det0maso Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Jaki cel ma zakładanie przedniego amora 'tyłem do przodu'? Chodzi mi o takie coś: http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/33/00/16/25/3300162513 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Taką ma budowę ten amortyzator, jest założony poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Gdyby był założony tak jak mówisz zaciska hamulca znalazł by się z prawej strony. Jest dobrze. To nie jedyny amortyzator, który ma podkową z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Np amortyzatory Manitou tak mają. To podobno nawet nie jest tylko kwestia designu.Gdyby był odwrotnie założony to by hamulec wypadł odwrotnie i pivoty v-ek odwrotnie i w ogóle amortyzator podczas jazdy "chciałby" się sam odwrócić, bo jest zaprojektowany geometrycznie żeby stabilizować tor jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
det0maso Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Ok,dzięki,myślałem że coś mi umknęło. Swoją drogą faktycznie,zacisk hampla byłby z drugiej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Poza tym gniazda zacisku koła w amortyzatorze zawsze są skierowane do przodu i po tym najłatwiej poznać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekw Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 gniazda zacisku koła w amortyzatorze zawsze są skierowane do przodu żeby nie było gleby przy puszczeniu kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zadra1965 Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Mam Manitou skareba i czasem "specjaliści" tłumacza mi , że powinienem odwrócić amortyzator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejtrejder Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Rozum niech sobie najpierw odwrócą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Magurę można montować dowolnie, ma dwie podkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Jak miałem R7 dużo osób mi wyskakiwało z teksem żebym obrócił amortyzator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Magurę można montować dowolnie, ma dwie podkowy "Ale facet na forum mówił, że można..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Magurę można montować dowolnie, ma dwie podkowy Podobno można też przełożyć rure sterową na drugą stronę i zrobić z niego taki fiku-miku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Magurę można montować dowolnie, ma dwie podkowy ale ośka nie jest centralnie tylko wysunięta 'na przód' , więc przy odwrotnym montażu cała główka ramy idzie do góry, koło do tyłu i wpływa to jak sądzę dość negatywnie na sterowność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Obrazkowo: I skoro wszystko jasne, a tematu chyba już bardziej rozwinąć się nie da, zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.