javman Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 hej, Kilka dni temu regulowałem sobie tłumienie w amorku, ta śrubka w prawej ladze. Przekreciłem na maxa, do pozycji żółwia, gdy chciałem troche zwiekszyć tempo powrotu (królik) śrubka ta zaczęła sie kręcić bez oporów, i kreci sie w kółko, nie zmieniając właściwości tłumienia. Ktos miał podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Obawiam sie że będzie potrzeba wyjąć tłumik. Czyli defakto rozebrać prawie cały widelec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javman Napisano 8 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 no to nie ciekawie, nie mam potrzebnych narzedzi, a czy ktoś z krakowa nie znalazł by sie, kto by mi pomógł z tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Hmm poza kleszczami to pierścieni Segera (8zł) nic więcej chyba wymyślnego ci nie będzie potrzeba. to ci pomoże jak by co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzych0 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Nie wiem dokładnie jak wygląda tłumik w Rebie, ale miałem podobny problem. http://www.forumrowerowe.org/topic/126881-rs-tora-302-problem-z-tlumikiem-turnkey/ Tak jak pisałem w tym temacie, u mnie wypadł/wyłamał się ten malutki metalowy trzpień blokujący obie części tłumika. Nie znam konstrukcji tłumika w Rebie, ale zasada problemu może być podobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javman Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 ok, postaram sie pobawic z tym, sam. Jesli bedą kłopoty będe pisał, a w wątku postaram sie zamiescic relacje z naprawy dla potomnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 10 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 Przygotuj sobie kleszcze segera, najlepiej zewnętrzne i wewnętrzne, klucz nasadowy 24, płaski 10 albo 12 nie pamiętam do śruby dual air, imbus 5mm i chyba tyle. Aby zdjąć golenie dolne, po odkręceniu mocowania, należy puknąć czymś miękkim w zaworek negatywnej i śrubę regulacji tłumienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javman Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 po rozbiorce koniecznie, bede potrzebowal nowego oleju i pompki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 15 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Koniecznie. I smaru stałego również. Możesz wlać stary ale pewnie jest brudny i jest go za mało. Za to bez pompki nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Olej nie powinien mieć powodów być brudny bo tłumik jest zamknięty i odizolowany wiec polecam najpierw wyjąć tłumik kompresji i wylać olej do czystego naczynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javman Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 ok, to musze sobie obczaic, pompkę, olej zobacze, jaki bedzie no i wtedy zdecyduje, poki co nie moge tego zaczac robic, bo potrzebuje maszyny na dojazdy do roboty, ale jak bede mial chwile wolnego to zabieram sie za to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.