Paradox92 Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 Witam Zostałem dzisiaj szczęśliwym posiadaczem Kands Maestro. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Testowo przejechałem 10 km, siedzenie wygodne, ale to też mały dystans więc to jeszcze do sprawdzenia. "Gofry" do wymiany, strasznie nieprzyjemne w dotyku, mógł by mi ktoś jakieś polecić? Dodatkowo prosił bym o podanie jakiegoś linku z błotnikami które będą pasować do tego roweru. Dostrzegłem jeszcze pewny minus, obawiam się że koło ma centre, jak puszczę kierownicę to tak dziwnie telepie przodem. Prosił bym też o jakiś poradnik jak wyregulować przerzutki w tym modelu. Znalazłem poradniki w internecie ale może ktoś ma akurat poradnik do tego rowerku. Reszta jak najbardziej na plus, rowerem bardzo szybko można jechać a w lekkim terenie też pewnie się sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 (edytowane) @@krism4a1 No będzie raczej mieć, zrobią się wżery i pogorszy praca na styku tulei ślizgowych i lag. Będzie się gorzej uginać ten nasz uginacz Fotka za: http://valecycleservicing.blogspot.com/2013/07/why-bike-needs-regular-servicing-part-3.html Edytowane 13 Marca 2014 przez BikerLight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaDe Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 Po jakim czasie te wżery ? Co do Maestro to pewnie masz Shimano Alivio ? Czyż tak ? Popularne stery to znajdzisz co nieco.... Co do "gofrów" musze się zgodzić...fakt ale co kto lubi a jak śmigasz w rękawiczkach nie czujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Center21 Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 Nawet jeśli to rdza na nurnikach nie ma zadnego wpływu na jego pracę, wygląda tylko nie estetycznie. Aha dzięki Ale to jak ustrzec się przed tym "nawet"? jakiś smar albo cuś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 @@Center21 Spryskujesz lagi Brunoxem Deo albo najtańszym smarem silikonowym w spreju, uginasz parę razy i ścierasz nadmiar oraz ewentualny syfek. Po jakimś czasie (przejechaniu x km) nie będzie się można pozbyć syfku, wtedy bez zbędnej zwłoki robisz tak: Roboty na parę minut a przedłuża znacznie żywot amora. Dostrzegłem jeszcze pewny minus, obawiam się że koło ma centre, jak puszczę kierownicę to tak dziwnie telepie przodem. Prosił bym też o jakiś poradnik jak wyregulować przerzutki w tym modelu. Znalazłem poradniki w internecie ale może ktoś ma akurat poradnik do tego rowerku Może zcentrowane a może opona źle ułożona na obręczy. Podstawowe regulacje przerzutek znajdziesz na tym kanale: http://www.youtube.com/playlist?list=PLvoI3enE0zP68nvrT64N6BmqUmjhDB5JZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yurek55 Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 Mój Kandsik zyskał wątpliwą ozdobę, niestety nie mieli naklejki w stosownej kolorystyce:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 No będzie raczej mieć, zrobią się wżery i pogorszy praca na styku tulei ślizgowych i lag. Będzie się gorzej uginać ten nasz uginacz No cóż, mając taki syf w środku to nic dziwnego, że może się zablokować, pisałem o korozji na zewnątrz nurników, takie tanie amortyzatory i tak nie zawiele mają wspólnego z amortyzacją, więc trochę rudego nie wiele zmienia. Oczywiście, że widziałemjak rdza zespawuje ze sobą elementy maszyn, ale bez przesady. Mój Kandsik zyskał wątpliwą ozdobę Żeby choć trochę spełniało swoją rolę musi się znacznie odróżniać od "tła" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KroQ Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 Aby lepiej spełniało swą rolę - to powinien być jeden system w całym kraju - a jest niestety tak, że "każdy sobie...." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Center21 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Dzięki za pomoc A mam jeszcze pytanko, czy jeśli będę dbał o ten amorek tak jak piszecie, po jakims czasie będzie konieczna wymiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Za to jak dumnie brzmi słowo: "...POJAZD...". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 po jakims czasie będzie konieczna wymiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Nie ma się co śmiać @@Center21 Wymiana nie będzie konieczna, chyba ze masz taką fantazję i po prostu wymienisz na bardziej zaawansowany technologicznie model. W podstawowym amorze jak u nas wystarczy zachować absolutne minimum zdrowego rozsądku i poświęcić te parę sekund po jeździe na przetarcie lag, ewentualne spryskanie smarkiem i wio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Center21 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 A dziękuję bardzo i sorka za głupie pytania, ale jestem laikiem tak troszke w tych sprawach. Dzisiaj u mnie brzydka pogoda, więc nie mogłem zbytnio jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dio13 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 A czy w naszych amorkach da się zmienić mechaniczną blokadę na hydrauliczną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
retaliato Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Zastanawiam się czy również nie dołączyć do grona szczęśliwych posiadaczy Maestro Kands, jednak chcę, aby rower służył mi między innymi jako środek komunikacji w dojazdach do pracy i dlatego konieczne będzie dla mnie zamontowanie błotników oraz bagażnika (tak, żebym mógł podczepiać sobie boczną torbę). Zastanawiam się tylko jak będzie wyglądał ten rower z zamontowanym bagażnikiem. Czy ktoś może z użytkowników podjął się takiej próby? Jeśli tak to czy moglibyście zamieścić zdjęcie jak on wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 W moim garażu jest Lazaro Integral - brat Maestro z tej samej stajni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrBubel Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Cześć Wreszcie zdecydowałem się na Kands'a Maestro, chciałem w weekend zamówić w kolorze grafitowo czerwonym, ale nie mogę nigdzie znaleźć w ramie 19''. Pytanko do was może ktoś widział w internetach dostępnego Kandsa Maestro w grafitowo czerwonym kolorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yurek55 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Pytanko do was może ktoś widział w internetach dostępnego Kandsa napisz maila do P. Adama Bieszczada <rowerynajtaniej@wp.pl> powinien mieć, ale nie wszystko wystawia na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Pytanko do was może ktoś widział w internetach dostępnego Kandsa napisz maila do P. Adama Bieszczada <rowerynajtaniej@wp.pl> powinien mieć, ale nie wszystko wystawia na allegro Osobą decyzyjną jest Pan Grzegorz Kozek Oto bezpośredni numer do niego - podany zresztą w aukcji. Tel 784609150 Polecam kontakt z tym Panem, rozmowa tel zapewne poprawi i humor i przyspieszy decyzję o zakupie. http://allegro.pl/show_item.php?item=4030904241 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RapidRacing Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Czas na mini tuning "Majstra" a dokładnie na zmianę chwytów (gofrownicy) na coś wygodnego. Nie lubię jeździć w rękawicach, dlatego szukam jakiś porządnych miękkich gripów do jazdy BEZ RĘKAWIC! Zastanawiam się nad Dartmoor Race Nie wiem czy nie będą za długie (145mm) chociaż zauważyłem, że jeśli nie mam paluchów na klamkach, to dźwignia zmiany przerzutek nieco ociera o place wskazujące. lub SRAM Locking Grips (140mm) W tym przypadku nie wiem czy nie jest to trochę burżuazja płacić prawie 8 duszek za gripy Może ktoś z Was może coś dobrego polecić? PS. Do piankowych nie mam przekonania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizuu Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Jeżdżę na piankowych: ritchey wcs true grip, i nie zamienił bym ich na żadne inne(nawet z dopłatą). Lekkie, świetnie "amortyzują" drgania, nie ślizgają się, nie obracają się, są bardzo wytrzymałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paradox92 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 (edytowane) Witam Dzisiaj zająłem się ustawianiem przerzutek w moim maestro, niby poszło wszystko dość sprawnie ale i tak łańcuch nie pracuje całkowicie bez szumu. Jeszcze na tym nie jeździłem bo padał deszcz ale na sucho jakiś tam dźwięk się wydostaje, nie jest to jakieś pykanie, czy tarcie metalu o metal a po prostu słychać łańcuch. Czy to normalne? Może jakieś smarowanie by pomogło(jest oryginalne) a może po kilku kilometrach to się dotrze? Bo na razie zrobiony nie cały kilometr. Druga sprawa to taka że podczas ustawiania przerzutek wyłapałem chyba minimalne scentrowanie koła, nie jest to widoczne gołym okiem. Hamulce są ustawione prawie na styk z obręczą i wydaje mi się że co obrót koła jest takie minimalne obtarcie. Czy to podlega gwarancji czy może oddać po prostu do jakiegoś serwisu rower i ogarną mi to koło. Bo sam nie wycentruje. A tak naprawdę to czy taka minimalna centra może przeszkadzać w jeździe ? Edytowane 16 Marca 2014 przez Paradox92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
retaliato Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 W moim garażu jest Lazaro Integral - brat Maestro z tej samej stajni Ok dzięki, myślałem, że gorzej będzie wyglądał rower tego typu z bagażnikiem i błotnikami, ale ostatecznie nie jest źle, więc raczej zdecyduje się na Maestro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 a po prostu słychać łańcuch. Czy to normalne? Lancuch jest metalowy, kaseta i mechanizm korbowy tez, wiec czego się spodziewasz? Zawsze mozna przejsc na pasek gumowy Ok dzięki, myślałem, że gorzej będzie wyglądał rower tego typu z bagażnikiem i błotnikam Kurcze, "...myslalem, zę gorzej..." ale mi podniosl cisnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
retaliato Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 retaliato, dnia 16 Marz 2014 - 6:46 PM, napisał: Ok dzięki, myślałem, że gorzej będzie wyglądał rower tego typu z bagażnikiem i błotnikam Kurcze, "...myslalem, zę gorzej..." ale mi podniosl cisnienie. Faktycznie źle to napisałem. Rower wygląda bardzo fajnie i cieszę się, że się myliłem myśląc, że błotniki i bagażnik mogą całkowicie zepsuć jego wygląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi