monky Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Witam.Kupłem 2 miesiące temu Cube Attentiona z 2012 i mam identyczny problem co kolega z tego postu:http://www.forumrowe...ie-lekko-rusza/Problem występuje od samego zakupu. Zrobiłem nim na razie jakieś 200km. Jestem kierowcą zabrałem go ze sobą żeby mieć zajęcie na weekendy w trasie i dopiero teraz wróciłem i moge się wybrać na przegląd do sklepu. Z tego co wyczytałem w tamtym poście to takie zachowanie nie jest normalne (jest to także mój pierwszy rower z tarczami).Więc teraz pytanie czy gwarancja obejmuje naprawę takiej wady? Co może być tego przyczyną? U mnie także problem występuje zarówno z przodu jak i z tyłu do tego gdy zablokuje tarcze to występują jakieś trzaski tak jakby coś przeskakiwało o jeden ząbek? Rower kupiłem w Matrasie po obniżce z 3000zł na 2500zł nie posiadał linki od blokady amorka i małe przerysowanie na ramie. Teraz się zastanawiam czy powodem także nie były te tarcze.. Ogólnie rower jak na moje potrzeby jest ok i jeździ się przyjemnie ale te trzaski są niepokojące. Sciągnałem nawet przednie koło i gdy mocno przytrzymam tarcze i poruszam kołem to przesuwa się ona właśnie względem piasty o ok 1-2mm.Z góry dziękuje za odp. i serdecznie pozdrawiam forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 7 Czerwca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Link nie działa. Dokręcałeś tarcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Tarcza luzu mieć nie powinna, natomiast zupełnie normalny jest luz na klockach. Tym samym jeśli zaciśniemy klamkę i napieramy na rower, naprzemiennie na przód i tył to istotnie luz jest odczuwalny, a może mu towarzyszyć odgłos stukania.Wysyłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...