Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zapraszam :) zjazd od jodłówki truchowskiej na rzepiennik strzyżewski -> na południe od Tarnowa jakieś 30 km.

 

Byłem mile zaskoczony :) może wyciągnąłby więcej tylko ludzie akurat do kościoła szli i trzeba było uważać :)

Napisano

Zapraszam :) zjazd od jodłówki truchowskiej na rzepiennik strzyżewski -> na południe od Tarnowa jakieś 30 km.

 

Byłem mile zaskoczony :) może wyciągnąłby więcej tylko ludzie akurat do kościoła szli i trzeba było uważać :)

 

 

raz czytałem że gościa złapał fotoradar bo przekroczył 50 km z górki i policja się doczepiła jak ktoś ma szosówkę to pewnei już oberwał mandatem :D

a mam takie pytanie z nieco innej beczki .Na chwilę obecną odłożyłem zakup spd jak pieniążki sie uzbierają to pomyślę nad tym .

mam pytanie z innej beczkiJakie obuwie jest najbardziej polecane do jazdy rowerem chodzi aktualnie jeżdżę na wygodnym sportowym do biegania jest b oddychające ale zacząłem zastanawiać się czy może nie lepiej by się jechało w nieco bardziej sztywnej podeszwie (mam też takie treningowo-sportowe) jak to jest w waszym odczuciu ?

Napisano

Buty - ja kieruję się przede wszystkim wygodą. Aktualnie jeżdżę w butach "dresiarkach" :woot: białych z czarnymi wstawkami (chyba reebok) które kupiłem za jakieś śmieszne pieniądze. Są bardzo wygodne, stopa się nie poci i wali mnie gdy się obetrą, zafarbują trawą itd.

Plusem jest wygoda, niestety -10 do lansu :laugh: 

 

Z innej beczki - co sobie ustawię siodełko na obejmach sztycy przesuwa się po kilku dniach maksymalnie do tyłu. U kogoś też występuje ten fenomen?

Napisano

A to ja witam jako (jeszcze) nieposiadacz Kandsa. Czy jest tu ktoś kto jeździ na Nim z nieco większym zacięciem sportowym? Próbował ktoś polecieć kokpitem w dół? W poprzednim moim rowerku - crossowej Medridzie zastosowałem patent z mostkiem w dół. Tutaj widzę stockowy jest ostry więc można sporo utargować. Pozycja od razu leci w dół i jest bardziej agresywna. W Meridzie to działało fajnie.

Napisano

A propos butów. Ja używam trailowych Kalenji Kapteren 50. Do biegania się nie nadają ale na rowerze sprawdzają się znakomicie. W połączeniu ze stockowymi pedałami jest miód malina. Dzięki właśnie trailowemu bieżnikowi trzymają się pedałów jak przyklejone. Z czystym sumieniem mogę polecić choć nie ukrywam, że docelowo chce spróbować z spd.

 

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Napisano

 Z innej beczki - co sobie ustawię siodełko na obejmach sztycy przesuwa się po kilku dniach maksymalnie do tyłu. U kogoś też występuje ten fenomen?

standard w tych kijowych sztycach kalloy/zoom, pomaga jedynie długi klucz i mocne dokręcenie, uwaga żeby nie zniszczyć gwintu w tej aluminiowej (!) łódeczkowatej nakrętce ;)

Napisano

dzięki za odp co do butów pozostanę przy swoich sportowych do biegania z crivita ostatnio kupiłem również super polecam ludzie brali po kilka par wtedy dość sztywna podeszwa i przewiewne  .jak ktoś będzie na tym rowerze miał spd to może się wypowiedzieć czy zwiększyło to jego moc :)  .

Napisano

standard w tych kijowych sztycach kalloy/zoom, pomaga jedynie długi klucz i mocne dokręcenie, uwaga żeby nie zniszczyć gwintu w tej aluminiowej (!) łódeczkowatej nakrętce ;)

Spoko, dokręcałem tak że się prawie posmarkałem, zresztą mam bzika na punkcie dokręcania wszystkiego co jest sens dokręcać w rowerze :teehee: Trzeba będzie zwracać baczną uwagę na położenie siodła, jedno już padło pode mną.

Napisano

Jakim kluczem przykręcacie pedały? jaki to rozmiar? oraz imbus do pozostałych śrub jest też jeden no nie ;> podacie rozmiar? muszę się zaopatrzyć przed poskładaniem :)

Napisano

Jakim kluczem przykręcacie pedały? jaki to rozmiar? oraz imbus do pozostałych śrub jest też jeden no nie ;> podacie rozmiar? muszę się zaopatrzyć przed poskładaniem :)

Pedały 15 i nie wszystkie imbusy są takie same (do siodełka jest większy niż do np hamulców).

Napisano (edytowane)

@piekarz

 

Pedały klucz 15 długi na 30cm, imbusy 2, 2,5, 3,4,5,6,8. Nie wszystkie będą potrzebne od razu, ale wkrótce przydadzą się do regulacji/dokręcania.

Edytowane przez BikerLight
Napisano

maestro po przeistoczeniu sie w MTB fajowsko po miescie pomyka. dzisiaj zrobilem ponad 30 km po wroclawiu. mniejsza tarcza 42T zamiast 48T na miasto jest zdecydowanie lepsza. plus 3 ostatnie biegi na kasecie. 

 

 

pozdrawiam. 



ladny. kusi, zeby go przytulic... http://allegro.pl/show_item.php?item=3468195807&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

Napisano

@piekarz

 

Pedały klucz 15 długi na 30cm, imbusy 2, 2,5, 3,4,5,6,8. Nie wszystkie będą potrzebne od razu, ale wkrótce przydadzą się do regulacji/dokręcania.

 

 

na juz potrzebuje tylko dokrecic kierownice, siedzenie i i hamulec przedni, w domu wydawalo mi sie ze to wszystko na jednym imbusie, to bedzie 6??

Napisano (edytowane)

Master po oczyszczeniu i w nowym arbitrażu

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

 

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2

 

Edytowane przez Piehursson
Napisano

Piehursson co to za opony? Coś w ten deseń będę chciał zamontować do swojego. Wiem, że na pewno nie chcę typowych szosówek, bo jednak mam ten komfort, że na łąkę czy jakieś leśne ścieżki bez obaw mogę wjechać.

 

Napisano (edytowane)

Dołączona grafikaNo właśnie to są opony stricte szosowe. Kenda Kwick Roller Sport 700x28c. Na teren kompletnie się nie nadają :)

 

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2

 

Edytowane przez Piehursson
Napisano (edytowane)

@@makog,

Wypraszam sobie ;) Mój majster występuje również w roli pt. "wół roboczy" co można zobaczyć w garażu :)

 

@,

Zmieniłem kokpit i pozycja jest bardziej "położona" ale nie na tyle jak w stockowym mostku obróconym na "-". Przez chwilę jeżdziłem z tym seryjnym mostkiem obróconym na minus i dla mnie to już było za nisko, drętwiały mi nadgarstki :)

 

 

 

Poza wszystkim dziś wypucowałem napęd jak nigdy wcześniej i przeszedłem z legendarnego Rohloff'a na Squirt Lube'a. Ciekawe czy faktycznie okaże się lepszy niż rolek :)

Edytowane przez Piehursson
Napisano
Piehursson

Duża jest różnica między tymi oponami a oponami fabrycznymi "nabitymi na kamień" na asfalcie.

Możesz to jakoś porównać np. względem siły/zmęczenia, czy osiąganej prędkości?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...