Alienscum Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 U mnie tylnia jest chyba już w miarę ok. Opony zdjąłem, przesmarowałem płynem do naczyń, założyłem i napompowałem. I nic. Dalej biła jak diabli. Pompowałem pompką z lidla Wkurzony pojechałem na stację i użyłem kompresora - tylko nie wiem do ilu barów bo na 4 zatrzymał się wskaźnik (był uszkodzony) - opona ładnie się ułożyła i jest prawie dobrze.
woocioo Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 Dziś doszedł zamówiony kands. Mam 174 wzrostu - rama 19 jest na styk, bo delikatnie szoruję po niej klejnotami Rower przyszedł z zarysowaną ramą i trochę obitym mostkiem. Dodatkowo są 3 problemy które zauważyłem po złożeniu (nie jeździłem jeszcze): - na przełożniu 1-7 łańcuch ociera o przednią przerzutkę - tylne koło strasznie bije - wydaje mi się że to opona jest jakaś baloniasta. - przednie koło bije tylko troszkę Proszę na szybko o radę w tej kwestii A u kogo zamawiałeś? Ja dzisiaj u FHU_rower_pl ciekawe w jakim stanie dojdzie mój egzemplarz
Alienscum Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 Zamawiałem w sklepie rowerykands był link kilka postów wcześniej. Opony są ok. Tylko trzeba dopompować konkretnie kompresorem bo ja pompką nie dałem rady. Jest kilka rysek, ale szkoda mi nerwów na reklamowanie tego. Muszę ustawić tylko przerzutki, na razie słabo mi to idzie. Nie mam stojaka...
matkon81 Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 5 bar to za mało by uformować te opony - to jest jeszcze jej ciśnienie robocze. Musisz przekroczyć parametry inżynieryjne i dać większe ciśnienie, co rzecz jasna wiąże się z pewnym ryzykiem. Who dares wins Gdyby nie były na gwarancji to pewnie bym zaryzykował. Jednak stosuję się do wskazówek sprzedawcy, by w razie czego nie mieć kłopotów z reklamacją. @Piehursson przeszkadza czy nie, wychodzę z założenia, że jak płacę to za całość i na razie nie mam zamiaru kupować nowych opon - chcę po prostu takie, które nie latają na prawo i lewo
D4oS Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 Mi nie latają, ale planuję wymienić, porównując z Schwalbe Marathon są: -brzydsze -prędkość na zakrętach o kilka km niższa by się nie przewrócić -czuję się na nich mniej pewnie z powodu tego bieżnika, oraz tego, że są lżejsze, co jednak powinno być zaletą.
Piehursson Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 @@matkon81, o jasne, że tak płacisz, wymagasz ale tak jak kolega wyżej ja też wymieniam swoje bo te CST są cienkie jak du.a węża
Thomas124 Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 z tą pompką to jest tak że ja miałem taką zwykłą najwyklejszą za 10 zł nowa z samochodowym wejściem to nie było szans napompować .gość w sklepie mówi że nie ma problemu ale gdzie tam tak na oko obliczyłem ze ona napompuje do max 2 barów .stary rower miejski bez problemu napompuje a tutaj to już trzeba mocniejszej pompki .Super sprawa za 18 zł była pompka z barometrem do 7 bar z lidla taka to daje radę ciekawe czy ktoś z was również skorzystał z tej okazji
Alienscum Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 Ok pierwsza jazda za mną. Krótka ok - 15 km. Opony się ułożyły i jest dobrze. Natomiast przerzutki masakra - jutro podjadę do serwisu wyregulować bo bez stojaka jest ciężko.
Piehursson Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 (edytowane) E tam. Bez stojaka spokojnie można sobie poradzić. Swojego majstra tak regulowalem a w lazaro mojej żony stawiałem przerzutki praktycznie od zera. Jeśli wszystko jest proste to naprawdę nic trudnego A robiłem to pierwszy raz w życiu. Niedługo będę praktykował centrowanie kół, może być śmiesznie Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 18 Lipca 2013 przez Piehursson
BikerLight Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 Z pompek polecam Sigma Alpha Jet - skuteczna ma manometr i wężyk. Fajnie wygląda i podczas rozkładania można się podlansować. Nabyłem metodą kupna za 25 peelenów. @Piehursson Oj jest śmiesznie, dwa razy centrowałem tylne koło, raz biło góra - dół, za drugim robiło bokami. Browary przy tej czynności to pozycja obowiązkowa. Robiłem w ten deseń: Facet został moim guru
Piehursson Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 (edytowane) Bez browarka do roweru nie podchodzę p.s. kurcze flak, szkoda, że centrownice takie drogie, mając takie cudo w try miga załatwiasz problem bo i ile chałupniczo z bocznym biciem można sobie w miarę sprawnie poradzić o tyle z promieniowym już jest zabawa Edytowane 18 Lipca 2013 przez Piehursson
BikerLight Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 No a jak! A patent z opaskami zaciskowymi działa też przy góra - dół, no problemo. Widziałem też wykałaczkę połączoną z kartą kredytową za pomocą gumki recepturki jako wskaźnik ale przekombinowane trochę.
thatis Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 Czy ktoś wie gdzie znajde sklep stacjonarny z Kandsem ? w necie nie moge się doszukać informacji o dystrybutorach ani serwisie
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 u mnie we wroclawiu leclerc kandsy rozprowadzal. modele energy 500 i 700 w cenach o 2 setki wyzszych niz na allegro.
dovectra Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Natomiast przerzutki masakra - jutro podjadę do serwisu wyregulować bo bez stojaka jest trzeba do góry kołami postawić rower pozdro
bartnik Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 No a jak! A patent z opaskami zaciskowymi działa też przy góra - dół, no problemo. Widziałem też wykałaczkę połączoną z kartą kredytową za pomocą gumki recepturki jako wskaźnik ale przekombinowane trochę. ja mocowałem gumkami linijkę do tylnych widełek (w poprzek) - pięknie widać bicie boczne i promieniowe - tylko robić trzeba bez opony. W miarę centrowania promieniowego linijkę dosuwałem do obręczy tak, by wyłapać najbardziej "wystające" miejsce. Bicie boczne ustawia się w drugiej kolejności, choć przy odrobinie wprawy można już oba naraz
Piehursson Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 słuchajta, czy w korbie majstrowej FC-311 można zdjąć osłonę?
matkon81 Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Z ciekawości. Na jakim ciśnieniu śmigacie w oponach? Wiem, że zależy to od podłoża, ale powiedzmy na 90% szosy jakie najlepiej zapodać tym szajsowatym CST?
bartnik Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 4 -4.5 bar to już konkretnie - nie za miękko, nie za twardo
BikerLight Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 ja mocowałem gumkami linijkę do tylnych widełek (w poprzek) - pięknie widać bicie boczne i promieniowe - tylko robić trzeba bez opony. W miarę centrowania promieniowego linijkę dosuwałem do obręczy tak, by wyłapać najbardziej "wystające" miejsce. Bicie boczne ustawia się w drugiej kolejności, choć przy odrobinie wprawy można już oba naraz Focie tego patentu możesz zapodać? słuchajta, czy w korbie majstrowej FC-311 można zdjąć osłonę? Jasne: http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/FC/EV-FC-M311-2675A_v1_m56577569830637963.pdf 4 -4.5 bar to już konkretnie - nie za miękko, nie za twardo Żeby wycisnąć max prędkość można też zapodać ile fabryka dała czyli 5,1bar. Tylko wtedy oponka lubi sobie podskoczyć.
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 detki wam nie pekajaprzy cisnieciu powyzej 5 barow ?
Thomas124 Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 (edytowane) ja zawsze daję ok 4,7 pilnuję by nie przekroczyć 5 jazda typowo po szosie nie lubię się wlec dziurami których nie brakuje w okolicy. Dzisiaj spotkałem kellysa również cross koła 28 konstrukcja podobna tzn wizualnie kierownica zmiany biegów podobnie to wyglądało. Ciekawi mnie np porównanie do kellysów z półki od 2 tys w górę miał ktoś takie porównanie ? . Podobno osprzęt ten sam no a reszta to nie wiem ? Edytowane 19 Lipca 2013 przez Thomas124
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 ciekawe, ja przy mojej wadze lekkiej, 95 kg, dmucham balon do 3,5 bara i jest twardy ze hej . inna sprawa , ze opony sa szerokie.
bartnik Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 (edytowane) Focie tego patentu możesz zapodać? tylko taką jak w załączniku Edytowane 19 Lipca 2013 przez bartnik
Piehursson Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 twardy no bo przy szerokich oponach nie zauwazysz takiej różnicy na stockowym CST na szosę mam nabombane niemalże 5.0B natomiast na saguaro 29x2.2 nie czułem różnicy na asfalcie między 2,5 a 4,0 bara. Róznicę dopiero czuć w terenie
Rekomendowane odpowiedzi