Skocz do zawartości

[Rower] Kands Maestro 2013 - test etapowany


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zostałem dzisiaj szczęśliwym posiadaczem Kands Maestro. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Testowo przejechałem 10 km, siedzenie wygodne, ale to też mały dystans więc to jeszcze do sprawdzenia. "Gofry" do wymiany, strasznie nieprzyjemne w dotyku, mógł by mi ktoś jakieś polecić? Dodatkowo prosił bym o podanie jakiegoś linku z błotnikami które będą pasować do tego roweru. 

Dostrzegłem jeszcze pewny minus, obawiam się że koło ma centre, jak puszczę kierownicę to tak dziwnie telepie przodem. Prosił bym też o jakiś poradnik jak wyregulować przerzutki w tym modelu. Znalazłem poradniki w internecie ale może ktoś ma akurat poradnik do tego rowerku. 

Reszta jak najbardziej na plus, rowerem bardzo szybko można jechać a w lekkim terenie też pewnie się sprawdzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@krism4a1

No będzie raczej mieć, zrobią się wżery i pogorszy praca na styku tulei ślizgowych i lag. Będzie się gorzej uginać ten nasz uginacz :geek:

 

DSCF2912.JPG

 

 

Fotka za:

http://valecycleservicing.blogspot.com/2013/07/why-bike-needs-regular-servicing-part-3.html

Edytowane przez BikerLight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim czasie te wżery ?

Co do Maestro to pewnie masz Shimano Alivio ? Czyż tak ?

Popularne stery to znajdzisz co nieco....

Co do "gofrów" musze się zgodzić...fakt ale co kto lubi a jak śmigasz w rękawiczkach nie czujesz :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Center21

Spryskujesz lagi Brunoxem Deo albo najtańszym smarem silikonowym w spreju, uginasz parę razy i ścierasz nadmiar oraz ewentualny syfek. Po jakimś czasie (przejechaniu x km) nie będzie się można pozbyć syfku, wtedy bez zbędnej zwłoki robisz tak:

 

Roboty na parę minut a przedłuża znacznie żywot amora.

 

 

Dostrzegłem jeszcze pewny minus, obawiam się że koło ma centre, jak puszczę kierownicę to tak dziwnie telepie przodem. Prosił bym też o jakiś poradnik jak wyregulować przerzutki w tym modelu. Znalazłem poradniki w internecie ale może ktoś ma akurat poradnik do tego rowerku

 

Może zcentrowane a może opona źle ułożona na obręczy. Podstawowe regulacje przerzutek znajdziesz na tym kanale:

http://www.youtube.com/playlist?list=PLvoI3enE0zP68nvrT64N6BmqUmjhDB5JZ

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No będzie raczej mieć, zrobią się wżery i pogorszy praca na styku tulei ślizgowych i lag. Będzie się gorzej uginać ten nasz uginacz

No cóż, mając taki syf w środku to nic dziwnego, że może się zablokować, pisałem o korozji na zewnątrz nurników, takie tanie amortyzatory i tak nie zawiele mają wspólnego z amortyzacją, więc trochę rudego nie wiele zmienia. Oczywiście, że widziałemjak rdza zespawuje ze sobą elementy maszyn, ale bez przesady.


 

 

Mój Kandsik zyskał wątpliwą ozdobę

Żeby choć trochę spełniało swoją rolę musi się znacznie odróżniać od "tła" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co śmiać :D

@@Center21 Wymiana nie będzie konieczna, chyba ze masz taką fantazję i po prostu wymienisz na bardziej zaawansowany technologicznie model. W podstawowym amorze jak u nas wystarczy zachować absolutne minimum zdrowego rozsądku i poświęcić te parę sekund po jeździe na przetarcie lag, ewentualne spryskanie smarkiem i wio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy również nie dołączyć do grona szczęśliwych posiadaczy Maestro Kands, jednak chcę, aby rower służył mi między innymi jako środek komunikacji w dojazdach do pracy i dlatego konieczne będzie dla mnie zamontowanie błotników oraz bagażnika (tak, żebym mógł podczepiać sobie boczną torbę). Zastanawiam się tylko jak będzie wyglądał ten rower z zamontowanym bagażnikiem. Czy ktoś może z użytkowników podjął się takiej próby? Jeśli tak to czy moglibyście zamieścić zdjęcie jak on wygląda? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Wreszcie zdecydowałem się na Kands'a Maestro, chciałem w weekend zamówić w kolorze grafitowo czerwonym, ale nie mogę nigdzie znaleźć w ramie 19''.

 

Pytanko do was może ktoś widział w internetach dostępnego Kandsa Maestro w grafitowo czerwonym kolorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

 

 

 

Pytanko do was może ktoś widział w internetach dostępnego Kandsa

 

napisz maila do P. Adama Bieszczada <rowerynajtaniej@wp.pl> powinien mieć, ale nie wszystko wystawia na allegro

 

 

Osobą decyzyjną jest Pan Grzegorz Kozek

Oto bezpośredni numer do niego - podany zresztą w aukcji. Tel 784609150

 

Polecam kontakt z tym Panem, rozmowa tel zapewne poprawi i humor i przyspieszy decyzję o zakupie.

http://allegro.pl/show_item.php?item=4030904241

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas na mini tuning "Majstra" a dokładnie na zmianę chwytów (gofrownicy) na coś wygodnego.

Nie lubię jeździć w rękawicach, dlatego szukam jakiś porządnych miękkich gripów do jazdy BEZ RĘKAWIC!

 

Zastanawiam się nad Dartmoor Race

Nie wiem czy nie będą za długie (145mm) chociaż zauważyłem, że jeśli nie mam paluchów na klamkach, to dźwignia zmiany przerzutek nieco ociera o place wskazujące.

 

 

dartmoor-gripy-race.jpg

 

 

 

 

 

lub SRAM Locking Grips (140mm)

W tym przypadku nie wiem czy nie jest to trochę burżuazja płacić prawie 8 duszek za gripy :confused:

bez-kolnierza-chwyty-locking-grips-2.jpg

Może ktoś z Was może coś dobrego polecić?

 

 

PS. Do piankowych nie mam przekonania :icon_wink:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na piankowych: ritchey wcs true grip, i nie zamienił bym ich na żadne inne(nawet z dopłatą). Lekkie, świetnie "amortyzują" drgania, nie ślizgają się, nie obracają się, są bardzo wytrzymałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj zająłem się ustawianiem przerzutek w moim maestro, niby poszło wszystko dość sprawnie ale i tak łańcuch nie pracuje całkowicie bez szumu. Jeszcze na tym nie jeździłem bo padał deszcz ale na sucho jakiś tam dźwięk się wydostaje, nie jest to jakieś pykanie, czy tarcie metalu o metal a po prostu słychać łańcuch. Czy to normalne? Może jakieś smarowanie by pomogło(jest oryginalne) a może po kilku kilometrach to się dotrze? Bo na razie zrobiony nie cały kilometr. Druga sprawa to taka że podczas ustawiania przerzutek wyłapałem chyba minimalne scentrowanie koła, nie jest to widoczne gołym okiem. Hamulce są ustawione prawie na styk z obręczą i wydaje mi się że co obrót koła jest takie minimalne obtarcie. Czy to podlega gwarancji czy może oddać po prostu do jakiegoś serwisu rower i ogarną mi to koło. Bo sam nie wycentruje. A tak naprawdę to czy taka minimalna centra może przeszkadzać w jeździe ? 

Edytowane przez Paradox92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W moim garażu jest Lazaro Integral - brat Maestro z tej samej stajni
 

 

Ok dzięki, myślałem, że gorzej będzie wyglądał rower tego typu z bagażnikiem i błotnikami, ale ostatecznie nie jest źle, więc raczej zdecyduje się na Maestro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

a po prostu słychać łańcuch. Czy to normalne?

Lancuch jest metalowy, kaseta i mechanizm korbowy tez, wiec czego się spodziewasz? Zawsze mozna przejsc na pasek gumowy :)

 

 

 

Ok dzięki, myślałem, że gorzej będzie wyglądał rower tego typu z bagażnikiem i błotnikam

Kurcze, "...myslalem, zę gorzej..." ale mi podniosl cisnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

retaliato, dnia 16 Marz 2014 - 6:46 PM, napisał: Ok dzięki, myślałem, że gorzej będzie wyglądał rower tego typu z bagażnikiem i błotnikam Kurcze, "...myslalem, zę gorzej..." ale mi podniosl cisnienie.
 

Faktycznie źle to napisałem. Rower wygląda bardzo fajnie i cieszę się, że się myliłem myśląc, że błotniki i bagażnik mogą całkowicie zepsuć jego wygląd :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...