adam00 Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Zdaję sobie sprawę, że wiele aspektów było poruszanych już w innych tematach natomiast chciałbym jednak zadać tutaj to pytanie, bo cóż kupiłem i częściowo wyregulowałem rower kierując się tymi poradami, jednak wciąż do ideału trochę brakuje, a metoda prób i błędów - cóż trwałaby pewnie w nieskończoność - np. bo pewne dolegliwości wychodzą dopiero po jeździe Najchętniej to bym sie przeszedl na jakis symulator (np analizujacy przeciazenia stawow) ale nei wiem czy i gdzie cos takiego istnieje W sumie chcialbym zeby to byl troche taki temat koncepcyjny(jesli umiescilem go w zlym dziale to prosze o przeniesienie) takze na poczatku napisze co wg mnie jest wazne. Jako styl jazdy prosze, przyjmijmy jazde turystyczna (co nie znaczy, ze spacerowa) ale jazde bez szalenstw typu ostre zakrety czy zjezdzanie po schodach czy slalomy miedzy pieszymi 1) rozmiar ramy - w sumie na to mamy akurat już poradnik (http://www.forumrowerowe.org/topic/90215-rama-jak-dobra%C4%87-rozmiar-ramy/ ) i jej geometria 2) wysokosc kierownicy i kat nachylenia mostka 3) siodelko i dlugosc sztycy oraz kwestia spodenek z wkladka 4) amortyzator pytanie brzmi jak to wszystko ustawić(lub ewentualnie dobrać), by obciazenia rozkladaly sie mysle, w miare rownomiernie, tak by kolana bardziej pedałowanie masowało niż obciążało, by kręgosłup nie bolał po jeździe, by nie było obtarc w kroku, by szlo usiedzieć więcej niż godzinę na siodełku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Jeżeli chcesz znać odpowiedź na te pytania to wykup sobie usługę bike fitting np tutaj http://www.veloart.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam00 Napisano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 fajnie, ze cos takiego jest ale... tylko sie pociąć :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Ale dlaczego pociąć ? Przecież chyba nie chodzi o cenę która i tak jest dużo mniejsza niż koszt 4 mostków, 5 siodeł, 2 kierownic itd, i sprzedawania tego poźniej. Do tego dochodzi całe know-how bo co prawda z pomocą kogoś z boku kto porobi zdjęcia też w miarę się ustawisz kierując wskazówkami i prawidłowymi wartosciami kątów, ale dopiero profesjonalne ustawianie da praktycznie 100% pewność że wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam00 Napisano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 nie chodzi o koszt, lecz o zarobki mozliwe do osiagniecia dla przecietnego czlowieka :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.