KroQ Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Witam. Po regulacjach dalej coś trze . Ogólnie łańcuszek wygląda jak "świniak" - ale wstyd się przyznać rower obecnie więcej garażuje na mieszkaniu niż jeździ (cóż sezon w robocie - to i czsu mniej). Przy wypłacie plany to zakup miary do łańcuchów - no i rozglądanie się za linkami, bo "fabryczne" to..... hmmmmm.... przy naciąganiu koralików (które są z gumy) zaczęły się strzępić . Ogólnie jest wesoło, ale mam nadzieję, że dojdę z tym wszystkim do ładu. Pozdrowienia dla Wszystkich i oby sezon dla sezonowców trwał jak najdłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 Fakt. Linki są mega kiepskie. Zimą gdy rower będzie stał też będę wymieniał linki i pancerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 (edytowane) Ja bym sobie jednak tego HG40 odpuścił Strasznie miękki jest ten łańcuch i jak pisałem, w którymś z postów wyżej szybko się rozciąga. U mnie po 700km poszedł do śmietnika i już do niego nie wrócę. Za tą samącenę masz KMC Z72, który jest twardszy. HG53 nie uzywałem więc się nie wypowiem ale poniżej 50 zł masz Accent AC-801 Pro, którego także używam i mogę szczerze polecić. a do tego accent jest ze spinka w komplecie off-top: dzis ide na zabieg chirurgicznego składania dłoni Edytowane 4 Września 2013 przez bartnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 (edytowane) Ino niech ją dobrze poskładają bo będzie lipa P.S. Walnąłem babola. Łańcuch Accenta, którego używam to nie AC-801 Pro tylko AC-881 Pro. Przepraszam za zmyłkę Oba łańcuchy różnią się tym, że 881 jest ażurowy i dodatkowo niklowany. Edytowane 4 Września 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 i zeby lewa reka byla po lewej stronie kierownicy. azeby heble Ci sie nie mylily, ze o klamkach od zmieniarek nie wspomne, wiec nie wspominam. ps. udanego zabiegu i szybkiego powrotu do zdrowia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 dzis ide na zabieg chirurgicznego składania dłoni Jeśli tylko chirurg będzie trzeżźźŻżżwyy a pielęgniarki nie będą miały PMS wszysto powinno pójść gładko Czego życzę Fakt. Linki są mega kiepskie. Zimą gdy rower będzie stał też będę wymieniał linki i pancerze. Ja już wymieniłem od przedniej przerzutki, była spłaszczona z zadatkami do strzępienia gdy ją pierwszy raz odpiąłem. Po drugim odkręceniu wystrzępiona. Poszła precz do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 Na jakiś teflon wymieniałeś czy bez szaleństw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 Pancerza nie wymieniałem, tylko samą linkę. Bez szaleństw, ale wytrzymała Łącznie odpinałem ją kilkanaście razy (walczyłem z przednią przerzutką jak Don Kichot dopóki nie zmądrzałem) i zero strzępienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 pracuje w szpitalu 20 kilka lat i o PSM od siostr nie slyszalem... a mialem kilka nad-pod soba. literowka, PMS-nie znane jest mi, gdyz dotyczy ono mezow owych siostr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
18v Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 Wracając do roweru, od wczoraj jestem posiadaczem maestro. Również mi coś trzeszczy w okolicach przedniej przerzutki podczas pedałowania. Naklejkę usunąłem więc to nie to. Pewnie niedokręcona korba, ale pojadę z tym do serwisu, przy okazji niech sprawdzą mi cały rower, będę pewniejszy na drodze. Jest to mój w sumie można powiedzieć pierwszy poważniejszy rower w życiu i pierwszy raz cokolwiek sam składałem i regulowałem - niech sprawdzą. Piszę post, ponieważ mam pytanie. Na ile milimetrów na oryginalnych oponach maestro ustawiliście licznik? Mi w domowych warunkach wychodzi 2164-2168, z kolei tabela Sigmy przy tych oponach ma zupełnie inną wartość, ale nią raczej się nie sugerować(?), dlatego z ciekawości pytam Was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 wpisz to co obliczyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
18v Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 Wpisałem. ale z ciekawości, ile Wy macie ustawione? Byłem w serwisie, na szybkości dokręcił mi korby i w sumie to nie pomogło.. zrobię ze 100km to pójdę na pełny serwis i regulację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azjatramp Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 Piszę post, ponieważ mam pytanie. Na ile milimetrów na oryginalnych oponach maestro ustawiliście licznik? Mi w domowych warunkach wychodzi 2164-2168, z kolei tabela Sigmy przy tych oponach ma zupełnie inną wartość, ale nią raczej się nie sugerować(?), dlatego z ciekawości pytam Was. przeglądnij moje posty, tam o tym pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 W ramach oderwania od rzeczy i tematów poważnych mała sonda pt. "Który mostek sobie lajsnąć?" kandydat nr 1 - http://allegro.pl/smica-pro-mostek-31-8x100-wspornik-kierownicy-ct-i3474720831.html ten mostek akurat grałby dobrze ze sztycą z tej samej serii, którą już posiadam kandydat nr 2 - http://www.amazon.co.uk/ABR-Bicycle-Lightweight-Handlebar-Forged/dp/B00AHCRY5A w tym przypadku chyba to czerwone "0" działa na moją podświadomość ale nie wiem czy nie błądzę Niestety oba mostki mają wznios 8 stopni co mi akurat nie do końca leży ale jak się ma ograniczony budżet to nie ma już miejsca na wybrzydzanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K4JT3K Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 Mi wizualnie bardziej podoba się pozycja nr 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizuu Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 (edytowane) Ja również kupiłbym smica, mam lekkie rogi tej firmy i jestem zadowolony. Wracając do spinek, dziś założyłem te kmc, po 10 km chodzi wszystko ok, ale już wiem że będzie problem ze ściągnięciem do czyszczenia, tak jak u was. Edytowane 5 Września 2013 przez mizuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 (edytowane) Dobra są dwa głosy. Nie rozpatrujemy tutaj walorów użytkowych, wytrzymałościowych etc. tylko wizualne Mam sztycę Smicy i tez jestem zadowolony ale nie o to, nie oto Sam nie powiem, który mostek bardziej mi pasi żeby nie naprowadzać P.S. Po zamontowaniu nowego kokpitu aktualny będzie na sprzedaż (chwyty Kellysa też) za dobre (jak mniemam pieniądze) ale może ktoś jest chętny na stockową kierownicę i mostek oraz sztycę z Majstra? Leżą już od paru miesięcy w kącie i obrastają kurzem, a może przydałyby się komuś do drugiego roweru etc. Chętnie oddam w dobre ręce - oczywiście za darmoszkę. P.S.S. Do sprzedania też praktycznie nowy komplet opon Geax Saguaro 29x2.2 + gratisowe dętki jakby co. Edytowane 5 Września 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fitnessfood Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 Mi się bardziej podoba ten mostek z Amazonu. Kolory robią robotę, biały, czarny, czerwone 0... fajnie to razem współgra. Biąły za nudny. Po to wymieniamy takie części w rowerze żeby właśnie nudy nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 pracuje w szpitalu 20 kilka lat i o PSM od siostr nie slyszalem... a mialem kilka nad-pod soba. Tylko kilka przez 20 lat? Słabo W ramach oderwania od rzeczy i tematów poważnych mała sonda pt. "Który mostek sobie lajsnąć?" ,,Nie pytaj Elfów o radę bo Ci powiedzą ni to ni sio" rzekł Gandalf do Froda. A przynajmniej się mi wydaje ze tak rzekł, cytat z pamięci A ponieważ nie jestem Elfem to się wypowiem - obie fajne, obie ważą praktycznie tyle samo. Smica full white, ABR przełamuje biel czernią, ale też czerwonym elementem. Tutaj trzeba by holistyczne popatrzeć, rama biała z czerwonymi wstawkami, może się ładnie skomponować. Ale wiadomo de gustibus non est disputandum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 strasznie cienko. ale opowiesci o latwych pigulach, tak naprawde, to tylko mity... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 A ponieważ nie jestem Elfem to się wypowiem - obie fajne, obie ważą praktycznie tyle samo. Smica full white, ABR przełamuje biel czernią, ale też czerwonym elementem. Tutaj trzeba by holistyczne popatrzeć, rama biała z czerwonymi wstawkami, może się ładnie skomponować. Ale wiadomo de gustibus non est disputandum Miast pomóc tylko zamęt większy siejesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 No sprawa jasna, bierz Smicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 (edytowane) I jeszcze sobie podśmiechujki urządza a tu ludzkie dramaty się rozgrywają Edytowane 5 Września 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 To sprawa widzę poważna. Jakkolwiek się nie zakończy chcę jasno napisać - chciałem dobrze lecz wyszło jak zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 wracając jeszcze do tematów łańcuchowych to ja dzisiaj wymieniłem starego hg 40 na nowego i ogólne wrażenia początkowe są pozytywne biegi dobrze chodzą a wyjątkiem tego co się obawiałem przełożenie 2/6 najczęściej używane wcześniej . na ząbkach 2/6 czasami łańcuch lekko przeskakuje podejrzewam że to wina lekko już zajechanych ząbków i zmęczonej kasety .Nie jest to co prawda jakoś bardzo uciążliwe no może trochę ale da się żyć ewentualnie zastąpię przełożenie 2/6 na 3/6 lub 2/5 mam już trochę więcej pary w nogach więc OK . Wniosek na przyszłość to taki że kupię sobie ten przyrząd do pomiaru rozciągniętego łańcucha lub częściej będę do rowerowego zaglądał a łańcuchem zacznę się martwić już po przejechaniu 300-400 km czy wszystko gra , patrząc się po waszych opiniach wcześniej ktoś pisał że nawet kasetę tak szybko zajechał na hg 40 inni pisali że coś po 500 km do wyrzucenia jak będzie do wyrzucenia to poleci do kosza .A stan kasety i łańcucha będę dużo częściej doglądał Jest na tyle tani że mogę sobie pozwolić na jego częstszą zmianę niż 2,5 tyś a wracając do tematu przeskakiwania nowego łańcucha na zębatce 6 są na to jakieś sposoby ? może z czasem łańcuch się jakoś ułoży lepiej ? Wiem moja wina powinienem wcześniej martwić się o stan łańcuch ale już po fakcie. jak macie jakieś wskazówki to będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi