Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

"Dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane", ale dzięki za chęci ;)  - jakoś ogarnę temat samodzielnie :icon_lol:

Ale dosyć - bo Nas zjedzą za pisanie "poza tematem" ;)

Napisano

 

pytanie w sprawie nowych opon a raczej dętek. Coś mi się wydaje, że stockowe dętki będzie raczej ciężko upchnąć więc zastanawiam się czy dętki z zaworem presta (nigdy nie miałem z nim do czynienia) można ładować do felg z otworem pod szredery? Pytam bo generalnie mało jest dętek pod ten rozmiar opony z zaworem AV a właśnie od groma jest dętek z prestą.

da się - jeździłem tak

 

cayon obzdjeciowany. wgarazu fotki z dzisiaj. 

 

 

pozdrawiam. 

... i chwali się

- tylne widełki wyglądają na b.krótkie albo masz b.grubą oponę. Ile jest od osi suportu do osi tylnego koła?

- ciekawy hak przerzutki.

- kiera i sztyca - kolory aua - szkoda , że nie są w jednakowym

Napisano

uprzejmie donoszę, że dętki 700x35-43 spokojnie mieszczą się w oponę 700x28 a rower na takich oponkach wygląda jak milijonpińcet dolarów :D Jutro pierwsza jazda i zobaczymy czy zachwyt się zdoła utrzymać ;)

Napisano

Mój Maestro znowu na nogach (kołach)!

 

Tutaj muszę pochwalić sprzedawcę, czyli bf_bike :thumbsup: . Była to moja druga reklamacja i obie zostały załatwione bez problemu i w krótkim czasie. Przyznam że miałem obawy przed zakupem roweru przez neta właśnie z powodu sytuacji gdy coś nawala i byłbym pozostawiony sam sobie lub musiałbym walczyć o gwarancję. Tak w moim przypadku nie było - bf_bike stanął na wysokości zadania.

 

Z czystym sumieniem będę rekomendował tam zakupy.

 

Takie moje konsumenckie pięć groszy :D

Napisano (edytowane)

Oj tam, oj tam ;)

 

Ale ale, jestem mile zaskoczony obsługa gwarancyjną ze strony bf_bike :) Szczerze powiedziawszy to moje nastawienie do gwarancji internetowej" było podobne do Twojego a tu pełne zaskoczenie. Chociaż z drugiej strony bf_bike już raz bardzo mnie zaskoczył podczas kupna roweru dla żony gdy udało się bezproblemowo ugrać fajny rabat i jeszcze gratisy dorzucili choć to pełnia sezonu rowerowego była:) I w sumie do mojego majstrzaka też gratisa fajnego dali :)

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
 

Edytowane przez Piehursson
Napisano

bez kapturków, przelotek, adapterów? :)

bez - i to cały sezon

po prostu w decathlonie nie zauważyłem co biorę z półki :P

potem , jak zmieniłem opony na larseny to już świadomie w oba koła wpakowałem presty.

Po zmianie kół już obręcze mam pod presty

Napisano

Kupując zapasową dętkę pomyliłem się i kupiłem z zaworem presta. Domyślnie w Kandsie jest zawór samochodowy.

Czy z racji tego, że wentyl/system presta ma nieco mniejszą średnicę niż wentyl samochodowy nie będzie to np. przycinało dętki przy zaworze.

Pompkę stacjonarną i podręczną mam przystosowane do obu typu zaworów.

Napisano (edytowane)

jak pisałem - nie miałem z tego powodu żadnych problemów.

Przyjrzyj się tylko otworowi od wnętrza obręczy, czy nie ma ostrych krawędzi.

Jak tak - to drobny papier ścierny do ręki i po sprawie



Postanowiłem pokazać moją legitymację sekciarską - Maestro 2012 mojej żony kupiony rok temu.

Wymienione siodło,sztyca i pedały. Dodane błotniki (jakieś hipermarketowe).

Bez łańcucha, bo się akurat kąpał :)

9bxu.jpg

Praktyczny adapter do koszyka - gniazda w ramie są w tak idiotycznym miejscu, że się nie da bidonu do koszyka włożyć.

Ale to przypadłość wielu damek. Nawet znanych renomowanych marek.

z6ns.jpg

 

przejechałem na nim testowo 40 km

- nie moja bajka - pozycja zbyt komfortowo-relaksowa.

Ani depnąć dynamiczniej nie ma jak, jazda na stojaka na tym rowerze jest dziwna, nienaturalna.

Szczególnie czułem to na wertepach, kiedy odruchowo podnosiłem tyłek.

Podjazdy też jakoś ciężko mi się jechało. Wysoka kiera utrudnia pochylenie pozycji.

Ale mojej żonie bardzo pasuje.

 

Chyba za bardzo się przyzwyczaiłem do bardziej sportowej pozycji i dynamicznej jazdy :P

 

edyta:
zapomniałem - amor zaskakująco dobrze pracuje, hamulce też mają dobrą pracę.
 



 

450mm. kolory pomieszane, zeby bylo oczoj...ie :thumbsup: .

no to dosyć długie - opona nie monstrualnie gruba, czyli takia wrażenie robi najprawdopodobniej prosta rura siodłowa twojego 'Kujona'

Edytowane przez bartnik
Napisano

wiele 29ek  ma 440 , dlatego napisałem długie

ale kończmy OT bo dostaniemy łomot.

...choć jak się zastanowić to Maestro też jest "prawie 29" :D



Ciekawe, że swojego frankensteina przerobiłeś na 26.

Czyżbyś nie podzielał powszechnego niemego zachwytu nad wielką kiszką?

 

Niestety 26'' zostało skazane na śmierć prze marketingowców.

np. Giant 2014 ma 26 tylko w najniższej półce oraz w rowerach do DH i Enduro.

Reszta 27.5 i 29. 

Choć jak obejrzałem nowego Trance SX 27.5 to ślina oj pociekła.

Szczęście , że malowanie mi się nie podoba, bo bym spać nie mógł

Można obejrzeć na stronie Gianta na amerykański rynek - już są

Napisano

a ja tak sobie myslę, że boom na wielką kiszkę minie i 26 wróca w glorii chwały :) Chociaz faktycznie marketingowcom udało się wypromować 29" w przeciwieństwie do 27,5, ktore przecież miało być złotym środkiem i łąćzyć to co najlepsze w 26" i 29" a jak dla mnie wyszedł klops

Napisano

Prognozy są takie, że 29 jako mało uniwersalne nie utrzyma się i ostatecznie standardem stanie sie 27.5.

Niestety to m sens - przestana robić dobre obręcze i opony na 26 i zmuszą wszystkich ambitnych

do przesiadki ze swoich wypasionych latami budowanych 26ek na średnie koło.

Podobna rzecz dzieje się w napędach - trzeba robić zapasy 9kowych kaset i tarcz,

bo niedługo pewnie XT się nie dostanie na 9ke.Zostanie alivio itp

Wiem coś o tym po tym, jak szukałem dobrej 9kowej korby spoza szimano

Napisano

 

a ja tak sobie myslę, że boom na wielką kiszkę minie i 26 wróca w glorii chwały Chociaz faktycznie marketingowcom udało się wypromować 29" w przeciwieństwie do 27,5, ktore przecież miało być złotym środkiem i łąćzyć to co najlepsze w 26" i 29" a jak dla mnie wyszedł klops

 

Pisząc "udało się" o 27,5 mijasz się z prawdą ponieważ ten standard dopiero wchodzi na rynek i o jego nietrafności można będzie coś powiedzieć za parę lat

Napisano

zmiana komponentow w maestro wynikla ze znudzenia tym rowerem. dodatkowo, rower z rama 21 '' jest za duzy pode mnie i kombinowalem, ze na mniejszych kolach bedzie nizszy. ogolnie , porównując maestro 26'' kolowca z northtekiem na 29 '', mam wrazenie, ze ten pierwszy jest zwrotniejszy, zrywszy. na 2 latwiej stala, wieksza, predkosc utrzymac. moim zdaniem 29 ''calowe kola bardziej do turystyki sie nadaja a 26'' w teren. 

 

 

pozdrawiam.

Napisano

tylko jak dałeś opony 2.4 to chyba tym samym zniwelowałeś różnicę pomiędzy 28 na cienkiej oponie a 26 na normalnej.

Porównywałeś (mierzyłeś) wysokość suportu nad glebą przed/po zmianie?

Napisano

kombinowalem tak : z opon 29x2,25 zejsc na 26x2,5. nie , nie mierzylem. subiektywnie zmalal z 1 cm, tzn. rama-moj przekrok zwiekszyl sie o cm. niemniej lepiej jezdzi sie mi teraz niz wczesniej. co wiecej, wiekszym zaufaniem, sentymentem darze majstra niz cayona. pewnie wynika to z tego, ze kands wozi mnie wszedzie, przez caly rok, bez wzgledu na pogode . natomiast 2 rower to taki moj,,treningowy'' sprzecior. co wiecej, na jesien -zime nosze sie ze zmiana roweru. i to kands pozostanie w domu a cayon pojdzie do ludzi...

 

 

pozdrawiam. 



ps. chyba, ze cayona w cienkie laczki ubiore , amor zablokuje i jako ,,szose'' bede traktowal. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...