bartnik Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 a "gofry" widzę nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barteq88 Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Przecież ewidentnie widać, że jest to model 2013 wystarczy przeczytać specyfikacje, uważam, że jest to nieuczciwe ze strony sprzedawcy, że naciąga ludzi podając stary model za nowy. Ciekawe co będzie jak za jakiś czas pojawi się rzeczywiście nowy model 2014, i ktoś będzie chciał wymienić rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Specyfikacja tego roweru świadczy w sumie o downgradzie - amor to NEX. Chodź na zdjęciach już NVX. Wygląda to po prostu jakby sprzedawca pisał co chciał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pedalarz Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Witamy na Allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldi333 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 (edytowane) Witam Przymierzam się do wymiany przed sezonem kasety i łańcucha, na allegro są kasety HG-41 11-32 11-34 jaka jest w naszym sprzęcie? Jeszcze jedno łańcuch Connex 800/804/808 do tej kasety będzie pasował? pozdrawiam Edytowane 16 Lutego 2014 przez waldi333 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 @@waldi333 Fabryczna kaseta to HG41 11-32. Connexy 8 będą działać bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
judge84 Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 Panowie, dowiedziałem się dziś, że około 10 marca 2014 można pukać do drzwi bf-bike o Maestro 2014 Sam po rozmowie z Panem Damianem (sądząc po nr. tel.) jestem na 100% przekonany i tylko czekam na stosowną datę. Podobno zmiany są na lepsze z uwzględnieniem kilku sugestii forumowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 bedzie zloty lancuch i takiez same obrecze kol ? N A R E S Z C I E . pohwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mistic92 Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 Ciekawe jak z ceną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
judge84 Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 (edytowane) Ciekawe jak z ceną A na to pytanie odpowiedzi nie dostałem. Z tego co pamiętam: 1) lepsze siodełko 2) lepsza kierownica (amelinium) + 660 a nie 620 mm, "bardziej agresywna" co by to nie miało znaczyć 3) lepsze "mocowanie kierownicy" 4) wymiana osprzętu Alivio na Acera (nie pamiętam dokładnie które elementy ) 5) Lepsze gripy. Z góry przepraszam Was za brak słownictwa technicznego. Kompletnie się na tym nie znam. Rower dla mnie ma jeździć i być w miarę niezawodny Edytowane 17 Lutego 2014 przez judge84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 @@judge84 Jeśli nic nie pomieszałeś to punkt 4. to takie małe samobójstwo. Moim zdaniem powinni wymienić sztycę na taką z solidniejszym mocowaniem jarzma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 mi jarzmo wytrzymalo ponad 2 lata. zreszta siodelko padlo, pekl szkielet plastikowy, tez po 2 latach. natomiast sztyca wciaz ta sama w ramie siedzi. pohwa. z 2 strony zejscie z alivio na acere, przy zapewne wiekszej cenie finalnej rower, spowoduje spadek jego sprzedawalnosci. a ze rower drozeje srednio 100 pln rocznie to cena bedzie oscylowala w granicach 1350 pln... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 @@ZbyszekZmysichKiszek Może miałeś inny model? Albo jakiś dobry egzemplarz się trafił. U mnie jarzmo nie potrafiło utrzymać siodła na miejscu, co ja z nim nie wyczyniałem to głowa mała; cuda wianki. Ostatecznie uwaliłem śrubę kilka dni temu co dało mi bodziec do zakupu nowej sztycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
judge84 Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 @BikerLight bf-bike mówił coś o mocowaniu 4 śrubami w kontekście kierownicy - czy to może być to o czym piszesz? Ponownie kłania się mój kompletny brak rowerowej wiedzy technicznej. Goddamit. Cały czas zastanawiam się... 2013 czy czekać na tą edycję 2014. Siodełko i tak przekręcę sobie swoje (selle). Bagażnik również Muszę móc w miarę szybko i wygodnie przemieszczać się do pracy (2x 15 km / dziennie) z błotnikami i sakwą. Czy w ogóle upgrade kierownicy stalowej do aluminiowej zawsze musi być na plus? Wiem, że dobra stal > aluminium. Sam w swoim rowerze mam kierownicę jedną i tą samą - od 14 lat. Stary dobry "bierzmowany" Schwinn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 stal jest lepsza choc ciezsza i moze korozja podejsc. ale za to wibracje lepiej tlumi. pohwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 @@judge84 Te 4 śruby to zapewne sposób mocowania kierownicy do mostka, generalnie krok w dobrym kierunku O wyższości stali nad aluminium toczy się na forum długa dyskusja, ale mowa tam o dobrej (kosztownej) stali Kwestią kierownicy bym się nie przejmował. A czy brać 2013 czy 2014 to się okaże gdy najnowszy model ujrzy światło dzienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 mysle, ze przy budzetowej kierownicy stalowa bedzie lepsza od aluminiowej. choc stalowa 31,8mm czy istnieje ? nie wiem... pohwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 Będzie też cięższa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 bedzie. czy cieniuje sie kierownice stalowe ? tak jak to robia z alu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 Cieniuje, ale to co znalazłem na szybko w necie za lekkie nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 ponad 300 gramow ? w maestro mam amoebe borla 700 mm i wazy lekkie 445g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 Co tam 445gr., pół kilosa to jest to http://www.dobrerowery.com/northshoredistricthigh-p-7642.html Na serio zaczynam myśleć o kokpicie z chińskiego karbonu i zbieraniu kasy na ewentualne implanty i chirurga szczękowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 z karbonem jest problem ceny. u nas drogo. mozna kupic z chin ale jakosc nieznana i clo mozna dostac do zaplacena. mysle, ze najlepszym sposobem odchudzenia roweru jest odchudzenie samego jezdzca. i zdrowe to i tansze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
judge84 Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 Eh, to chyba poczekam na tą edycję 2014. Z resztą teraz nawet te edycje 2013 to jakieś dziwne, bo opis jedno a specyfikacja drugie. Jak cena będzie do przełknięcia (zakładam jakieś 100 zł drożej) to nie powinno być tragedii. Trzymając się tematu Kandsa Maestro Macie jakieś sprawdzone dobre błotniki do Maestro? Założenie jest proste - ma nie chlapać przy jeździe po mieście (trochę jak w "holendrach"). Czy mocował ktoś z Was fotelik do tego roweru? Jeżeli tak, to jaki polecacie? Julka na wiosnę będzie miała roczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 z karbonem jest problem ceny. u nas drogo. mozna kupic z chin ale jakosc nieznana i clo mozna dostac do zaplacena. mysle, ze najlepszym sposobem odchudzenia roweru jest odchudzenie samego jezdzca. i zdrowe to i tansze. Pełna zgoda, karbon chiński tani ale niebezpieczny, stąd też pisałem o implantach na serio tej opcji nie rozważam. Co do odchudzania jeźdźca to koncepcja słuszna - jak się ma co zrzucać. Ja bym już musiał spalać mięśnie, ale to nie budzi mojego wielkiego entuzjazmu. @@judge84 Oriony są dobre i tanie, z tyłu zamontujesz bez problemu, do amora za pomocą opasek zaciskowych lub kątowników. Pewnie są jeszcze jakieś inne patenty dla bardziej kreatywnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi