więc postanowiłem nabrać bardziej aerodynamicznej postawy i obróciłem mostek na minus, do tego zablokowałem amortyzator żeby nie marnować energii. Wyniki mówią same za siebie... 3km/h wolniej niż ostatnio Zaczynam się zastanawiać czy faktycznie inwestować w slicki i mostek z mniejszym wzniosem. Poza agresywniejszym wyglądem pewnie nic to nie da.
Tadeus Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Ale jak rasowo wygląda Poza tym, jak sam zauważyłeś, wiało, więc wyniki mogą nie być miarodajne
kaeres Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Jest już ten nowy model 2014? Bo znalazłem na aledrogo http://allegro.pl/kands-maestro-full-alivio-suntour-2014-gratisy-i4057091892.html ale wydaje mi się że to po prostu błąd. Byłby wówczas gorszy i droższy od Lazaro Integral V3 2014
K4JT3K Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Była już o tym mowa - to jest model 2013. Nowe będą miały (jak co roku zresztą) inną kolorystykę.
BikerLight Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 @@misieksdz Zamontowałeś siodło tak bardzo do tyłu celowo czy przesunęło się podczas jazdy?
misieksdz Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 @BikerLight Powiem Ci że nie zwróciłem na to uwagi wcale, nie wiem czy tak mi jakoś pasowało przy montażu czy faktycznie się poprzestawiało.
BikerLight Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 @@misieksdz Też tak raz ustawiłem, zaoszczędzę Tobie trochę czasu i nerwów i ewentualnie kasy, chyba że ważysz mniej niż 60kg. Z moim stało się tak: Warto je przesunąć do przodu.
misieksdz Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Ważę nieco poniżej 70kg, nie ruszałem siodła od 2600km i na razie nic się jeszcze nie stało ale dzięki za radę, przed następną jazdą dam je do przodu. Swoją drogą to te pręty nie są raczej za dobre skoro wyginają się jak plastelina
BikerLight Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Pręty jako takie są oki, użytkuję drugie takie siodło bez problemów Po prostu w tym położeniu jest już całkiem spora dźwignia i klapnięcie dupskiem sprawia że działają duże siły. Inne siodła mają podziałkę regulacyjną i zakres regulacji jest bardzo niewielki. Ale kurcze pamiętam że dobrze mi się jeździło w tym położeniu - do czasu awarii oczywiście
JohnnyZuberek Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 (edytowane) I ja dołączyłem wczoraj do grona dumnych posiadaczy Kandsa Maestro. Na razie tylko podróże do/z pracy, ale po drodze udało się zaliczyć Kopiec Kościuszki. Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Przerzutka przednia trochę ciężko wchodzi na wyższy blat, ale to kwestia podregulowania (i poczytania o tym, bo po latach zajeżdżania starego Gianta o którego za bardzo się nie troszczyłem, zapomniało się wielu podstawowych rzeczy) ;-) Edytowane 20 Marca 2014 przez JohnnyZuberek
PeGie Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 panom którzy przesuwają siodełko mogę tylko polecić sztycę z offsetem samo przesuwanie poza zakres nigdy nie kończy się dobrze Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
bartnik Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 (edytowane) tylko że ta już jest z offsetem chuba, że masz na myśli Thomson Setback , tylko w nim jarzmo jest proste a rura wygła, więc suma summarum wychodzi na to samo Edytowane 21 Marca 2014 przez bartnik
retaliato Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 Porównałem model Lazaro Integral 2014 http://allegro.pl/2014-king-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4073057841.html z Maestro z 2013 i wychodzi na to, że użyte komponenty są praktycznie identyczne. Dlatego nie wiem teraz czy przy zakupie warto również brać ten model pod uwagę? Moglibyście powiedzieć, który model jest lepszy i pod jakim względem?
Center21 Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 Witajcie Dzisiaj zrobione na kandsiku 25 km. (blokada amorka włączona, gdyż podróżowałem tylko asfaltem i muszę przyznać, że dobrze się spisuje).
chsklika Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 Witam szanowne grono! To mój pierwszy post, od kilku dni czytam forum i jestem na etapie poszukiwania roweru. Obecny makrokeszowy RockRider 5.1 z Decathlon dostanie moja żona :-). Ja po przeczytaniu kilku tematów na temat KANDS Maestro od razu zdecydowałem się na ten rower! Napisałem ostatnio maila do producenta bo w Krakowie ciężko znaleźć sklep a AlleZłodziejstwo ostatnio mnie oszukało i trochę się boję... i w odpowiedzi na maila producenta dostałem info że na początku kwietnia wchodzi Kands Maestro 2014 i pewne zmiany: Nowy model będzie miał kilka zmian m.in : -nieznacznie zmienione będzie malowanie (m.in będą czarne szprychy) -zmienione będą chwyty kierownicy na bardziej wygodne -lepsza podpórka -klamkomanetki będą acera (alivio już nie są produkowane na 8-rzędowe kasety) -zmienione zostaną hamulce Oczywiście malowanie nie ma znaczenia większego ale co powiecie koledzy na pozostałe zmiany? Warto czekać? Przyznam że w kwestii rowerów jestem "Ciemny" dlatego prośba do Was o opinie. Serdecznie pozdrawiam! Tomek
Rekomendowane odpowiedzi