Skocz do zawartości

[Rower] Kands Maestro 2013 - test etapowany


Rekomendowane odpowiedzi

ja tam wlasnie takie ergonomiczne, dobrze mi sluza. lepiej leza, w mojej, rece niz gripy o okraglym przekroju. u mnie sie nie przesuwają, raz ze przed montazem , od srodka gripow, plynem do naczyn je zwilzylem a po 2 z jednej strony sa blokowane przez klamkomanetke a z 2 przez rogi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

na dłuższe trasy alternatywa dla Ergona

choć poza budżetem 25pln SKLEP

Identyczne chwyty kupiłem w stacjonarnym sklepie za 45zł - są wygodne, ale na moje łapska trochę za cienkie (chodzi mi o obwód).

Zostawiłem rogi z tego zestawu, a chwyty zamieniłem na Kellys - idealna grubość jak dla mnie, bardzo wygodne, bo oprócz odpowiedniej średnicy dla moich dłoni, mają dodatkową powierzchnię podparcia - bardzo dobrze sprawdza się to w dłuższych wycieczkach. Do tego rogi i jak dla mnie, to jest to!

vdtv.jpg

 

No ale, tak jak ktoś wyżej napisał - musisz to dopasować do własnych upodobań.

Ja np. walczyłem z ustawieniem siodełka przez ok. 500 km  :starwars:  Niby już jest dobrze, ale w przyszłości pójdzie do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o widzisz! twoje mają wyraźny wypłaszczony parapet

a te velo tylko okrągłe buły - to zupełnie inna bajka.

Wg mojego doświadczenia gripy parapetem dobre są właśnie na długich trasach po w miarę równych drogach.

Na cięższych wertepach MTB osłabiają chwyt kierownicy,

bo dłon jest bardziej otwarta na nich.

te z rogami co podałem też są barziej wypłaszczone od velo/accent/author

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Identyczne chwyty kupiłem w stacjonarnym sklepie za 45zł - są wygodne, ale na moje łapska trochę za cienkie (chodzi mi o obwód).

Zostawiłem rogi z tego zestawu, a chwyty zamieniłem na Kellys - idealna grubość jak dla mnie, bardzo wygodne, bo oprócz odpowiedniej średnicy dla moich dłoni, mają dodatkową powierzchnię podparcia - bardzo dobrze sprawdza się to w dłuższych wycieczkach. Do tego rogi i jak dla mnie, to jest to!

vdtv.jpg

 

No ale, tak jak ktoś wyżej napisał - musisz to dopasować do własnych upodobań.

Ja np. walczyłem z ustawieniem siodełka przez ok. 500 km  :starwars:  Niby już jest dobrze, ale w przyszłości pójdzie do wymiany.

 

a te twoje kellys w jakiej cenie kupiłes i jaka doładna ich nazwa?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamowilem 2 komplety http://allegro.pl/blotniki-simpla-hammer-sde-24-26-28-29-najtaniej-i3541383825.html.

 

swoja droga to ludzie potrafia mnie jeszcze rozbawic. chodzi mi o ich ,,problemy'': ,, Powiedzcie mi jeszcze dlaczego na róznych aukcjach rowery Kands 1300 2013r różnią się szczegółami.

Np niektóre mają wypisaną stronę internetową na tylnym widelcu, większymi literami, a niektóre na górnej części.

Niektóre mają to mocowanie kieronicy na 4 śrubki w kolorze białym a niektóre czarnym.

Hamulce Alhonga lub Soccot

Kolorem zębatki tylnej, jeden ma srebrną drugi grafitowy...

 

Który z tych modeli jest najnowszy, najlepszy''. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja im się w sumie nie dziwię :) Dla niektórych wydatek tych ~1000 peelennów jest bardzo dużym obciążeniem finansowym i chcą być pewni, że za te pieniądze dostaną najlepszy rower jakiego można w tej kwocie oczekiwać. Stąd tysiące pytań czasami, śmiesznych a czasami, głupich. Z drugiej strony widać też, że nie czytają forum, nie korzystają z szukajki etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozer mi ktoś doradzić jak ściągnąć oponę .po przejechaniu ponad 2,5 tys zlapalem gumę i dętka do wymiany .Strasznie mocno siedzi ta opona w feldze . W normalnym rowerze lekko podważałem śrubokrętami tępymi i gładko szło a tutaj się mocuję juz nawetr lekko porysowałem felgę wolę zapytać niż coś uszkodzić .

Nie mam łyżek do ściagania opony specjalnych ale jakiś pomysł domowy sposob ja\kby ktos doradzil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie idzie śrubokrętem to nie ma rady trza kupić łyżki ;) zresztą szkoda felg, bo sam widzisz, że łatwo je domowymi sposobami załatwić.

od siebie polecę łyżki pedrosa, mocne i twarde skurczybyki, poradzą sobie z każdą felgą i z każdą oponą. Wcześniej używałem jakichś tanich łyżek chyba kellysa i raz dwa wszystkie połamałem.

 

łyżki pedros

Edytowane przez Piehursson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za lyzki swietnie sluza sztucce. zwlaszcza lyzki do zupy. zahaczasz od ,,trzonka'' lylki a wioslo opierasz na szprysze. dziala, sam tak robie i jeszcze nie uszkodzilem zadnej detki. a sama detke warto zalatac. kiedys, jak ten gupi, po przedziurawieniu detki nowa kupowalem. teraz po kilka razy te sama latam. poza sytuacja, gdy dziura jest w okolicach wentyla. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje i tak się dużo łatwiej uporałem co prawda trochę łyżki ucierpiały :) ale spoko ważne  nie rysują się tak felgi .Gdzieć czytałem że przed wymianą dętki ustawiamy biegi najniższy z tyłu ja tego nie zrobiłem tzn na przełozeniu 2/5 rower został dętkę wymieniłem koło sprawnie wskoczyło łańcuch nałożyłem na przełożenie 2/5 jak było przed ściąganiem ale kręcąc pedałami wskakuje mi na zębatkę niżej .mam nadzieje że nie będzie potem problemu jak rusze . najwyżej szybko przełożę na 2/6 jak teraz jest faktycznie .

trochę mam problemów z zaciskiem  tylnim chyba nieco za mocno zakręciłem i ostatecznie został w pozycji OPEN a powinno być CLOSE od wierzchu (niby koło mocno siedzi ale nie mogę odkręcić zacisku śruba też ani rusz  by było jak należy  )

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od teraz zastaw kiku dużych łyżek kuchennych będzie nieodłącznym zestawem w moim maestro :)

 

uporałem się również z zystemem zaciskowym .Mam jeszcze takie pytanie dotyczące bezpieczeństwa i prawidłowego dokręcenia .

Wygląda to tak .kiedy dokręce śrubę do oporu wtedy nie mogę dać mechanizmu zaciskowego do oporu tak by była pozycja CLOSE kiedy jednak śrubę dokręcę nie do oporu ale dość mocno wtedy lekko mechanizm zaciskowy ląsuje w pozycji CLOSE i rozumię że tak ma być ?

 

sorry za tak banalne pytania ale to mój pierwszy "dobry rower " wcześniej zawsze była zabawa w klucze i śruby ja trafi tutaj taki nowicjusz jak ja to będzie miał wszystko na tacy opisane

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też raz użyłem łyżek kuchennych gdy łyżkoatrapy z multitoola nie dały rady :teehee:

 

@@Thomas124

 

Przesmaruj "kołyskę ślizgową" (moje nazewnictwo, nie czepiać się - nie wiem jak się fachowo nazywa) szybkozamykacza. Nakrętki nie dokręcaj do końca bo inaczej nie domkniesz zamykacza a jeśli domkniesz na chama to parę rzeczy można skasować. Nakrętka niedokręcona, zamykasz dźwignię tak by stawiała średni opór. Nie za mocno, nie za lekko - "z wyczuciem" ;)  

 

Właśnie mi się przypomniało że oryginalne szybkozamykacze Shimano nie mają kołyski ślizgowej. Czyli bez smarowania, reszta jak napisałem powyżej.

Edytowane przez BikerLight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w łapaniu gumy najzabawniejsze jest to że robiłem trasy bardzooo dalekie  i nic a tutaj na 18 km od domu dętka poszła w sumie szczęście w nieszczęściu . nie wiem jakim cudem ale jakiś drucik cieki wbił się mocno że nawet z opony musiałem obcęgami wyjmować ręcznie nie dało rady  .@Ok Biker light zrobiłem jak napisałeś nei za mocno z wyczuciem

 

Kiedy zdejmujecie tylnie koło  zrzucacie wcześniej łańcuch  na najmniejszą zębatkę z tyłu czy nie jest to konieczne ?  czy wystarczy nałożyć łańcuch na zębatce biegu jaki jest wbity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...