Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Bynajmniej! Wygląda jak milion dolarów a jeździ jeszcze lepiej :D ale przejrzeć tego i owego nigdy nie zaszkodzi :D

 

Mam problem jednak z rowerem mojej żony. Musiała dostać jakimś kamyczkiem po górnej goleni amortyzatora. Zrobił się mikroskopijny odprysk i teraz podczas pracy amora harata chyba uszczelkę bo w miejscu tejże dziurki powstaje czarna krecha od smaru i syfu. Nic się z tym pewnie nie da zrobić oprócz regularnego czyszczenia brunoxem

Edytowane przez Piehursson
Napisano

Nie nie! Przegląd z dojazdem ma być :D

 

No cóż, jeśli chodzi o amora to pogodziłem się już z myślą, że pewnikiem za czas niedługi może go szlag jasny trafić i zamiast doinwestowywać swoją maszynę będę musiał ładować w Lazurro ;)

Napisano

Chrom na nurnikach nie ma znaczenia dla jego pracy, nie ma tamtędy jak specjalnie dostać się syf do sprężyny, bo ona jest zamknięta wewnątrz nurnika. Jedyne co się teraz dzieje to rysuje się plastykowa tuleja prowadząca w goleni, bezpośrednio pod uszczelką, po jakim czasie pewnie szlak ją trafi.

Napisano (edytowane)

chyba korba 48 deore zostanie darowana cayonowi. plus opony big apple 28x2,35. na szutry, asfalt i tym podobne powinno byc ok. tylko ta dlugosc suporu nie daje mi spokoju. 

Jesli dasz nie odpowiedni suport, tzn o nie odpowiedniej dlugosci, bedziesz bardzo wielkie problemy z regulacja przedniej przerzutki, a moze nawet sie okazac wrecz niemozliwe jej wyregulowanie, albo bedzie obcierac lancuch o wozek albo wrecz nie bedzie zmieniac biegow. Jesli chcesz te korbe to niestety musisz zainwestowac w suport o dlugosci jaki zaleca producent.

Chyba ze niechcesz zmieniac suportu to Korba Alivio ci podejdzie bez problemu oo ta http://allegro.pl/korby-shimano-alivio-9-rz-fc-m431-48x36x26-czarne-i3568119847.html

Edytowane przez makog
Napisano

 

czy można kupić?

Właśnie o to mi się rozchodziło bo po przeczytaniu jakiś czas temu wpisu na Twoim blogu widziałem, że z demontażem nie ma problemu. 

Napisano

gripy powinny pasować do ręki a nie roweru - klamkomanetki możesz zawsze przesunąć

kup takie co ci się podobają i są wygodne.

ja np. wolę krótsze, bo mam drobne dłonie i dzięki temu nie muszę węziej rąk trzymać, że by palcami sięgać do manetek,

a jak najszerszy chwyt w terenie jest pożądany (vide- coraz szersze kiery w XC stosowane)

Napisano

Ja zakupiłem Kellys Codex 2 Density - 128 mm i gdyby nie to, że dokładałem rogi to bez problemu się mieszczą bez przesuwania klamkomanetek.

 

Jestem z nih jak najbardziej zadowolony.

Napisano

no tak czyli szerokosc czy to 125 czy 130mm nie ma znaczenia a z jakiego materiału najlepsze bo chce cos zamówic w internecie niedrogiego , a te stockowe chce zamienic, ale nie mam jeszcze roweru dopiero w przyszłym tygodniu bedzie

Napisano

ja używam KCNC - manja lekkości :P

ale uważam je też za wygodne, są dosyć twarde i niezbyt grube - dobre do małej dłoni.

Mają fajny kształt przekrouju - pół-okrąg+pół sześciokąta (to idzie pod palce)

i są tanie (ja dałem właśnie ok.25pln

Napisano

odradzam je zdecydowanie

caly czas mi sie obkrecaly na kierownicy, bardzo wkurzajace, szczegolnie, ze ich sens, to montaz w okreslonej pozycji.

Jezeli masz jakis sposób na unieruchomienie - moga byc

Lepszym wyborem byly by gripy ergo przykrecane

 

Choc nawet jak kupilem PRO lock-on o wlasnie takim ksztalcie

to wybitnie mi nie pasowaly- ten "parapet"

jest za mało płaski, w związku z tym

w moim odczuciu tylko potęgował dętwienie

palców postępując od małego ku kciukowi

po taniości te

po fajności te nieźle wyglądają

Napisano (edytowane)

sposób na montaż - lakier do włosów. Moja żona użytkuje takie velo i nawet ponad 4 godzinne wycieczki bez rękawiczek nie odbijają się na jej komforcie. Generalnie jest z nich bardzo zadowolona.

 

Co do montażu - odtłuść kierownicę. Wnętrze chwytów wypsikaj solidnie lakierem do włosów i szybko załóż na kierownicę (tak żeby lakier nie wysechł) ustawiając w odpowiedniej pozycji. Przez chwilę je ściśnij na kierownicy i gotowe.

Edytowane przez Piehursson
Napisano (edytowane)

a tu masz po lekkości  i cenie :P

 

te velo-podobne jak widzisz nie ma pewności, czy będą OK

mi ich kształt totalnie nie leży, żonie kolegi leży

... przemyśl przed kupnem

... ostatecznie jak ci nie podpasują - dzasz do roweru żony (jeżeliś żonaty :P )

moje PRO lock-on'y właśnie w MAESTRO żony jeżdżą i jest zadowolona :P

Edytowane przez bartnik
Napisano (edytowane)

ale z każdymi chwytami tak będzie, nie tylko z Velo :) z chwytami jest jak z siodełkiem, dopóki nie kupisz i nie użyjesz to się nie przekonasz czy będą wygodne czy nie więc z polecanymi przez Ciebie może być tak samo - Tobie pasują , innemu już nie :)

 

A nawet jeśli nam chwyty początkowo podpasują i wydadzą się wygodne dopiero po kilku godzinach jazdy mogą pokazać, że był to jednak bardzo zły wybór ;)

 

co do montażu, jeśliś nie żonaty, nie "dziewczynaty" i nie masz pod ręką lakieru do włosów (chyba, że sam używasz) to możesz zastosować podobny myk z płynem do mycia naczyń, też działa ale chwyt musi dłużej "poleżeć" na kierownicy, żeby wszystko wyschło i przykleiło to co trzeba

Edytowane przez Piehursson
Napisano (edytowane)

mi patent na plyn do naczyn nie dziala  - mam matowa kierownice

musze jakis szajsowaty lakier do wlosow kupic , bo żona używa pianki do włosów a nie lakieru ;)



na dłuższe trasy alternatywa dla Ergona

choć poza budżetem 25pln SKLEP

Edytowane przez bartnik
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...