Bastian82 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 Witaj w klubie Mojego maestro też kupiłem na http://www.rowerykands.pl. Rower przyszedł do mnie solidnie zapakowany, przerzutki i hamulce były idealnie wyregulowane. Zatem mogę polecić ten sklep. Rower spisuje się świetnie i jestem z niego bardzo zadowolony, polecam wszystkim tego kandyska Hej, No własnie, czekam już drugi dzień i roweru jeszcze nie ma. Napisałem dziś wcześnie rano maila z pytaniem o status zamówienia i niestety nie doczekałem się żadnej odpowiedzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 powiedzcie mi do mojego maestro będzie pasowała również opona 28 700x35C ? standardowo mam 700x40C i czy jeśli kupię taką 700x35C praktycznie dowolna dętka 28 będzie pasowała ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 bf_bike spisał się i dostałem dziś nowe siodło Miało być we wtorek ale spoko, dwa dni poślizgu do przeżycia. Przy okazji odpocząłem trochę od ostrej jazdy, na pożyczonym siodle typu kanapa miałem średnie prędkości rzędu 19km/h, rozleniwiło mnie całkowicie @Thomas124 Opona powinna pasować bo to tylko 5mm różnicy, dętka również - u mnie jest napis 700x35/42 czylo oki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 no to się ciesze bo mnie interesuje jak najbardziej szosowa jazda może dużej różnicy nie będzie po przejściu na 700x35 z 700x40 ale zawsze coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurislawek Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 Da radę założyć opony 29 cali, na koła 28 przy maestro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 da. 29x2,10 i 29x2,25 testowalem. i bylo ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurislawek Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) Dzięki za informacje za i realne doświadczenia da. 29x2,10 i 29x2,25 testowalem. i bylo ok. Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez jurislawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 tylko detki tez trzeba wymienic. stockowe pekaly mi w oponie 29 cali. wiec dalem schwalbe av 19 i bylo dobrze. niektorzy twiedza, ze i detki dedykowane pod kolo 26 z duzym balonem tez sa ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 a jaki jest sens zakładania opony 29 na kolo 28 ? są jakieś korzyści z tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 obręcz ta sam , tylko balon grubszy można bardziej terenowe opony założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 po dzisiejszych zmianach rower zelżał o całe 284g - wymiana siodełka (strata 12g) - wymiana sztycy (zysk 108g) - wymiana chwytów (zysk 87g) - demontaż osłony korby (zysk 101g) a to jeszcze nie koniec jeśli się uda to jeszcze w tym miesiącu wskoczą węższe slicki, kierownica, mostek, zacisk sztycy i pomyślę nad uciachaniem sterówki i wywaleniem podkładek. niestety element, na którym można zyskać najwięcej jest nieopłacalny bo kosztowałby pewnie połowę roweru więc cudownego odchudzenia tego roweru raczej się nie da zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 No to ładnie, widzę Piehurssonie że wzięło Cię na lajtowanie Strzelam że tajemniczy element o którym piszesz to amor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 29 calowe opony na trekingu/crossie fajne sa. daja wiekszy konfort z jazdy, wjedziesz w trudniejszy-grzaski teren, rosnie kontrola nad trakcja. ale, chyba, spowalniaja trekinga/crossa w latwym terenie. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 (edytowane) @@BikerLight, bardziej mi tu chodziło o lekkie koła wylajtowanie amora sprowadzić można do sztywnego widelca, który można kupić za rozsądne pieniądze ale amora wyzbywać się nie chcę... póki co i tak, wzięło mnie na odchudzenie ale wiadomo w granicach rozsądku i możliwości finansowych - lekkość niestety kosztuje Edytowane 3 Sierpnia 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 wstąpiłeś na ścieżkę ciemnej strony mocy - już po tobie (po mnie już dawno... patrz stopka HT ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Mam nadzieję, że jednak uda mi się zachować resztki zdrowego rozsądku Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Na co komu zdrowy rozsądek gdy w grę wchodzi pasja? Za jedyne 1000 złociszy urwiesz 700g od frontu i nadal będzie amortyzacja :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 oho! widzę, że poczucie humoru się wyostrzyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yoahim Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Warto dopłacać 100zł do tego Maestro, czy lepiej kupić Lazaro Integral V3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) oho! widzę, że poczucie humoru się wyostrzyło Oj tam, pół żartem pół serio @yoahim Różnica w cenie to przecież 150zł. Różnią się blokowanym amorem o większym skoku i lepszymi piastami w Kandsie. Generalnie za swoją cenę Integral i Maestro są git. Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez BikerLight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yoahim Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 @BikerLight http://rowerykands.pl/rowery/8-kands-maestro-men-28.html Tu są za 1199, a Lazaro jak były na Allegro o ile dobrze pamiętam za 1099, chyba że gdzieś są za 1049. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) lazaro jest na 26'' a nie 28 - różnica raczej fundamentalna Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez bartnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 @BikerLight http://rowerykands.pl/rowery/8-kands-maestro-men-28.html Tu są za 1199, a Lazaro jak były na Allegro o ile dobrze pamiętam za 1099, chyba że gdzieś są za 1049. Te z linku który podałeś różnią się suportem, u mnie jest De One, w linku Neco i nieco mniejszą szerokością opon. Ale faktycznie cena spadła, różnica pomiędzy suportami pewnie niewielka. @Bartnik Lazaro i Kands mają 28''. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 jakbym nie sprawdził - to bym nie pisał - ten Lazaro ma 26 cali Okazuje się że Integral ma inne kołą - trochę namieszali - bez sensu najlepsze jest to, że to co kupiłem jako Maestro damka teraz występuje jako Lazaro damka . co za BeZeDura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makog Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) jakbym nie sprawdził - to bym nie pisał - ten Lazaro ma 26 cali Okazuje się że Integral ma inne kołą - trochę namieszali - bez sensu najlepsze jest to, że to co kupiłem jako Maestro damka teraz występuje jako Lazaro damka . co za BeZeDura Masz racje bo to model MTB podales linka do modelu EVolution V2 a Cross to Integral http://allegro.pl/queen-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-alivio-i3418906146.html Tutaj model na Acerze http://allegro.pl/mocny-lazaro-senatore-v2-cross-acera-sr-suntour-i3422401021.html http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=11082086&id=125055 Tylko zastanawiam sie poco to cale zamieszanie skoro mozna kupic tu http://rowerykands.pl/rowery/8-kands-maestro-men-28.html Kandsa w cenie 1200 zl. roznice pomiedzy Integralem V3 a Kands Maestro ktos juz tu opisal, a dokladnie to Maestro ma lepszy amorek i lepsze piasty (toretycznie ) no i rama hydroformowana (tak przynajmniej wynika z opisu na stronie) wiec pewna stad ta roznica w cenie . Mnie osobiscie Kands sie bardziej podoba od Lazaro Integrala. Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez makog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi