Piehursson Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 taka sprawa... to normalne, że dolny trójkąt prawą stroną idzie trochę szerzej niż lewą ze względu na kasetę? właśnie włożyłem na powrót stockowe opony i tak mi wyszło z miarką, że po prawej stronie jest jakieś 4 mm więcej miejsca między oponą a dolnym trójkątem i mnie to zafrapowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 miare pobrales w stosunku do obreczy czy opony ? moze krzywe sa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 debil ze mnie, koło źle się osadziło w hakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 co do kierownicy montował ktoś z was rogi ? Idzie to w ogóle zrobić nic nie ucinając i nie kombinując za bardzo .podczas długiej jazdy taka zmiana nawet na chwilę układu rąk dużo by dała a a pokonuję ok 100 km i w górę .po zmianie siodełka na większe wygodniejsze poczułem wielką zmianę na pozytyw .może rower nie ma teraz tak bardzo wyglądu sportowego ale za to wygoda jest . ktoś tu jeszcze pisał o rękawiczkach a jak to jest w ciepłe dni ręce muszą się niemiłosiernie pocić ? a może są takie specjalne oddychające ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 jeśli masz stockowe gofry to przy montażu rogów musisz je obciąć na końcówkach. Co do rękawiczek to masz trylion modeli na rynku od pancernych do bardzo przewiewnych. W moich dłonie w ogóle mi się nie pocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikoBiko Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 fajne te gianty. ja mam takie http://allegro.pl/show_item.php?item=3398015025 . dlon dobrze na nich lezy, a przede wszystkim nie sa za cienkie. no i za pol ceny gianta. ps. dosc dlugo ukladaly sie na kierownicy, ale teraz sa jak do niej przyspawane. czy ktos wie jaka srednice ma obejma do przedniej przerzutki ? zazdoszcze wam-posiadacza pelnego alivio i chce tez tak miec w moim maestro. pozdrawiam. Z pewnością 34,9 a nawet jak nie to do przerzutek są z reguły redukcje na 31,8 A ja mam trochę inne pytanie , że tak powiem zasadnicze - czy Kands Maestro jest dostępny w rozmiarze 17" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 niestety nie ma wersji 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KroQ Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 A ja mam trochę inne pytanie , że tak powiem zasadnicze - czy Kands Maestro jest dostępny w rozmiarze 17" ? Ja szczerze pisząc nie widziałem Maestro w takim rozmiarze (męski) - ale jestem nowy w tym temacie i za eksperta sie nie uważam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikoBiko Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Ehh no właśnie , dla mojego wzrosta 170 cm to może być 19" za dużo niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 z tą ramą to idzie się przyzwyczaić wręcz jest wygodnie i komfortowo .ja np mam 180 cm i 21 ramę i jest Ok cały dyskomfort nie ukrywam z początku miałem wątpliwości o którym wcześniej pisałem zniknął a najbardziej winne było siodełko w moim wypadku .Wcześniej miałem bóle krzyża ,bóle prawego nadgarstka,tyłek też ucierpiał. gdzieś czytałem też że w przypadku rowerów crossowych rama może być "nieco większa " nie wiem jak ma się to w praktyce ale jeśli o mnie chodzi jest OK .najlepiej przymierzyć i jazda próbna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) zgadza się, rama crossowa nie musi mieć tak dużego przekroku jak MTB ale nie może też być tak, że jajcami szuramy po rurze co w przypadku Maestro może być dodatkowo bolesne ze względu na prowadzenie linek... wtedy to prawie szatkownica do jajec 170cm na ramie 19" może powodować mocno wyciągniętą pozycję na rowerze ale jeśli lubisz taką pozycję i masz nieproporcjonalnie duży przekrok to czemu nie? Edytowane 15 Lipca 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KroQ Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) Temat o testowaniu Kands'a Maestro, a jakoś nikt nie pisze o rzeczach "trwałych" tego pojazdu. Korba, łańcuch, kaseta, hamulce - oki - to kiedyś tak przyjdzie wymienić, ale jak się ma rama? (bo Ktoś może uznać, że to będzie w zasadzie dla niego podstawą do dalszego działania w przyszłości) Z tych kilku dni wyniosłem, że w tej cenie NIC podobnego się nie znajdzie (Kands lub bliźniaki), jeżeli chodzi o osprzęt napędu - a jak się mają do tego stery, koła i reszta - no i oczywiście rama? Stan powłoki lakierniczej - z opinii trzeba uważać, bo lubi się rysować - dobrze myślę? Waga coś pewnie z 15kg ma (wersja 21 cal) - jednak jeżeli w późniejszym okresie się zainwestuje w osprzęt - to zejdzie? Są jakieś części "newralgiczne" - hmmm... - wymienny hak przerzutki? Może głupio zapytam, ale to jest jakiś standardowy, czy pod konkretny model? Nie widziałem, aby ktoś się skarżył, że coś się z ramą dzieje - ale może to jeszcze za mały okres użytkowania....Hmmm... Edytowane 15 Lipca 2013 przez KroQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Lakier: podstawowa barwa u mnie czarna - zero odprysków, wstawka zielona podobnie, wstawki białe na goleniach dużo odprysków od Ulocka i piasku/żwiru lecącego z napędu. Linka od przerzutki przedniej słabej jakości, po pierwszym odpięciu była spłaszczona, po trzecim poszły druciki, wymieniona na taką bez rewelacji za 7zł która wytrzymała 6, 7 przykręceń i odkręceń. Innych linek nie sprawdzałem Rama jakoś nie pękła a robię rzeczy których robić na tym rowerze nie powinienem, muszę jakąś samodyscyplinę sobie narzucić. Hamulce są pozytywnym zaskoczeniem, myślałem że będą najsłabszym ogniwem a tak nie jest. Korba u mnie się gnie, idę dzisiaj do serwisu. Gripy horror - potrafiły się przekręcić podczas zjazdu, brr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 po ponad 2 latach , poza odpryskami lakieru na ramie od lancucha, stojakow rowerowych i kilku gleb, rama ma sie dobrze. spawy w porzadku, zadna rurka sie nie odksztalcila. pedaly padly, zaczely chrobotac-a moze wystarczylo je rozebrac i nasmarowac ?- po kilku tygodniach, wiec je wymienilem. chwyty wymienilem jakis czas temu, bo byly za cienkie- jesli chodzi o ich srednice. korba, kaseta, lancuch, suport po kilku tysiacach km jazdy przy kazdej pogodzie byly nadal sprawne, ale ze mialem taka fanaberie i cykloza spac mi nie dawala to w zeszlym tygodniu czesci te poszly do wymiany. co ciekawe stare graty trafily do kellysa kolezanki i jest git. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alienscum Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Ja się w końcu zdecydowałem. Zamówiłem czarną 19, wyszło 1230 zł z wysyłką. Jakie macie błotniki założone? Muszę sobie skompletować osprzęt - licznik, lampki, błotniki jakaś torba, rogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomas124 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 ja dałem 1250 allegro i błotniki były dorzucone w cenie ja mam takie standardowe" raptor" i są w porządku a wracając do tej ramy to sam byłem zdziwiony jak dowiedziałem się ze 21 jest na mnie za duża ,sprzedawca siedzący w rowerach wiele lat i widać znający się na rzeczy od razu powiedział że rama 21 będzie dobra no i tak zostało jak pisałem jestem zadowolony ale rama to kwestia bardzo indywidualna ,jajami na pewno nie szuram gdzie nie trzeba jedynie to siodełko standardowe to masakra była po 20 km ciągłej jazdy myślałem że mi odpadną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alienscum Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) 1250 bez wysyłki chyba? Zastanawiam się czy nie wziąć takich błotników jak mają trekkingowce Edytowane 15 Lipca 2013 przez Alienscum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barteq88 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 1250 bez wysyłki chyba? Zastanawiam się czy nie wziąć takich błotników jak mają trekkingowce A ja polecam ten sklep http://rowerykands.pl/ mają bardzo dobre ceny i w razie wątpliwości służą fachową pomocą, sam tak kupiłem rower i jestem bardzo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Uff po wizycie w serwisie gięcie korby wróciło do akceptowalnych rozmiarów. Zasnę dzisiaj snem sprawiedliwego , ten przewlekły problem z napędem zaczął mi z lekka wchodzić na psychikę. Kands = git rowerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 nie mam juz trekinga maestro. teraz jest hybryda. rower z rama maestro 21 cali, na kolach 26 calowych, opony continental moutain king 26x2,4. do tego hamulce mechaniczne novela, amor rst gila plus 120mm, kaseta mega range hg40 , lancuszek od kcm, korba xct 42-34-24. za chwile wymienie przednia przerzutke na alivio. dlaczego to wszystko ? chcialem miec rower na dyskach z mechanicznymi hamulcami i troche obnizyc rame, 21 cali byla za duza na mnie. jazda super. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 @ZbyszekZmysichKiszek Czyli z crossa zrobiłeś górala. Fotki jakieś rzucisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 pokaż tego dziwoląga bo nie potrafię sobie tego wyobrazić... a poza tym, skoro masz Northeca to hmmm... po co drugi "góral" na szerokich laczkach 26" A co do wideł, nie boisz się, że 120mm zrobi kuku ramie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wierch Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 Uff po wizycie w serwisie gięcie korby wróciło do akceptowalnych rozmiarów. Zasnę dzisiaj snem sprawiedliwego , ten przewlekły problem z napędem zaczął mi z lekka wchodzić na psychikę. Kands = git rowerek Też mam problem z korba bo ociera cyklicznie o przerzutke . Jak to u Ciebie wyglądało ? oddałes cały rower czy zdejmowałeś korbe no i jakis koszt poniosłeś? Mam dylemat bo do sklepu mam ze 40 km i ewentualny koszt transportu plus koszty naprawy to może lepiej na miejscu zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 jak sie okazalo widel pod 28 '' ze skokiem 63 mm po dlugosci to prawie tyle co co 120 mm w przypadku 26 calowca, roznica okolo 1 cm . jak zdjecia tu wrzucic ? ps. jak juz mowilem cykloza to straszna choroba, gdy zacznie sie rozwijac to nic tylko kombinujesz co by tu zmienic w rowerze. . . rama trekingowa 21'' pod kolem 26'' troche sie obnizyla i dobrze. a ze mam 2rowery to mi nie przeszkadza. jazde na nich uprawiam naprzemiennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 @wierch 20 zeta niestety, koszt dedykowanych narzędzi byłby ponad dwa razy większy i musiałbym czekać na przesyłkę. W praktyce było to odkręcenie korby, dokręcenie suportu (który i tak był podobno dokręcony), założenie korby. Dla jasności - korba się gnie nadal, tyle że nieco mniej i to nieco robi różnicę w moim przypadku. Czarna magia trochę. A korbę też miałem dokręconą fest, mechanik miał problem z jej zdjęciem Walcz z przednią przerzutką póki możesz, kiedy już przekroczysz jej limity to możesz kombinować w ten sposób, efekt nie jest gwarantowany. Po sezonie ceny spadną i przechodzę na Octalink, teraz mój budżet rowerowy i tak pękł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi