Piehursson Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 jezdzic i liczyc na to, że łąncuch się "dopasuje". Nic innego Ci nie pozostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 "Czasami" to względne pojęcie ale doświadczenie mówi że można poczekać. Jeśli zjawisko nie ustąpi to ostatecznie albo założysz stary łańcuch i nadal będziesz jeździł (co nie wydaje się takim bezsensownym w tym momencie rozwiązaniem) albo zmienisz kasetę. Przy tańszych napędach czasami "dokładanie" nowego łańcucha może okazać się niezbyt ekonomiczne. Nie przyglądałem się tej kasecie ale możesz roznitować zębatki i trochę popracować nad ułomną koronką pilnikiem poprawiając powierzchnie zaczepienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 z majsterkowaniem przy kasecie się obejdę nie mam wystarczającej wprawy .Mówiąc "czasami " to w praktyce tak co 0,5km ,1 km coś przeskoczy w zależności od stylu jazdy więc jakiejś katastrofy nie ma .poczekam i zobaczymy .Sprawdzałem cenę na allegro ( ja mam w kandsie oryginalnie HG41 8 rzęd.) to chodzą po ok 50 -70 zł a w zestawie nawet łańcuch dorzucą ze spinką to nie ma źle ) nie wiem po ile korby stoją ale przypuszczam ze nie jakoś bardzo drogo . Bardziej obawiam się montażem kasety ale im więcej będę grzebał przy rowerze tym więcej się nauczę jak na razie to będę jeździł i sie nie przejmował bo sezon ucieka głupie pytanie ten fabryczny smar co mają nowe łańcuchy wystarczy ,czy trzeba nałożyć nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 wystarczy. Fabryczny smar dobrze smaruje ale niestety mocno łapie syf. Wiec albo zosrajesz przy smarze fabrycznym alnbo zmywasz go benzyna i nakladasz swoj smar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 przeglądając dalej oferty allegro dochodzę do wniosku że najrozsądniej i najbardziej ekonomicznie na przyszłość będzie kupić zestaw kaseta hg41 łańcuch i spinka 74 zł .Korba w praktyce pewnie mniej się zużywa niż sama kaseta czy jestem w błędzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 masz rację, korba dużo wolniej się zużywa i może znacznie więcej przehulać bez wymiany więc tym w ogóle się nie przejmuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 @@Thomas124 Korba zużywa się znacznie wolniej, będziesz miał spokój jeszcze przez długi czas. @ Na który mostek ostatecznie się zdecydowałeś? Kurczak, wszyscy coś kupują a ja w swoim majstrze wymieniłem tylko gripy, aż głupio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Jeszcze się nie zdecydowałem, mam weekend na dalsze poszukiwania i przemyślenia Ale kierownica już do mnie jedzie A Ty skoro nic nie wymieniasz, musi oznaczać, że jesteś przeogromnie ukontentowany ze swojego roweru w przeciwieństwie do mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 zastanawia mnie czy Shimano Alivio CS-HG41 taka kaseta jest domyślna to to samo co np Shimano Alivio Cs-HG 41 8 rzed ale w specyfikacji pisze Grupa Acera/Altus ? znalazłem też pisze Alivio /Acera Sugerować się tym by pisało Alivio czy to jest praktycznie to samo ? bo cena to taka sama gdzieś czytałem że Acera to trochę niższa grupa osprzętowa ale wolę się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Jeszcze się nie zdecydowałem, mam weekend na dalsze poszukiwania i przemyślenia Ale kierownica już do mnie jedzie A Ty skoro nic nie wymieniasz, musi oznaczać, że jesteś przeogromnie ukontentowany ze swojego roweru w przeciwieństwie do mnie Jaka kiera, uchylisz rombka tajemnicy? Kontent z tego co jest w tej chwili jestem w stopniu średnim. Z tym że założyłem budżet rowerowy regresywny - największy wydatek w miesiącu zero czyli rower i minimum narzędzi, później odzież itp. Oczywiście już w pierwszym miesiącu budżet pękł i ślubowałem sobie że go więcej nie przekroczę. A do wymiany: korba na sztywniejszy typ i sztyca z pewniejszym mocowaniem siodła i większym offsetem. To są rzeczy niezbędne dla mnie. Szersza kiera jako opcja, na początku miałem problem w terenie piaszczystym z kontrolą bajka, przyszła technika i kiera zeszła na dalszy plan. Na absolutny deser zostawiam amora, ta wymiana to już takie małe szaleństwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 (edytowane) Kieruj się oznaczeniem HG41 Co sprzedawca to inna grupa przypisana do tej kasety W przypadku wielu bebechów z niższych grup od Shimano jest podobna sytuacja Co do kiery to wybrałem Satori. Zastanawiałem się nad Accentem fat&flat bo była najlżejsza do 100 zł ale Satori z przesyłką wyszła ~30 zł taniej a tylko 8g cięższa wg opisu (jaka będzie waga realna to się okaże). Poza tym nie znam kompletnie marki Satori Mówisz, że amorka zachciało się wymieniać? W sumie... kto bogatemu zabroni :D:D Edytowane 6 Września 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 (edytowane) Tak jak napisałeś, w necie szczególnie na Alledrogo jest pełna dowolność. A w hierarchii Siemano jest to komponent pozagrupowy. Strzelam że biała i lekko gięta A zachciało , kurcze, edytowanie postów to niezła zabawa, trzeci raz to robię Edytowane 6 Września 2013 przez BikerLight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 (edytowane) Biała, prosta z lekkim backsweepem W związku z amortyzatorem masz już coś na oku? Edytowane 6 Września 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 bierz ten widel http://rowertour.com/suntour-raidon-x3-ds-lo-amortyzator-29-100-mm-1-1-8-disc-bialy.html . fajny pod kolo 28 cali. oczywista amor plus pompa za okolo setki dodatek ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 @ Suntour NRX ze skokiem 75 urządził by mnie @@ZbyszekZmysichKiszek Amor fajny, lecz ma dwie wady - skok 100mm, tu bym poczekał aż sobie jeszcze z pół roku pohasasz na swoim jeźdźcu apokalipsy , ponadto nie ma pivotów pod V braki Pompkę da radę taniej wyrwać, chociaż z jej jakością może być różnie. Ale co tam, trice się ma, się przepchnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Na bogato Amorek za cenę 50% roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Gdzież tam, podejrzewam styczeń - luty da radę za jakieś 400 peelenów, nie musi to być model 2013 Zresztą to jest bardziej projekt fantazja, jak znam swoje sknerstwo (inaczej zwane racjonalnym gospodarowaniem) skończy się tym że NVX dostanie solidny zastrzyk oleju i wio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rades Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Chłopaki jak się tak rozchulacie z tym tuningiem majstrów to głupio się zrobi tym z transrower i będą musieli wypuścić jakąś wersję extra. Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal a tak śmigniesz komuś przed oczami wybajerzonym Maestro i zaczną się ....... e-maile do sprzedawców:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 (edytowane) Powinni być zadowoleni, że sprawdza się jako platforma do upgrade. Edytowane 7 Września 2013 przez krism4a1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 tylko czy to ma sens? Jakies drobne polepszenia - owszem ale totalny tuning to jak ulepszanie fiata punto ja właśnie doszedłem do tego etapu w moim HT, ze wszystko co na nim wisi jest o 4-5 klas lepsze niż rama- ktora teraz idzie do wymiany. Jezeli ktos choruje na o wiele lepszy rower, to moim zdaniem inna droga ma sens: jezdzic na majstrze taki jak sie ma teraz i stopniowo zbierac i polowac na graty na nowy projekt. Cześć rzeczy mozna faktycznie używać w obecnym bajku, ale niektóre mogą nie pasowac np. inna średnica sztycy/zacisku. adaptery tarczówek(jeżeli ktoś założy), rura sterowa (średnica/długość). IMHO składanie nowego roweru trzeba zaczynać od ramy. Ja kupiłem np REBE do starej ramy z główka 1 1/8 tymczasem rama kupiona później ma główkę 1 1/2-1 1/8 Skończy się na sterach z redukcja, ale nie lubię takich rozwiazan nie mniej jednak wszystkim życzę przyjemności i powodzenia w majstrowaniu przy majstrach ps. łapa poskładana - płytka dodana (chyba tytanowa ). Czekam na powrót na rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowerykands Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 (edytowane) Chłopaki jak się tak rozchulacie z tym tuningiem majstrów to głupio się zrobi tym z transrower i będą musieli wypuścić jakąś wersję extra. Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal a tak śmigniesz komuś przed oczami wybajerzonym Maestro i zaczną się ....... e-maile do sprzedawców:D Witamy wszystkich forumowiczów Model maestro na 2014 rok jest już w fazie projektowej. Będzie miał kilka istotnych zmian, nie możemy zdradzić jeszcze szczegółów ale będą to dość duże zmiany, wkrótce podamy więcej informacji. Edytowane 7 Września 2013 przez rowerykands Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 witamy dystrybutora no to macie na tacy , co jest w pierwszej kolejnosci do poprawy zycze powodzenia w biznesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 pane rowerykands,dlaczego ceny na waszej stronie zawieraja dziwne obnizki ? macie przekreslone stare ceny i podane ,,promocyjne''. chodzi mi o to, ze te stare ceny sa wziete z kosmosu, nigdzie tak drogo kandsy nie kosztowaly. np. kands 1300 macie przeceniony z 1419 na 1144 pln. ktos , kto nie zana ceny kandsow na rynku rowerowym moze ulec blednemu przekonaniu, ze u was sa super ceny-promocje... pozdrawiam. cena ,,przeceny'' energy 1300 DB to smiech na sali. stara cena to 1669 a nowa 1299. . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowerykands Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 (edytowane) pane rowerykands,dlaczego ceny na waszej stronie zawieraja dziwne obnizki ? macie przekreslone stare ceny i podane ,,promocyjne''. chodzi mi o to, ze te stare ceny sa wziete z kosmosu, nigdzie tak drogo kandsy nie kosztowaly. np. kands 1300 macie przeceniony z 1419 na 1144 pln. ktos , kto nie zana ceny kandsow na rynku rowerowym moze ulec blednemu przekonaniu, ze u was sa super ceny-promocje... pozdrawiam. cena ,,przeceny'' energy 1300 DB to smiech na sali. stara cena to 1669 a nowa 1299. . . Podane ceny są cenami detalicznymi sugerowanymi przez producenta, od przyszłego sezonu zmieniona zostanie polityka cenowa. Cenniki na 2014 nie są jeszcze gotowe Edytowane 7 Września 2013 przez rowerykands Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rades Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Podane ceny są cenami detalicznymi sugerowanymi przez producenta, od przyszłego sezonu zmieniona zostanie polityka cenowa. Cenniki na 2014 nie są jeszcze gotowe No to mamy zapowiedź znaczących podwyżek i raczej te "kilka istotnych zmian" nie będzie się na nie przekładać;/ Poczekamy zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi