Piehursson Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 (edytowane) Bynajmniej! Wygląda jak milion dolarów a jeździ jeszcze lepiej ale przejrzeć tego i owego nigdy nie zaszkodzi Mam problem jednak z rowerem mojej żony. Musiała dostać jakimś kamyczkiem po górnej goleni amortyzatora. Zrobił się mikroskopijny odprysk i teraz podczas pracy amora harata chyba uszczelkę bo w miejscu tejże dziurki powstaje czarna krecha od smaru i syfu. Nic się z tym pewnie nie da zrobić oprócz regularnego czyszczenia brunoxem Edytowane 23 Września 2013 przez Piehursson
BikerLight Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 To ładuj bajka w karton i wysyłaj... będzie zrobiony Panie gdy będzie zrobiony Z amorem faktycznie lipa
Piehursson Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 Nie nie! Przegląd z dojazdem ma być No cóż, jeśli chodzi o amora to pogodziłem się już z myślą, że pewnikiem za czas niedługi może go szlag jasny trafić i zamiast doinwestowywać swoją maszynę będę musiał ładować w Lazurro
krism4a1 Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 Chrom na nurnikach nie ma znaczenia dla jego pracy, nie ma tamtędy jak specjalnie dostać się syf do sprężyny, bo ona jest zamknięta wewnątrz nurnika. Jedyne co się teraz dzieje to rysuje się plastykowa tuleja prowadząca w goleni, bezpośrednio pod uszczelką, po jakim czasie pewnie szlak ją trafi.
Piehursson Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 A czy taką tuleję da się serwisować, tzn. wymienić?
krism4a1 Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 Wymienić tak, baz problemu, jest tylko wciśnięta, czy można kupić? Trza by sprawdzić. Mając zdemontowaną starą mogę dorobić w pracy np. Z Thordonu. Na moim blogu wg rys. Pozycja 2c
makog Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 (edytowane) chyba korba 48 deore zostanie darowana cayonowi. plus opony big apple 28x2,35. na szutry, asfalt i tym podobne powinno byc ok. tylko ta dlugosc suporu nie daje mi spokoju. Jesli dasz nie odpowiedni suport, tzn o nie odpowiedniej dlugosci, bedziesz bardzo wielkie problemy z regulacja przedniej przerzutki, a moze nawet sie okazac wrecz niemozliwe jej wyregulowanie, albo bedzie obcierac lancuch o wozek albo wrecz nie bedzie zmieniac biegow. Jesli chcesz te korbe to niestety musisz zainwestowac w suport o dlugosci jaki zaleca producent. Chyba ze niechcesz zmieniac suportu to Korba Alivio ci podejdzie bez problemu oo ta http://allegro.pl/korby-shimano-alivio-9-rz-fc-m431-48x36x26-czarne-i3568119847.html Edytowane 23 Września 2013 przez makog
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 makog, dziekuje za informacje.
Piehursson Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 czy można kupić? Właśnie o to mi się rozchodziło bo po przeczytaniu jakiś czas temu wpisu na Twoim blogu widziałem, że z demontażem nie ma problemu.
BikerLight Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 @ Możesz spróbować poszukać tutaj: http://activia.sgl.pl/lista/AMORTYZATORY,Czesci_,203,0,0,0/ Skądinąd warto pryskać Brunoxem, nawet ceny debilnej uszczelki przeciwkurzowej powalają.
sebo1988 Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 (edytowane) jaka jest długość gripów , chwytóww kandsie? jakie polecacie zakupic do 30zł Edytowane 24 Września 2013 przez sebo1988
bartnik Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 gripy powinny pasować do ręki a nie roweru - klamkomanetki możesz zawsze przesunąć kup takie co ci się podobają i są wygodne. ja np. wolę krótsze, bo mam drobne dłonie i dzięki temu nie muszę węziej rąk trzymać, że by palcami sięgać do manetek, a jak najszerszy chwyt w terenie jest pożądany (vide- coraz szersze kiery w XC stosowane)
cepheus89 Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 Ja zakupiłem Kellys Codex 2 Density - 128 mm i gdyby nie to, że dokładałem rogi to bez problemu się mieszczą bez przesuwania klamkomanetek. Jestem z nih jak najbardziej zadowolony.
sebo1988 Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 no tak czyli szerokosc czy to 125 czy 130mm nie ma znaczenia a z jakiego materiału najlepsze bo chce cos zamówic w internecie niedrogiego , a te stockowe chce zamienic, ale nie mam jeszcze roweru dopiero w przyszłym tygodniu bedzie
bartnik Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 ja używam KCNC - manja lekkości ale uważam je też za wygodne, są dosyć twarde i niezbyt grube - dobre do małej dłoni. Mają fajny kształt przekrouju - pół-okrąg+pół sześciokąta (to idzie pod palce) i są tanie (ja dałem właśnie ok.25pln
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 http://allegro.pl/chwyty-gripy-rowerowe-gel-zelowe-velo-vlg-709-130m-i3545302166.html takie gripy dobrze w rekach leza.
sebo1988 Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 te velo bardzo fajne i tanie dosyć chyba sie na nie skuszę jesli nic innego fajnego nie zobaczę te kellysa to to samo co te velo? http://allegro.pl/chwyt-kierownicy-velo-d3-ergo-gel-130mm-i3501704885.html i te accenty http://allegro.pl/chwyty-kierownicy-accent-comfort-3d-130mm-i3502280824.html jak to samo to chyba to co najtansze warto wziac
bartnik Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 odradzam je zdecydowanie caly czas mi sie obkrecaly na kierownicy, bardzo wkurzajace, szczegolnie, ze ich sens, to montaz w okreslonej pozycji. Jezeli masz jakis sposób na unieruchomienie - moga byc Lepszym wyborem byly by gripy ergo przykrecane Choc nawet jak kupilem PRO lock-on o wlasnie takim ksztalcie to wybitnie mi nie pasowaly- ten "parapet" jest za mało płaski, w związku z tym w moim odczuciu tylko potęgował dętwienie palców postępując od małego ku kciukowi po taniości te po fajności te nieźle wyglądają
sebo1988 Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 a to nie da sie ich jakos w prosty sposób zblokowac?
Piehursson Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 (edytowane) sposób na montaż - lakier do włosów. Moja żona użytkuje takie velo i nawet ponad 4 godzinne wycieczki bez rękawiczek nie odbijają się na jej komforcie. Generalnie jest z nich bardzo zadowolona. Co do montażu - odtłuść kierownicę. Wnętrze chwytów wypsikaj solidnie lakierem do włosów i szybko załóż na kierownicę (tak żeby lakier nie wysechł) ustawiając w odpowiedniej pozycji. Przez chwilę je ściśnij na kierownicy i gotowe. Edytowane 24 Września 2013 przez Piehursson
bartnik Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 (edytowane) a tu masz po lekkości i cenie te velo-podobne jak widzisz nie ma pewności, czy będą OK mi ich kształt totalnie nie leży, żonie kolegi leży ... przemyśl przed kupnem ... ostatecznie jak ci nie podpasują - dzasz do roweru żony (jeżeliś żonaty ) moje PRO lock-on'y właśnie w MAESTRO żony jeżdżą i jest zadowolona Edytowane 24 Września 2013 przez bartnik
Piehursson Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 (edytowane) ale z każdymi chwytami tak będzie, nie tylko z Velo z chwytami jest jak z siodełkiem, dopóki nie kupisz i nie użyjesz to się nie przekonasz czy będą wygodne czy nie więc z polecanymi przez Ciebie może być tak samo - Tobie pasują , innemu już nie A nawet jeśli nam chwyty początkowo podpasują i wydadzą się wygodne dopiero po kilku godzinach jazdy mogą pokazać, że był to jednak bardzo zły wybór co do montażu, jeśliś nie żonaty, nie "dziewczynaty" i nie masz pod ręką lakieru do włosów (chyba, że sam używasz) to możesz zastosować podobny myk z płynem do mycia naczyń, też działa ale chwyt musi dłużej "poleżeć" na kierownicy, żeby wszystko wyschło i przykleiło to co trzeba Edytowane 24 Września 2013 przez Piehursson
bartnik Napisano 24 Września 2013 Napisano 24 Września 2013 (edytowane) mi patent na plyn do naczyn nie dziala - mam matowa kierownice musze jakis szajsowaty lakier do wlosow kupic , bo żona używa pianki do włosów a nie lakieru na dłuższe trasy alternatywa dla Ergona choć poza budżetem 25pln SKLEP Edytowane 24 Września 2013 przez bartnik
Rekomendowane odpowiedzi