Piehursson Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 (edytowane) @@Slawek08, Ja kupowałem w bf_bike i mimo niepochlebnych opinii na ich temat płynących spod palców kilku użytkowników ja mogę ich polecić. Dobry kontakt, sprawna wysyłka. Myślę, że nie ma większego znaczenie gdzie kupisz. Sprawdź opinie na allegro o danym sprzedawcy lub ku ze strony rowerykands.pl Jeszcze a propos rozmiaru. Przymierzałeś się do jakichś crossów w rozmiarach 19" i 21"? Bo z Twoimi wymiarami celujesz dokładnie między te dwa rozmiary. Edytowane 12 Września 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macko99 Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 też na allegro w bf_bike kupowałem. Mogę polecić, dobry kontakt, szybka wysyłka. Co do rozmiaru, ja mam 185 cm i 87 cm do jaj i wziąłem 21 cali ramę i jest okey, mój brat jest odemnie może 3-4 centymetry niższy ale ma sporo krótsze nogi i jest za duży na niego, więc Tobie chyba bym jednak 19 polecił wziąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Podpisuje się pod powyższymi opiniami w kwestii bf_bike, ja mam ponadto dobre doświadczenia z reklamacjami komponentów które uległy usterkom, załatwione po mojej myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek08 Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Dzięki wszystkim za opinie zdecyduję się chyba na zakup w bf_bike lub FHU_rower_pl zależy kto pierwszy mi odpisze na maila. Przymierzałem się do vipera GTS 21" i jak stałem nad nim w butach to górna rura uwierała mnie ostro w jajca, nie wiem tylko na ile ramy vipera i kandsa są porównywalne ze sobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Co rower to inna trochę geometria więc trza by nać dokładne wymiary np. wysokość górnej rury nad ziemią żeby móc porównać. 19" będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olek1987 Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 (edytowane) Siema wszystkim! Planuję na dniach zakup Kandsa Maestro i rozmyślam nad rozmiarem ramy. Zależy mi na wyprostowanej pozycji podczas jazdy i mam pytanie czy ktoś może podać wysokość od ziemi do kierownicy w ramie 21" oraz 19" ? Mój wzrost to 184cm długość nogi do krocza to 84cm. Pozdrawiam Tez mam 184 cm wzrostu i mam ramę 21, jak la mnie idealna, ale ja Kandsa traktuje jak szosówkę jak chcesz sieziec na rowerze jak na krzesle to bierz 19' P.S jak używacie Endomondo podczas jazy Kandsem to zapraszam do znajomych http://www.endomondo.com/profile/2067382 Edytowane 12 Września 2013 przez Olek1987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 W sprawie haka przerzutki - otrzymałem info z bf_bike że hak z tej aukcji: http://allegro.pl/hak-przerzutki-kellys-giant-author-kross-scott-itp-i3512896974.html#tabsAnchor jest identyczny z tym który jest zamontowany w Maestro. Mój hak co prawda wyprostowany, ale jeśli ktoś jest psuja albo wybiera się gdzieś z dala od cywilizacji (serwisu) to można się zaopatrzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 cenna informacja, dziękować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heath Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Po pokonaniu 1500km pojawiły się stuki w przedniej piaście . Rozebrałem i wygląda wszystko ok , czysto bez widocznego zużycia. Jedyne co mnie zdziwiło to spora "dziura" miedzy kulkami , wygląda jakby jednej brakowało (obie strony) Kulek jest 9 , żadnej nie zgubiłem. Panowie profesjonaliści - czy tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olek1987 Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 (edytowane) Po pokonaniu 1500km pojawiły się stuki w przedniej piaście . Rozebrałem i wygląda wszystko ok , czysto bez widocznego zużycia. Jedyne co mnie zdziwiło to spora "dziura" miedzy kulkami , wygląda jakby jednej brakowało (obie strony) Kulek jest 9 , żadnej nie zgubiłem. Panowie profesjonaliści - czy tak ma być? U mnie problem pojawił się po przejechaniu 6000 km, taki był hałas jakby się miała piasta za chwile rozpaść, tak jakby kulki w środku latały.... na drugi dzien było już ok, co najmniej dziwne, jeszcze czasem przez chwile słychać taki dzwiek, ale krotko, koło kreci sie normalnie, bez oporów Edytowane 13 Września 2013 przez Olek1987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 (edytowane) Po pokonaniu 1500km pojawiły się stuki w przedniej piaście . Rozebrałem i wygląda wszystko ok , czysto bez widocznego zużycia. Jedyne co mnie zdziwiło to spora "dziura" miedzy kulkami , wygląda jakby jednej brakowało (obie strony) Kulek jest 9 , żadnej nie zgubiłem. Panowie profesjonaliści - czy tak ma być? Za profesjonalistę w tym zakresie się nie uważam, ale ma być 10 w przedniej piaście i niech Ciebie nie kusi by dorzucić jakąś ekstra W tylnej jest ich 9. Jeśli ją rozebrałeś i na oko smar był czysty to trochę szkoda go usuwać bo to Dura Ace, kosztuje za gram prawie tyle co kawior @@Olek1987 Pewnie się piasta rozkontrowała i złapała luz, zobacz czy łożyska i konusy są OK, jeśli nie to wymień. Generalnie odgłosów z piast nie należy lekceważyć, kulki łożyskowe kosztują grosze, konusy nieco więcej, ale jak pójdą bieżnie to piasta do wymiany. A to już kosztuje konkretne pieniądze, trzeba ją zapleść itd. Edytowane 13 Września 2013 przez BikerLight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heath Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Za profesjonalistę w tym zakresie się nie uważam, ale ma być 10 w przedniej piaście i niech Ciebie nie kusi by dorzucić jakąś ekstra W tylnej jest ich 9. Jeśli ją rozebrałeś i na oko smar był czysty to trochę szkoda go usuwać bo to Dura Ace, kosztuje za gram prawie tyle co kawior @@Olek1987 Pewnie się piasta rozkontrowała i złapała luz, zobacz czy łożyska i konusy są OK, jeśli nie to wymień. Generalnie odgłosów z piast nie należy lekceważyć, kulki łożyskowe kosztują grosze, konusy nieco więcej, ale jak pójdą bieżnie to piasta do wymiany. A to już kosztuje konkretne pieniądze, trzeba ją zapleść itd. Dołożyłem po jednej i jest ok , pytanie dlaczego było 9? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 @@heath Jak było w przedniej 9 i dołożyłeś jedną to będzie wzorcowo. A dlaczego było 9? Made in Malezja Pewnie robotnik który składał upuścił i nie miał czasu podnieść bo pracował na akord itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D4oS Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Dołożyłem po jednej i jest ok , pytanie dlaczego było 9?Edycja sportowa, oszczędzali na wadze. sprawdzone info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 A to już kosztuje konkretne pieniądze, trzeba ją zapleść itd. Bieżnie można kupić, tak jak pozostałe elementy piasty. Nawet jeśli wszystkie bebechy piasty są zmielone nie trzeba przeplatać koła - można kupić taką samą i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 @@tobo Piasta taka: http://www.paul-lange.de/suport/shimano/explosionszeichnungen_archiv/HB//HB-RM70-3255.pdf i taka: http://www.paul-lange.de/suport/shimano/explosionszeichnungen_archiv/FH//FH-RM70-3252.pdf Serio można dokupić do nich bieżnie? Gdzie jeśli możesz dać linka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Nie wiedziałem o jaką konkretnie piastę chodzi, na allegro wdziałem parę aukcji na tego typu części (był o tym chyba nawet temat na forum). Zawsze warto zapytać w lokalnych rowerowych sklepach - niejednokrotnie bardziej opłaci się kupić całą piastę i sprzedać ją na części zamienne niż kupować części luzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olek1987 Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Za profesjonalistę w tym zakresie się nie uważam, ale ma być 10 w przedniej piaście i niech Ciebie nie kusi by dorzucić jakąś ekstra W tylnej jest ich 9. Jeśli ją rozebrałeś i na oko smar był czysty to trochę szkoda go usuwać bo to Dura Ace, kosztuje za gram prawie tyle co kawior @@Olek1987 Pewnie się piasta rozkontrowała i złapała luz, zobacz czy łożyska i konusy są OK, jeśli nie to wymień. Generalnie odgłosów z piast nie należy lekceważyć, kulki łożyskowe kosztują grosze, konusy nieco więcej, ale jak pójdą bieżnie to piasta do wymiany. A to już kosztuje konkretne pieniądze, trzeba ją zapleść itd. Dzieki za wyjasnienie. Zdaje sobie sprawe z tego, ze moze pasc całkiem, ale to mi nawet na ręke bedzie bo od dluzszego czasu nastawiam sie na wymiane piasty na taka z lozyskami maszynowymi i czarnymi szprychami, a jak policzylem ile wyjdzie kupienie nowej piasty, szprych i zaplacenie za zaplecenie to bardziej sie oplaca kupic nowe całe koło juz mam nawet upatrzone (piasta novatec). Chciaz mam nadzieje ze do konca listopada wytrzyma. pozniej przerwa a od lutego/marca juz pewnie szosówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 To nie jest takie proste żeby piasta padła całkiem Jedyny problem dyskwalifikujący piastę z użytkowania to anihilacja mechanizmu zapadkowego, co powoduje kręcenie się bębenka w obie strony A poza tym nawet jak jest głośno, chrobocząco i wyluzowanie i tak można jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
equinoxe Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Odnosnie bf_bike - owszem przed zakupem kontakt w porzadku wszystko pieknie. Wysyłka mozna powiedziec jak na rower to błyskawiczna. I na tym koniec bo ja miałem pecha - rower miał wady. I tu zaczynają sie schody - kontakt staje się absurdalny wrecz. Na emaile prawie zero odpowiedzi tylko jakas pani przysyła kłamliwe sms-y ze rower wyslali drugi itp. A tak naprawde dopiero przygotowywali wysyłke. Kolejny, ktory mi wymienili tez mial wady. I trzeci także chociaz zapewniano mnie ze bedzie bez wad. W efekcie zarzadalem zwrotu gotowki. Bujam sie z tym od dwoch miesiecy a sezon na rower powoli sie konczy. Na maile nie dopisują, rowery są u nich i od tygodnia prosze sie o zwrot gotowki, ktorą zgodnie z zapewnieniami mialem miec na koncie w poniedzialek. Nie ma do dzis i zero kontaktu. Tyle o bf_bike. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Drążąc jeszcze temat piast, hasło miska wyrzuca: http://allegro.pl/listing/listing.php?id=16445&order=d&string=miska Z czego ten link: http://allegro.pl/miska-miski-piasty-tylnej-fh-rm30-8-shimano-29-5mm-i3515065420.html Jest to ta sama grupa piast, różnice w oznaczeniu to wolnobieg albo kaseta itp.Ten element na 99% pasowałby do piasty tylnej. Coś takiego jest po stronie napędowej piasty. Ale po przeciwnej stronie wygląda to inaczej, tam bieżnia jest lśniąca i gładka jak lustro na całej swej powierzchni. Ktoś może to wyjaśnić? Przedniej piasty nie rozbierałem, nie było takiej potrzeby, ale tylną serwisowałem dwukrotnie. Szkoda że nie zrobiłem fotek, przydałyby się (wzdech) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Jakie narzędzia są potrzebne do rozbebeszenia piasty tylnej? Pytam bo coś mi nie daje spokoju i chciałbym do niej zajrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heath Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Jakie narzędzia są potrzebne do rozbebeszenia piasty tylnej? Pytam bo coś mi nie daje spokoju i chciałbym do niej zajrzeć http://www.dobresklepyrowerowe.pl/serwis/regulacja-piast-rowerowych-na-lozyskach-kulkowych/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 a to w duszy to mam już mi się odechciało zaglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Jakie narzędzia są potrzebne do rozbebeszenia piasty tylnej? Pytam bo coś mi nie daje spokoju i chciałbym do niej zajrzeć Podstawa to dobry klucz do konusów, wujowym to jak układanie dwóch kostek rubika na raz. Odczytałem Twój nowy post, no trzeba trochę kaski poświęcić by tylną rozkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi