javman Napisano 7 Czerwca 2013 Napisano 7 Czerwca 2013 hej, Kilka dni temu regulowałem sobie tłumienie w amorku, ta śrubka w prawej ladze. Przekreciłem na maxa, do pozycji żółwia, gdy chciałem troche zwiekszyć tempo powrotu (królik) śrubka ta zaczęła sie kręcić bez oporów, i kreci sie w kółko, nie zmieniając właściwości tłumienia. Ktos miał podobny problem?
Mod Team Puklus Napisano 8 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 8 Czerwca 2013 Obawiam sie że będzie potrzeba wyjąć tłumik. Czyli defakto rozebrać prawie cały widelec.
javman Napisano 8 Czerwca 2013 Autor Napisano 8 Czerwca 2013 no to nie ciekawie, nie mam potrzebnych narzedzi, a czy ktoś z krakowa nie znalazł by sie, kto by mi pomógł z tym?
Mod Team Puklus Napisano 9 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 9 Czerwca 2013 Hmm poza kleszczami to pierścieni Segera (8zł) nic więcej chyba wymyślnego ci nie będzie potrzeba. to ci pomoże jak by co
krzych0 Napisano 9 Czerwca 2013 Napisano 9 Czerwca 2013 Nie wiem dokładnie jak wygląda tłumik w Rebie, ale miałem podobny problem. http://www.forumrowerowe.org/topic/126881-rs-tora-302-problem-z-tlumikiem-turnkey/ Tak jak pisałem w tym temacie, u mnie wypadł/wyłamał się ten malutki metalowy trzpień blokujący obie części tłumika. Nie znam konstrukcji tłumika w Rebie, ale zasada problemu może być podobna.
javman Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Napisano 10 Czerwca 2013 ok, postaram sie pobawic z tym, sam. Jesli bedą kłopoty będe pisał, a w wątku postaram sie zamiescic relacje z naprawy dla potomnych.
Mod Team Puklus Napisano 10 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 10 Czerwca 2013 Przygotuj sobie kleszcze segera, najlepiej zewnętrzne i wewnętrzne, klucz nasadowy 24, płaski 10 albo 12 nie pamiętam do śruby dual air, imbus 5mm i chyba tyle. Aby zdjąć golenie dolne, po odkręceniu mocowania, należy puknąć czymś miękkim w zaworek negatywnej i śrubę regulacji tłumienia.
javman Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Napisano 14 Czerwca 2013 po rozbiorce koniecznie, bede potrzebowal nowego oleju i pompki?
Mod Team Maniak Napisano 15 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 15 Czerwca 2013 Koniecznie. I smaru stałego również. Możesz wlać stary ale pewnie jest brudny i jest go za mało. Za to bez pompki nie da rady.
Mod Team Puklus Napisano 15 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 15 Czerwca 2013 Olej nie powinien mieć powodów być brudny bo tłumik jest zamknięty i odizolowany wiec polecam najpierw wyjąć tłumik kompresji i wylać olej do czystego naczynia.
javman Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Napisano 16 Czerwca 2013 ok, to musze sobie obczaic, pompkę, olej zobacze, jaki bedzie no i wtedy zdecyduje, poki co nie moge tego zaczac robic, bo potrzebuje maszyny na dojazdy do roboty, ale jak bede mial chwile wolnego to zabieram sie za to.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.