kamasiema1 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Siemka wszystkim poszukuję hamulca tarczowego na tył.Ważę 90kg więc przyda się duża siła hamowania . Jestem amatorem jeżdżącym na Iron Horse 7 point 7 w fr . Do tej pory jeździłem na hamulcach tektro , jednak po 1 wypadzie na lepsze trasy '''zagotował się'' Mam na ten hamulec 250 zł (może być więcej jeżeli jest tarcza w zestawie ) Myślałem nad elixirami 3 lub 5, lub juicy 7 . Jednak wpadł mi w oko http://allegro.pl/hamulec-shimano-slx-m675-tyl-nowy-bcm-i3302393081.html jak myślicie opłaca się jeśli bym je wylicytował za 250 zł ? Czy jednak szukać czegoś innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 http://www.virtualbike.pl/pl/p/Hamulec-tarczowy-Shimano-SLX-675-zestaw-tyl/112 choć na tył deore w zupełności wystarczy moim zdaniem. A jak gotujesz hamulec to tarcze 200 zakładaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avalanche Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Ja w swojej historii miałem poprzedniego slxa i br-m535 deore i byłem bardzo zadowolony, serwis prosty, brak luzów na klamce i dawały rade w terenie. W tym sezonie udało mi się dorwać hayesa prime expert za 3 stówki ale bez tarczy i te hamulec naprawdę daje rade i się nie gotuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...